10 قالب رایگان پست وبلاگ که نوشتن را آسان تر می کند

ما 10 قالب اثبات شده پست وبلاگ را ایجاد کرده ایم تا نوشتن را آسان تر کنیم تا بتوانید هدف و قالب محتوای موضوعی را که در مورد آن می نویسید مطابقت دهید.

این الگوهای وبلاگ با مراحل عملی در زمان شما در تهیه پیش نویس و نوشتن نسخه صرفه جویی می کند، اما همچنین بهترین شانس را برای رتبه بندی بالا و هدایت ترافیک ارگانیک برای شما فراهم می کند.

اما ابتدا، پست وبلاگ چیست؟

پست وبلاگ چیست؟

پست وبلاگ بخشی از محتوای وب است که حاوی اطلاعاتی در مورد موضوعی است که افراد به دنبال آن هستند یا به آن علاقه مند هستند.

از پست های وبلاگ برای جذب، آموزش، اطلاع رسانی یا ترغیب مخاطبان شما به اقدام استفاده می شود.

اما 3 نکته وجود دارد که باید قبل از شروع یک پست در نظر بگیرید.

  1. تحقیق کلمات کلیدی
  2. هدف کاربر
  3. فرمت محتوا

قبل از نوشتن هر چیزی در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید

یک نویسنده پست مهمان به تازگی با چند ایده پست وبلاگ به ما نزدیک شد، اما هیچ پتانسیل ترافیکی در پشت زمینه آنها وجود نداشت.

ما یک برنامه محتوایی داریم که کلمات کلیدی و موضوعاتی با پتانسیل هدایت ترافیک ارگانیک را هدف قرار می دهد.

ابزارهای زیادی مانند Moz، Ahrefs، Semrush و Ubersuggest وجود دارد که ترافیک تخمینی را برای کلمات کلیدی مورد نظر شما فراهم می کند.

هدف کاربر و قالب محتوا

هنگامی که یک کلمه کلیدی یا موضوعی با پتانسیل ترافیک را انتخاب کردید، گام بعدی درک هدف کاربر از کلمه کلیدی یا موضوع است.

ما این جدول را ایجاد کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم هدف کلمه کلیدی مورد نظر خود و قالب محتوایی را که باید برای نوشتن پست وبلاگ خود استفاده کنید مطابقت دهید.

پرس و جو یا عنوان شامل قصد فرمت محتوا
چگونه کاربر به دنبال دستورالعمل هایی برای به دست آوردن نتیجه یا نتیجه است. نحوه راهنمایی
چی کاربر به دنبال پاسخ به یک سوال است. مقاله چیست
بهترین یا برتر کاربر می‌خواهد فهرستی از محصولات، خدمات یا راه‌حل‌های پیشنهادی را پیدا کند، استفاده کند یا بخرد. بهترین پست
فهرست، بهترین، شماره کاربر به دنبال منابع، محصولات، خدمات و نکات توصیه شده است لیست پست
سرویس کاربر سرویسی می خواهد که مشکل او را حل کند. صفحه خدمات
مرور  کاربر با یک محصول آشنا است، مایل است بیشتر بداند یا در حال بررسی خرید آن است. بررسی محصول
مقایسه، VS کاربر می خواهد قبل از خرید محصول مناسب، ویژگی ها و مزایای محصولات یا خدمات رقیب را ببیند. مقاله مقایسه
جایگزین، گزینه ها کاربران ممکن است از استفاده از یک محصول، خدمات یا شرکت اطلاع داشته باشند یا از آن ناراضی باشند و راه حل مشابه دیگری بخواهند. مقاله جایگزین

بیایید با قالب اول محتوا شروع کنیم.

پست جایگزین

یک مقاله جایگزین هنگام جستجوی یک محصول یا راه حل به خوانندگان حق انتخاب می دهد.

خوانندگان ممکن است از یک محصول، خدمات یا شرکت آگاه یا ناراضی باشند و خواهان راه حلی مشابه باشند.

عنوان پست جایگزین

عنوان مقاله جایگزین شما حاوی یک عدد است، کلمه «جایگزین» یا «جایگزین‌ها» و پس از آن محصول یا خدمات و دسته محصول/خدمت.

مثال:

” 5 جایگزین برای موتور جستجوی Google ” یا ” Google Alternatives – 5 موتور جستجوی دیگر که باید در نظر بگیرید. 

گزینه های جایگزین پس از معرفی

در معرفی یک پست وبلاگ جایگزین، باید به خوانندگان اطلاع دهید که در مورد چندین محصول یا خدمات جایگزین مرتبط با کلمه کلیدی مورد نظر می نویسید.

در اینجا فرمول یا الگوی کوچکی وجود دارد که می توانید برای نوشتن مقدمه خود از آن استفاده کنید.

  1. محصول چیست.
  2. دسته ای که به آن خدمت می کند.
  3. شک کنید که آیا محصول، راه حل یا شرکت مناسبی برای خواننده است.

مثال:

Moz یک مجموعه ابزار سئو با کیفیت همه در یک است.

این یک مقدمه عالی از پست رابی است که جایگزین های Moz را توضیح می دهد.

او محصول و دسته بندی را در 9 کلمه توصیف کرده است.

مثالی دیگر:

“آیا به دنبال لیستی از  موتورهای جستجو  هستید که بتوانید در زمان وقوع رستاخیز گوگل از آنها استفاده کنید؟”

این مقاله شک و تردید جدی را در مورد آینده گوگل در جستجوی موتورهای جستجوی جایگزین ایجاد می کند.

پس از نوشتن مقدمه، باید یک طرح کلی برای پست خود ایجاد کنید.

گزینه های جایگزین عنوان و زیرعنوان پست می کنند.

ما دریافتیم که استفاده از این عناوین و زیرعنوان بهترین راه برای ساختار یک پست وبلاگ جایگزین است.

  • کلمه کلیدی هدف چیست؟
    • امکانات
    • چرا مردم از آن استفاده می کنند
    • قیمت گذاری
  • جایگزین 1
    • جایگزین 1 چیست؟
    • ویژگی های جایگزین 1
    • جایگزین 1 در مقابل کلمه کلیدی هدف
    • جایگزین 1 بهترین برای
    • قیمت جایگزین 1

حالا همین مراحل را برای گزینه های دوم، سوم و بعدی دنبال کنید.

مقالات جایگزین - الگویی برای نوشتن مقالات جایگزین

نتیجه گیری برای یک پست جایگزین

یک نتیجه‌گیری یا توصیه‌ای در مورد اینکه کدام محصول، خدمات یا شرکت بهترین گزینه برای یک کار، بودجه یا نتیجه خاص است را اضافه کنید و یک فراخوان برای اقدام اضافه کنید.

مثال نتیجه گیری:

به نتیجه نگاه کنید که در آن نویسنده 3 گزینه را پیشنهاد می کند بسته به اینکه کدام ویژگی محصول برای شما مهم است.

“با WPAstra برای – سرعت عملکرد، سازگاری با صفحه ساز و طیف گسترده ای از سفارشی سازی ها”

نمونه هایی از مقاله های جایگزین

بعد، 

راهنمای مبتدیان

راهنمای مبتدی مقاله ای است که پوشش جامعی از یک موضوع ارائه می دهد.

عنوان راهنمای مبتدیان

عنوان راهنمای مبتدی شما باید شامل کلمه کلیدی باشد و بیان کند که برای مبتدیان در نظر گرفته شده است.

مثال:

راهنمای مصور مبتدی برای Ableton 10 Live (نحوه استفاده از آن!)

مثالی دیگر:

نکات عکاسی محصول تجارت الکترونیک: راهنمای مبتدی.

معرفی راهنمای مبتدیان

از خوانندگان دعوت کنید تا در مورد کلمه کلیدی مورد نظر و اینکه چگونه از خواندن این راهنما سود خواهند برد، بیاموزند.

مثال:

در اینجا یک مثال عالی از مقدمه راهنمای مبتدیان آورده شده است.

امروز ، من یک آموزش گام به گام کامل Shopify برای مبتدیان به شما ارائه می دهم. 

مثالی دیگر:

یا در مورد این معرفی بیت کوین چطور؟

بیاموزید که بیت کوین از کجا آمده است، چگونه کار می کند، چگونه آن را استخراج کنید، و چگونه آن را بخرید و بفروشید. 

در حالی که به صراحت ذکر نشده است که این یک راهنمای مبتدیان است، مقدمه به وضوح آنچه را که خوانندگان باید انتظار داشته باشند مشخص می کند.

سرفصل ها و زیر عنوان ها برای راهنمای مبتدی

از این عناوین پیشنهادی در پست راهنمای مبتدیان خود استفاده کنید.

  • کلمه کلیدی هدف چیست؟
    • موضوع یا کلمه کلیدی مورد نظر را توضیح دهید.
    • چرا این موضوع یا کلمه کلیدی هدف اهمیت دارد؟
  • شروع شدن
    • توضیح دهید که خواننده برای شروع به چه تجهیزات و منابعی نیاز دارد.
  • مرحله 1
    • این مرحله را توصیف و نشان دهید.
  • گام 2 
    • این مرحله را شرح و توضیح دهید.

و مراحل بعدی

  • سوال 1
    • چگونه به این سوال پاسخ دهیم یا این مشکل را حل کنیم.
  • سوال 2
    • چگونه به این سوال پاسخ دهیم یا این مشکل را حل کنیم.
راهنمای مبتدیان - الگویی برای نوشتن مقالات راهنمای مبتدیان

نتیجه گیری و دعوت به اقدام

در پایان یک راهنما، باید موضوع یا کلمه کلیدی مورد نظر و مزایا را به خواننده یادآوری کنید و فراخوانی برای اقدام در نظر بگیرید.

مثال:

این نتیجه‌گیری به خوانندگان یادآوری می‌کند که « اسکیت‌برد سرگرم‌کننده است » و یک اینفوگرافیک را به عنوان فراخوانی برای اقدام ارائه می‌دهد.

نمونه هایی از راهنمای مبتدیان

بهترین پست

بهترین پست‌ها (مشابه پست‌های فهرستی) شامل فهرستی از محصولات، خدمات یا منابع توصیه‌شده در دسته‌ای است که خوانندگان می‌خواهند پیدا کنند، استفاده کنند یا بخرند.

بهترین عنوان پست

بهترین عناوین پست باید با <تعداد>، “بهترین”، سپس کلمه کلیدی، سپس “for/to buy/near/on/to” و سال شروع شود.

مثال:

به این عنوان صفحه نگاه کنید که از بهترین فرمول عنوان پست پیروی می کند.

20 بهترین Airbnb در کانبرا، استرالیا (به دنبال سال) که نویسنده واقعاً باید آنها را به روز کند.

بهترین معرفی پست

در اینجا چند نکته برای نوشتن مقدمه آورده شده است.

بهترین معرفی پست را شروع کنید، مانند « ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین کلمه کلیدی را برای شما/کسب و کارتان پیدا کنید/انتخاب کنید/استفاده کنید.

یک کلمه کلیدی عالی می تواند تفاوت ایجاد کند و ما بهترین عدد را انتخاب کرده ایم. 

مثال:

در اینجا مقدمه ای با این فرمول آورده شده است: ” من برخی از بهترین برنامه های اندرویدی را برای یوتیوبرها انتخاب کرده ام که توسط آنها می توانند به راحتی کانال خود را مدیریت کنند و محتوای شگفت انگیزی برای خود ایجاد کنند .”

سرفصل ها و زیرعنوان ها

از این عناوین پیشنهادی استفاده کنید و الگو را ویرایش کنید.

محصول 1

  • محصول/خدمت چیست؟
  • ویژگی ها / مزایا / مشخصات
  • چه کسی از آن استفاده می کند
  • نظرات نهایی در مورد محصول
  • قیمت و لینک محصول
  • برای پشتیبانی از تخصص و بررسی خود، به توصیه Google در مورد گنجاندن شواهدی مانند تصاویر بصری، صوتی یا تجربه شخصی خود در مورد محصول مراجعه کنید.

محصول 2

  • محصول/خدمت چیست؟
  • ویژگی ها / مزایا / مشخصات
  • چه کسی از آن استفاده می کند
  • نظرات نهایی در مورد محصول
  • قیمت و لینک محصول
  • برای پشتیبانی از تخصص و بررسی خود، به توصیه Google در مورد گنجاندن شواهدی مانند تصاویر بصری، صوتی یا تجربه شخصی خود در مورد محصول مراجعه کنید.

راهنمای خرید

  • قبل از خرید این نوع محصول، فهرستی از عوامل را اضافه کنید.

سوالات متداول

  • اگر سؤالات متداول در SERP ها وجود دارد، فهرستی از سؤالات را برای پاسخ به آن اضافه کنید.
بهترین پست ها - الگویی برای نوشتن بهترین مقالات پست

بهترین نتیجه گیری پست

می‌توانید نتیجه‌گیری را به نویسنده خود بسپارید یا یک نتیجه‌گیری مشخص و فراخوان برای اقدام ارائه دهید.

به عنوان مثال، بهترین کلمه کلیدی وجود ندارد ، اما در حالت ایده آل، باید مزایای زیر را داشته باشد.

مثال:

این یک نتیجه گیری عالی با یک نظر است.

“خودشه! من می‌توانم بگویم موارد مورد علاقه‌ام مطمئناً پتوی پرتابی و گلدان‌ها بودند.»

نمونه هایی از بهترین پست ها

مقایسه (در مقابل) پست

مقاله مقایسه (در مقابل) به خواننده کمک می کند تا ویژگی ها و مزایای محصولات یا خدمات رقیب را قبل از خرید محصول مناسب ارزیابی کند.

مقایسه (در مقابل) عنوان پست

عنوان مقاله مقایسه حاوی کلمه کلیدی، محصول یا خدمات شما است که به دنبال آن محصول یا خدمات رقیب در مقابل، در مقابل یا با آن قرار دارد.

مثال:

آیفون 12 در مقابل آیفون 13 .

مقایسه پست معرفی

مقدمه مقاله مقایسه باید توضیح دهد که چه چیزی را مقایسه می کنید و چرا و کاربران را به خواندن مقاله تشویق می کند.

مثال:

این یک معرفی عالی است.

در این پست Ahrefs و SEMrush را مورد آزمایش قرار خواهم داد.

بنابراین اگر به دنبال مقایسه عمیق این دو ابزار محبوب سئو هستید، به جای درستی آمده اید.

مقایسه عناوین پست ها و زیرعنوان ها

از این عناوین پیشنهادی استفاده کنید و الگو را ویرایش کنید.

خواننده می تواند با استفاده از این ساختار عنوان، در مورد یک محصول یا خدمات قبل از رفتن به محصول بعدی اطلاعات کسب کند.

  • محصول، خدمات، شرکت الف چیست؟
    • تعریف
    • برای کیست؟
    • ویژگی 1 (و مزایا)
    • ویژگی 2 (و مزایا)
    • ویژگی 3 (و مزایا)
  • محصول، خدمات، شرکت B چیست؟
    • تعریف
    • برای کیست؟
    • ویژگی 1 معادل (و مزایا)
    • ویژگی 2 معادل (و مزایا)
    • ویژگی 3 معادل (و مزایا)
  • A v B چگونه مقایسه می کنند؟
    • اولین ویژگی مشترک هر کدام را مقایسه کنید
    • ویژگی دوم هر کدام را با هم مقایسه کنید
    • و غیره
مقاله مقایسه - الگویی برای نوشتن مقالات مقایسه ای

نتیجه گیری و دعوت به اقدام

نتیجه گیری باید توصیه کند که کدام محصول، خدمات یا شرکت بهترین انتخاب برای یک کار، نتیجه یا بودجه خاص است. و شامل یک فراخوان برای اقدام باشد.

مثال:

یتی نوعی “جک همه معاملات” است که در آن چندین کار مختلف را به یک اندازه خوب انجام می دهد. در همین حال، Rode NT USB چیزی است که بیشتر روی صدا متمرکز شده است، خواه پادکست، جلسه پخش زنده یا آواز باشد.

نمونه هایی از پست های مقایسه

نحوه ارسال

یک پست چگونه به خوانندگان دستورالعمل های گام به گام برای دریافت نتیجه یا نتیجه ارائه می دهد.

نحوه ارسال عنوان

عنوان چگونه باید با “چگونه” شروع شود، از جمله کلیدواژه اصلی، تعداد مراحل، و نتیجه یا نتیجه.

مثال:

“چگونه به افراد مسن کمک کنیم تا از کلاهبرداری جلوگیری کنند” اگرچه این عنوان واقعاً باید شامل تعداد مراحل باشد.

مقدمه ای بر نحوه ارسال

با پیروی از دستورالعمل‌های این مقاله از خواننده دعوت کنید تا در مورد کلمه کلیدی هدف و مزایا یا نتیجه آن اطلاعات کسب کند.

مقدمه باید شامل سه عنصر باشد:

  • بیاموزید –> “چگونه” -> کلمه کلیدی
  • سود خاصی دریافت کنید
  • از این تعداد دستورالعمل گام به گام

مثال:

این مقدمه فقط برای اینکه بوق خودمان را بزنیم، فایده خواندن مقاله را توضیح می دهد.

” با این 7 مرحله آسان، یاد بگیرید که چگونه محتوا را برای رتبه بندی بهتر صفحات موجود به روز کنید.”

نحوه ارسال عنوان و عنوان فرعی

از این عناوین پیشنهادی استفاده کنید و الگو را ویرایش کنید.

  • کلمه کلیدی هدف چیست؟
  • مرحله 1 (به دنبال دستورالعمل)
  • مرحله 2 (به دنبال دستورالعمل)
  • مرحله 3 (به دنبال دستورالعمل)
  • و غیره
How To Article - الگویی برای نوشتن چیزهایی که چگونه پست کنیم

نتیجه گیری در مورد نحوه ارسال

نتیجه یا نتیجه ای را که با پیروی از این مراحل زمانی به دست می آید به خواننده یادآوری کنید و فراخوانی برای اقدام در آن لحاظ کنید. شما می توانید این را به نویسنده خود بسپارید یا یک نتیجه گیری و فراخوانی خاص ارائه دهید.

مثال:

این نتیجه گیری از CreditLadder نتیجه را تقویت می کند و مرحله بعدی را ارائه می دهد.

اکنون در راه افزایش سپرده خود هستید…. CreditLadder همچنین یک  سرویس برنامه رایگان وام مسکن را اجرا می کند  که به شما می گوید چقدر می توانید وام بگیرید.

نمونه هایی از نحوه ارسال پست

لیست پست وبلاگ

فهرست یا پست فهرست حاوی فهرست شماره‌دار منابع، محصولات، خدمات یا نکاتی است که برای خواننده مفید است.

عنوان پست را فهرست کنید

عنوان فهرست باید حاوی یک عدد باشد و کلمه کلیدی مورد نظر را در بر بگیرد.

مثال:

عنوانی ساده شامل یک عدد و کلمه کلیدی ” 11 بهترین شلوار جین تنگ برای زنان “.

معرفی یک پست لیست

یک مقدمه کوتاه بنویسید مانند « در این پست، یک عدد، کلمه کلیدی و نحوه بهره مندی شما از آنها را ارائه می دهیم .»

مثال:

“یافتن بهترین وام مسکن” از مزایای این مقدمه است.

“از ابزار مقایسه ما برای یافتن بهترین خرید استفاده کنید تا نرخ وام مسکن در دسترس باشد.”

سرفصل ها و زیرعنوان ها

از این عناوین پیشنهادی استفاده کنید و الگو را ویرایش کنید.

  • لیست مورد 1
    • چیست؟
    • نحوه استفاده از آن
    • منابع حمایتی
  • لیست مورد 2
    • چیست؟
    • نحوه استفاده از آن
    • منابع حمایتی
  • لیست مورد 3 و غیره
لیست پست ها کارهایی که باید بعد از مقاله انجام دهید - الگویی برای نوشتن لیست ها یا پست های لیست

نوشتن نتیجه برای یک پست لیست

پست خود را با یک نتیجه گیری عالی کامل کنید.

خوانندگان باید تشویق شوند تا اقدام کنند. از آنها بخواهید یک نکته، تکنیک یا استراتژی را از لیست شما امتحان کنند.

مثال:

نتیجه گیری این قطعه دو راه حل را توصیه می کند و یک جعبه اشتراک در زیر دارد.

Rocket.Chat و Zulip هر دو ارزش بررسی را دارند، اگر به اندازه Mattermost دارای ویژگی کامل نباشند.

نمونه هایی از پست های لیست

پست ستون

صفحه ستونی هر چیزی است که یک خواننده باید درباره یک موضوع بداند. صفحات ستونی به صفحات خوشه‌ای پیوند می‌خورند که مقاله‌های عمیق‌تری درباره موضوعات فرعی خاص هستند.

عنوان پست ستون

کلیدواژه اصلی و عبارات نهایی، قطعی یا جامع خود را در عنوان صفحه قرار دهید.

مثال:

یک مقدمه بسیار ساده شامل کلمه کلیدی هدف و “نهایی” – بازاریابی اینستاگرام: راهنمای نهایی.

معرفی پست ستون

مقدمه صفحه ستون باید شامل موارد زیر باشد:

  • موضوع و چرایی اهمیت آن را توضیح دهید
  • نحوه کلمه کلیدی
  • چرا شما واجد شرایط نوشتن در مورد کلمه کلیدی هستید؟

مثال:

این مقدمه صفحه ستون را بخوانید که توضیح می دهد چرا موضوع مهم است.

بازاریابی ایمیلی نوعی بازاریابی مستقیم است که از ایمیل‌های شخصی و انبوه برای آموزش و متقاعد کردن افراد پیشرو برای انجام یک اقدام خاص مانند خرید استفاده می‌کند.

بیایید به جامع ترین راهنمای بازاریابی ایمیلی در کل اینترنت بپردازیم .

سرفصل ها و زیرعنوان ها

(از میان برخی از این عناوین پیشنهادی انتخاب کنید)

  • کلمه کلیدی هدف چیست؟
    •  تعریفی از کلمه کلیدی را درج کنید.
  • چرا مهم است؟
    • توضیح دهید که چرا خوانندگان شما باید به خواندن مطالب شما اهمیت دهند یا از آن سود ببرند.
  • زمینه
    • درباره پیشینه چیزی که در مورد آن می نویسید و اینکه این مفهوم از ابتدا تا امروز چگونه توسعه یافته است، توضیح دهید.
  • شرایط دانستن
    • تعدادی از اصطلاحات کلیدی را در مورد موضوع خود فهرست و تعریف کنید، به خصوص اگر در جای دیگری در پست ذکر شده باشند.
  • مزایا و معایب
    • اگر موضوع شما دارای مزایا و معایبی است، آن مزایا و معایب را در اینجا بیان کنید.
  • مثال ها / نکات
    • چند روش برتر در مورد نزدیک شدن به مفهوم و/یا چند نکته یا یادآوری در مورد آن را تجزیه و تحلیل کنید.
  • چگونه یک کار را انجام دهیم
    • اگر صفحه ستون شما به مفهومی اختصاص داده شده است که نیاز به یک فرآیند گام به گام دارد یا از آن سود می برد، آن مراحل را در این بخش تشریح کنید. 
  • سوالات متداول
    •  سوالات متداول موجود در تجزیه و تحلیل SERP را درج کنید.
  • تجزیه و تحلیل / نتایج کلمه کلیدی
    • اگر موضوع شما به کسب و کار یا کسب و کار مربوط می شود، نحوه و چرایی تجزیه و تحلیل آن و نحوه تشخیص خوب و بد در تحلیل را مشخص کنید.
  • منابع
    • برای افرادی که تازه شروع به کار کرده اند و ممکن است اطلاعات بیشتری بخواهند، مطالب یا منابع بیشتری ارائه دهید.  
Pillar Pages - الگویی برای نوشتن صفحات ستونی اشیا

نوشتن نتیجه گیری برای یک پست ستونی.

به خوانندگان خود غذای مهمی را که می خواهید آنها را کنار بگذارند یادآوری کنید و آنها را به منابع دیگری در وب سایت خود راهنمایی کنید. 

مثال:

نتیجه گیری.

امیدواریم این راهنما به شما کمک کرده باشد که چگونه یک کمپین بازاریابی ایمیلی موثر ایجاد کنید.

این CTA به منابع دیگر.

اگر این راهنمای قطعی را دوست دارید، دانشگاه OptinMonster را دوست خواهید داشت. آن را بررسی کنید. این برای مشتریان OptinMonster رایگان است!

نمونه هایی از پست های ستون

کارهایی که باید قبل (یا بعد از آن) انجام دهید

همانطور که به نظر می رسد، کاری که باید بعد، در طول یا قبل از مقاله انجام شود، مراحل عمل را در اختیار خوانندگان قرار می دهد.

کارهایی که باید قبل (یا بعد از) عنوان پست انجام دهید

کارهایی که باید بعد از عنوان پست «X» انجام دهید باید شامل یک عدد، کلمه کلیدی و «انجام پس از آن» باشد.

مثال:

13 کاری که بعد از دویدن ماراتن باید انجام داد.

معرفی

مراحل یا کارهایی را که خوانندگان می توانند پس از شروع، تکمیل یا خرید چیزی مرتبط با کلمه کلیدی مورد نظر انجام دهند، معرفی کنید.

بنابراین شما به تازگی <keyword> را تمام کرده اید. سپس باید چه بکنی؟ امروز من/ما قصد داریم تعدادی از مراحل/ کارهای بعدی را به شما نشان دهیم. 

مثال:

مقدمه این راهنمای گیتار را بخوانید.

اگر امسال یک گیتار جدید به عنوان هدیه دریافت کردید، مهم است که بدانید با یک گیتار کاملاً جدید چه کار کنید.

در اینجا پنج کاری وجود دارد که هنگام تهیه یک گیتار جدید باید انجام دهید.”

سرفصل ها و زیرعنوان ها

هر مورد باید توضیح دهد که خواننده چه کاری باید انجام دهد، چرا مهم است، و نحوه عمل به مرحله یا ارائه یک مثال را شرح دهد.

از این عناوین پیشنهادی استفاده کنید و الگو را ویرایش کنید.

  • مرحله 1
    • چرا این مرحله مهم است
    • مثال
    • نکات
  • مرحله 1
    • چرا این مرحله مهم است
    • مثال
    • نکات
کارهایی که باید بعد از مقاله انجام دهید - الگویی برای نوشتن کارهایی که باید بعد از مقاله انجام دهید

نتیجه گیری و دعوت به اقدام

به خوانندگان یادآوری کنید که کارهای بعدی مهم هستند و شامل فراخوانی برای اقدام هستند.

مثال:

این مقاله با ارائه یک چک لیست مفید به پایان می رسد.

پس از نقل مکان، این چک لیست را دانلود و چاپ کنید تا مطمئن شوید که آماده زندگی در محل جدید خود هستید و از آن مراقبت کنید.

نمونه هایی از مقالات “کارهایی که باید انجام شود”.

پست چیست

مقاله «چیست یا پست تعریف» به سؤالات جستجوی «چیست» یا تعریف پاسخ می‌دهد.

عنوان پست چیست

عنوان صفحه خود را با “چیست” شروع کنید و کلمه کلیدی خود را در آن بگنجانید.

مثال:

این شاید یک عنوان صفحه خیلی ساده باشد. ” Key Fob چیست؟ 

معرفی یک پست چیست

مقدمه پست «چیست» باید شامل موارد زیر باشد:

  • – تعریف (کلید واژه)
  • – چگونه (کلید واژه) استفاده می شود
  • – با (کلید واژه) شروع کنید

در این پست، کلمه کلیدی را تعریف می‌کنیم ، چند نمونه از نحوه استفاده از کلمه کلیدی را نشان می‌دهیم، و راه‌های مختلفی را برای شروع کار با کلمه کلیدی برای دریافت سود/نتیجه ارائه می‌کنیم .

مثال:

در اینجا یک معرفی صفحه است که از فرمول مقدمه پیروی می کند.

« جاکلیدی چیست؟ در مقاله امروز TechTalk، عمیق‌تر به این سوال نگاه می‌کنیم و در مورد بسیاری از جنبه‌های کلید فوب که ممکن است از آن‌ها آگاه نبوده باشید، صحبت خواهیم کرد. همچنین بحث خواهیم کرد که چرا جعبه‌های جا کلیدی بخش مهمی از سیستم جا کلیدی RFID هستند و چگونه می‌توان یک مورد مناسب را انتخاب کرد. 

سرفصل ها و زیرعنوان ها

از این عناوین پیشنهادی استفاده کنید و الگو را ویرایش کنید.

  • کلمه کلیدی چیست؟
    • به سوال مطرح شده در این عنوان پاسخ دهید.
    • پس از تعریف کوتاه، بیشتر در مفهوم غوطه ور شوید و در صورت نیاز، زمینه و توضیح بیشتری اضافه کنید.
  • چرا کلمه کلیدی مهم است؟
    •  چند دلیل به خوانندگان خود ارائه دهید که چرا آنها باید به اصطلاح یا مفهومی که در مورد آن می نویسید اهمیت دهند یا از آن سود ببرند.
    • این دلایل را در عناوین فرعی ذکر کنید.
  • انواع کلمه کلیدی/مفهوم
    • انواع کلمه کلیدی یا مفهوم را فهرست کرده و توضیح دهید، به عنوان مثال، انواع سیستم های تهویه مطبوع.
  • نمونه هایی از کلمه کلیدی/مفهوم
    • چند نمونه از مفهومی را که توضیح می دهید فهرست کنید.
  • نکاتی در مورد کلمه کلیدی
    • چند روش برتر در مورد نزدیک شدن به مفهوم و/یا چند یادآوری در مورد آن را تجزیه و تحلیل کنید. لیست را به سه تا پنج توصیه نگه دارید. 
    • در این مثال، نویسنده نکاتی در مورد بررسی سرعت پهنای باند و چگونگی بهبود آن ارائه کرده است.
مقاله چیست - الگویی برای نوشتن مقالات

نتیجه

به خوانندگان یادآوری کنید “این چیست”، آنها را به منابع دیگر در وب سایت خود راهنمایی کنید و یک فراخوان برای اقدام درج کنید.

مثال:

این مقاله با اشاره به خوانندگان برای شروع پس‌انداز و یافتن معاملات ارزان‌تر به پایان می‌رسد.

نمونه هایی از پست های “چیست”.

پست افسانه شکن

سئوکاران و نویسندگان محتوا می‌توانند از الگوی افسانه‌زدایی برای نوشتن مقاله‌ای استفاده کنند که افسانه‌ها یا اشتباهات رایج در مورد یک موضوع، دسته، صنعت، محصول یا خدمات را از بین ببرد.

عنوان پست

عنوان صفحه افسانه‌زدایی شامل یک افسانه، تعداد افسانه‌هایی است که مقاله پوشش می‌دهد و چه کسی باید بداند.

مثال:

8 افسانه در مورد بازاریابی که هر مدیر عاملی باید قبل از راه اندازی SAAS بداند .

معرفی

معرفی کنید که چگونه مقاله حقیقت را در مورد افسانه های مربوط به کلمه کلیدی هدف آشکار می کند.

اگر فکر می کنید (کلمه کلیدی) یک افسانه است، پس ما/من خبری برای شما داریم. 

ما/من می‌خواهیم حقیقت را در مورد کلمه کلیدی/افسانه فاش کنیم.

مثال:

این مقاله به نوعی از فرمول معرفی ما پیروی می کند.

هیاهو در مورد هوش مصنوعی افسانه های بسیاری را در رسانه های اصلی، در جلسات هیئت مدیره و در سراسر سازمان ها ایجاد کرده است. برخی نگران یک هوش مصنوعی «معظم» هستند که جهان را تسخیر خواهد کرد، و برخی فکر می کنند که هوش مصنوعی چیزی بیش از یک کلمه رایج نیست. حقیقت جایی در وسط است.»

سرفصل ها و زیرعنوان ها

از این عناوین پیشنهادی استفاده کنید و الگو را ویرایش کنید.

  • افسانه 1
    • زمینه
    • شواهد و مدارک
    • چرا اسطوره افسانه است
    • به جای آن چه باید کرد
  • افسانه 1
    • زمینه
    • شواهد و مدارک
    • چرا اسطوره افسانه است
    • به جای آن چه باید کرد
  • افسانه 3 و غیره
مقاله Myth Debunker - الگویی برای نوشتن مقالات افسانه شکن

نتیجه گیری و دعوت به اقدام

شگفت‌انگیزترین افسانه را بازنویسی کنید، به خوانندگان یادآوری کنید که شما حقیقت را فاش کردید، و فراخوانی برای اقدام در نظر بگیرید.

مثال:

این مقاله شگفت‌انگیزترین افسانه را پوشش نمی‌دهد، اما درعوض نشان می‌دهد که برخی از اسطوره‌ها شگفت‌انگیزتر از بقیه هستند.

“امیدوارم خواندن و حذف برخی از افسانه‌های “ناهموار” منجر به بهبود و لذت بردن از این بازی شگفت‌انگیز شود! در پایان، آیا همه چیز در مورد این نیست، خانم ها؟ شما را در پیوندها می بینیم.» 

نمونه هایی از مقالات افسانه شکن

نتیجه

شما آن را دارید؛ 10 قالب وبلاگ با مراحل و یک اینفوگرافیک که باعث صرفه جویی در وقت شما در تهیه پیش نویس و نوشتن نسخه می شود و بهترین شانس برای رتبه بندی بالا و هدایت ترافیک ارگانیک را به همراه دارد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور