به‌روزرسانی محتوای مفید Google: چگونه Frase برای تمرکز بر اصالت تکامل خواهد یافت

بسیاری از به‌روزرسانی‌های الگوریتم گوگل بی‌اهمیت هستند.

اما این بار، تیم Frase معتقد است که به‌روزرسانی محتوای مفید Google نشان‌دهنده یک تغییر پارادایم است که تعداد مشتریان ما را تغییر می‌دهد که جریان کاری محتوای خود را مدیریت می‌کنند.

و ما فکر می کنیم این چیز خوبی است.

ما این به‌روزرسانی Google را فرصتی برای خود می‌بینیم تا خودمان را دوباره اختراع کنیم و نقشه راه خود را به سمتی تغییر دهیم که به مشتریانمان کمک کند محتوایی با کیفیت و اصلی تولید کنند که Google آن را دوست دارد.

در این پست، به عناصر اصلی این به‌روزرسانی گوگل و ویژگی‌هایی که در پاسخ به آن برنامه‌ریزی می‌کنیم، خواهیم پرداخت.

چگونه این به‌روزرسانی Google بر جریان کاری محتوای شما تأثیر می‌گذارد؟

به‌روزرسانی محتوای مفید Google سیگنالی است که Google از آن برای تعیین اینکه آیا یک وب‌سایت تا حد زیادی محتوای «غیر مفید» بهینه‌سازی شده برای موتورهای جستجو تولید می‌کند یا خیر، استفاده می‌کند.

اگر وب‌سایت شما تحت تأثیر این به‌روزرسانی قرار گرفته باشد، Google بیان می‌کند که ممکن است ماه‌ها طول بکشد تا بازیابی شود. به نوعی، این شبیه به تأثیر پاندا بر سایت‌های «محتوای نازک» در سال 2011 است.

پیام اصلی گوگل برای سازندگان محتوا این است که آنها باید نوشتن محتوا برای موتورهای جستجو را متوقف کنند و به جای آن بر ایجاد محتوای انسانی تمرکز کنند:

تولیدکنندگان محتوای اول مردم ابتدا بر ایجاد محتوای رضایت‌بخش تمرکز می‌کنند، در حالی که از بهترین شیوه‌های سئو برای ایجاد ارزش بیشتر برای جستجوگران استفاده می‌کنند.

جالب‌تر از همه، انتشار گوگل به فهرستی از سؤالات خاصی می‌پردازد که باید در رابطه با جریان کاری تولید محتوا از خود بپرسید.

و اینجا جایی است که ما معتقدیم Google به طور غیرمستقیم انگشت خود را به سمت برخی از گردش‌های کاری رایج که اکنون ممکن است با پرچم قرمز نشان داده شوند، نشان می‌دهد:

  • تکنیک آسمان خراش: آیا شما عمدتاً آنچه را که دیگران می‌گویند بدون افزودن ارزش زیادی خلاصه می‌کنید؟
  • سئوی همبستگی: آیا برای تعداد کلمات خاصی می نویسید زیرا شنیده اید یا خوانده اید که Google تعداد کلمات ترجیحی دارد؟
  • چرخش مقاله: آیا از اتوماسیون گسترده برای تولید محتوا در بسیاری از موضوعات استفاده می کنید؟
  • برنامه های محتوای بیش از حد گسترده: آیا محتوای زیادی در مورد موضوعات مختلف تولید می کنید به این امید که برخی از آنها در نتایج جستجو عملکرد خوبی داشته باشند؟

البته، این بدان معنا نیست که باید بیش از حد واکنش نشان دهید و جریان کار خود را کاملاً از ابتدا دوباره طراحی کنید. در عوض، باید تنظیماتی را انجام دهید تا مطمئن شوید که محتوای شما به طور منحصر به فردی برای خواننده شما مفید است و نه فقط نسخه برداری از رقبای شما.

آیا گوگل محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را هدف قرار می دهد؟

از زمانی که گوگل این به روز رسانی را اعلام کرد، بحث های زیادی در مورد جریمه شدن محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی وجود داشته است.

حقیقت را بگوییم، برای یک انسان عملا غیرممکن است که بداند یک جمله توسط هوش مصنوعی نوشته شده است یا توسط یک انسان. بنابراین چگونه گوگل می تواند محتوای هوش مصنوعی را به طور فعال جریمه کند؟

بسیاری از محتوای نوشته شده توسط انسان می تواند بدتر از محتوای متوسط ​​هوش مصنوعی باشد. همانطور که توسط کوین ایندیگ توضیح داده شد، “ما نباید کیفیت محتوا را با توجه به WHO که آن را ایجاد می کند اندازه گیری کنیم، بلکه باید با ارزش آن اندازه گیری کنیم.”

و این همان چیزی است که به روز رسانی محتوای مفید Google در مورد آن است – آیا ارزشی برای خواننده خود ارائه می دهید؟ یا به سادگی محتوای کپی «که رتبه می‌دهد» ایجاد می‌کنید؟

نکته کلیدی این است:

  • اگر محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی شما کیفیت پایینی داشته باشد و به خوانندگان کمکی نکند، جریمه می شود.
  • اگر محتوای نوشته شده توسط انسان شما کیفیت پایینی داشته باشد و به خوانندگان کمکی نکند، جریمه می شود.

آیا از اتوماسیون گسترده برای تولید محتوا استفاده می کنید؟

زمانی که نویسندگان هوش مصنوعی در ابتدا معرفی شدند، همه ما متعجب بودیم که آیا وب‌سایت‌ها می‌توانند در نهایت محتوا را به تنهایی و با نظارت کمی از انسان منتشر کنند.

در Frase، می‌توانیم تأیید کنیم که تقاضا برای این رفتار وجود دارد، زیرا اغلب درخواست‌هایی مانند «تولیدکنندگان مقاله با یک کلیک» یا «تولید برنامه‌ای مقالات آماده انتشار» دریافت می‌کنیم. بنابراین این فناوری وجود دارد و احتمالاً نتایجی را برای برخی از صاحبان وب سایت ارائه کرده است.

با این حال، واضح است که گوگل سایت‌هایی را هدف قرار خواهد داد که حجم زیادی از محتوای جدید منتشر می‌کنند یا محتوای موجود خود را به‌طور مکرر به‌روزرسانی می‌کنند.

به طور خاص، گوگل از وب‌سایت‌هایی که از موضوع اصلی خود منشعب می‌شوند، صرفاً برای رتبه‌بندی هرچه بیشتر درخواست‌های جستجو خوشش نمی‌آید. به نظر می رسد این یک روش معمول برای بازاریابان وابسته باشد که به دنبال کسب درآمد سریع از سایت ها با انتشار محتوا در مورد هر موضوع و محصولی هستند.

بنابراین ممکن است گوگل مستقیماً محتوای هوش مصنوعی را جریمه نکند، اما می‌تواند موقعیت‌هایی را که وب‌سایت‌ها از هوش مصنوعی برای تولید محتوای انبوه استفاده می‌کنند، جریمه کند.

این همچنین چالش هایی را برای متخصصان سئو ایجاد می کند: اگر محتوای زیادی را بدون استفاده از هوش مصنوعی منتشر کنید چه؟ آیا سرعت انتشار محتوای جدید می تواند بر علیه شما عمل کند؟

با این به‌روزرسانی، به نظر می‌رسد گوگل بیشتر علاقه‌مند است که شما محتوای کمتری منتشر کنید. این بدان معناست که استراتژیست‌های محتوا باید در مورد محتوایی که می‌خواهند ایجاد کنند و اینکه چگونه با موضوع اصلی خود مرتبط است، گزینش‌گرتر باشند.

سقوط همبستگی سئو و محتوای کپی

در 5 سال گذشته، ما شاهد گسترش ابزارهای SEO بوده ایم که SERP را تجزیه و تحلیل می کنند و توصیه هایی را برای کمک به شما برای “بهینه سازی محتوایی که رتبه بندی می کنند” ارائه می دهند.

در اصل، این ابزارها، از جمله Frase، مبتنی بر این ایده هستند که اگر محتوای شما شبیه آنچه قبلاً در گوگل رتبه بندی شده باشد، شانس شما برای رتبه بندی برای یک عبارت جستجو افزایش می یابد.

برخی از ابزارها تا آنجا پیش می روند که به شما می گویند مقاله شما باید چند پاراگراف داشته باشد! در نتیجه، نویسندگان اغلب به دنبال این پیشنهادات، محتوا را بیش از حد بهینه می کنند.

در مقیاس، این رفتار منجر به سناریویی شده است که در آن هر SERP عمدتاً از صفحاتی تشکیل شده است که یکدیگر را منعکس می کنند. و افزونگی به جستجوگر کمکی نمی کند.

فریس با همه اینها چه می کند؟

به روز رسانی گوگل چندین مؤلفه کلیدی پلتفرم Frase را لمس می کند، به ویژه هنگامی که صحبت از بهینه سازی محتوای مبتنی بر SERP و نوشتن هوش مصنوعی می شود.

به طور خلاصه، به این صورت است که ما قصد داریم به مشتریان خود در انجام تنظیمات استراتژیک کمک کنیم:

تمرکز بر تحقیق در مقابل بهینه سازی بیش از حد

همانطور که بحث شد، محتوای بیش از حد اضافی در اینترنت وجود دارد. بهینه سازی بیش از حد محتوای خود به گونه ای که آنچه را که قبلاً رتبه بندی شده تکرار می کند، کم اثرتر می شود.

به همین دلیل است که Frase بر روی ساخت ویژگی‌های تحقیق محور تمرکز می‌کند که شما را باهوش‌تر می‌کند به جای درجه‌دهنده محتوا که محتوای شما را شبیه به هر چیز دیگری می‌کند. به عنوان مثال، بهینه سازی برای تعداد کلمات یا سایر معیارهای ساختاری چیزی نیست که ما قصد انجام آن را داریم.

Frase به ارائه “امتیاز موضوع” و پیشنهادات موضوعی ادامه خواهد داد، زیرا این موارد از دیدگاه تحقیقاتی نیز آموزنده هستند.

اما ما همچنین ویژگی هایی ایجاد خواهیم کرد که نویسنده را تشویق می کند تا موضوعاتی را پوشش دهد که لزوماً در SERP ذکر نشده اند.

و اینجاست که اصالت و اطلاعات به دست می آید.

با امتیاز اصالت Frase از محتوای کپی جلوگیری کنید

امتیاز اصالت Frase به شما این امکان را می دهد تا متوجه شوید که محتوای شما چقدر شبیه به رقبا در SERP است.

این با بررسی سرقت ادبی سنتی متفاوت است زیرا:

  • درک دقیق تری از SERP (در مقایسه با کل اینترنت) دارد.
  • با مقایسه «معنا» به روشی انعطاف‌پذیر به جای تطابق دقیق کلمات کلیدی کار می‌کند

با Frase’s Information Gain ارزش منحصر به فرد بیشتری ایجاد کنید

مقاله شما در مقایسه با رقبا چقدر اطلاعات مرتبط اضافی دارد؟

هدف Frase’s Information Gain این است که به شما کمک کند تا ایده‌ها و زوایایی را برای ایجاد چشم‌انداز منحصربه‌فردی که رقبای SERP شما هنوز پوشش نمی‌دهند ارائه دهید.

Information Gain به طور موثر یک ابزار تحقیقاتی است که به شما امکان می دهد در مورد موضوعات اصلی خارج از مرزهای SERP تحقیق کنید.

ویژگی Frase’s Information Gain در سپتامبر 2022 منتشر خواهد شد.

روی موارد استفاده مناسب برای هوش مصنوعی تمرکز کنید

فقط به این دلیل که هوش مصنوعی می تواند از نظر فنی مقالات کامل را تولید کند، به این معنی نیست که یک مورد استفاده معتبر است.

در عوض، ما باید روی موارد استفاده تمرکز کنیم که در آن هوش مصنوعی می تواند واقعاً از نظر کیفیت بهتر از انسان عمل کند، از جمله:

  • محتوای خود را به شیوه ای خلاقانه تر یا جذاب تر بازنویسی کنید
  • خلاصه کردن اطلاعات برای تحقیق سریعتر
  • ایجاد ابزارهای AI سفارشی خود برای حل چالش های خاص کپی رایتینگ شما
  • با ایده پردازی و گسترش محتوای خود، بلاک نویسنده را شکست دهید
  • و تعداد فزاینده ای از موارد استفاده معتبر!
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور