اگر هرگز با یک کپی رایتر حرفه ای کار نکرده اید، نقش دقیقاً این کار را انجام می دهد: کپی می نویسد. یک کپی رایتر متخصص در کنار هم قرار دادن کلمات مناسب به روشی درست است تا در مکان های مناسب نمایش داده شود تا افراد مناسب آنها را ببینند. کار آنها اغلب اولین تأثیری است که کسب و کار شما روی مخاطبان شما می گذارد و می تواند چیزی باشد که مردم را به سمت خود جذب می کند.
استفاده از یک کپی رایتر می تواند برای یک کسب و کار بسیار ارزشمند باشد، به خصوص اگر در حال راه اندازی یک وب سایت جدید، تازه کردن وب سایت فعلی خود هستید، یا اگر به برخی مواد بازاریابی نیاز دارید یا می خواهید یک کمپین جدید راه اندازی کنید.
مطالب مرتبط:
مزایای یک کپی رایتر چیست؟
پنج مزیت اصلی داشتن یک کپی رایتر برای تجارت شما وجود دارد:
- یک کپی رایتر می تواند به ایجاد صدای برند شما کمک کند
- آنها می توانند به شما در بهبود سئو کمک کنند
- کپی رایترها انواع مختلف محتوا را درک می کنند
- یک کپی رایتر محتوا را برای کاربر نهایی فراهم می کند
- کپی رایترها به شما کمک می کنند حرفه ای به نظر برسید
کنجکاو هستید که چگونه یک کپی رایتر می تواند کسب و کار شما را بهبود بخشد؟ در اینجا پنج روش وجود دارد که کار با یک متخصص کپی رایتینگ می تواند به شما کمک کند.
1. یک کپی رایتر می تواند به شما کمک کند صدای برند خود را پیدا کنید
صدای برند شما می تواند باعث موفقیت کسب و کار شما شود یا آن را شکست دهد. به برندهایی فکر کنید که به سمت آنها جذب شده اید – تبلیغات آنها، تبلیغات چاپی آنها و غیره. سبکی وجود دارد که برای شما جذاب است و احتمالاً ارتباط زیادی با صدای برند دارد. صدای برند می تواند شوخ یا دوستانه یا احمقانه یا رسمی یا بی معنی یا هر سبکی مناسب با کسب و کار شما باشد.
صدای نوشتن شامل موارد زیر است:
- سبک شما، مانند کلماتی که استفاده می کنید یا استفاده نمی کنید
- نحوه ساختار جملات خود
- شخصیتت
صدای نوشتن شما جزء بزرگی از آنچه مخاطبان شما با کسب و کار شما مرتبط خواهند کرد است، و یک کپی رایتر در کمک به تعیین صدای برند مناسب برای کسب و کار شما و اجرای آن در هر نسخه ای که نیاز دارید مهارت دارد.
2. آنها می توانند به شما کمک کنند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری کسب کنید
یک کپی رایتر با دانش SEO می تواند به بهبود موقعیت وب سایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ کمک کند. یک کپیرایتر سئو چیزهایی مانند کلمات کلیدی، خزندههای وب، لینکسازی و موارد دیگر را میفهمد و میتواند کپی وبسایت شما را بنویسد یا بهروزرسانی کند تا در هنگام ارزیابی توسط موتورهای جستجو، به عملکرد بهتر آن کمک کند. هرچه کپی شما از نظر سئو بیشتر باشد، وب سایت شما در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری خواهد داشت و افراد بیشتری آن را مشاهده خواهند کرد.
3. کپی رایترها انواع مختلف محتوا را درک می کنند
اکثر کپی رایترها تجربه زیادی در نوشتن دارند. کپی وب، تبلیغات، اسکریپت های ویدئویی، بروشورها، آگهی ها، کاغذهای سفید، تک برگه ها، پست های وبلاگ – احتمالاً همه این کارها را انجام داده اند. یک کپیرایتر تفاوتهای متفاوت هر نوع محتوا را درک میکند، از جمله نحوه قالببندی آن، نحوه خواندن آن، مخاطبان هدف و اقداماتی که مخاطب پس از خواندن باید انجام دهد. یک کپیرایتر میداند که چگونه از هر نوع محتوا بیشترین استفاده را ببرد و به راحتی میتواند چرخ دندهها را بین آنها تغییر دهد، بنابراین وقتی میپرسید «آیا میتوانم…» اغلب میتوانند آن را خیلی سریع برای شما برگردانند.
4. یک کپی رایتر دیدگاهی را ارائه می دهد
وقتی کسب و کاری را اداره می کنید، همه چیز را در مورد آن می دانید. این موضوع شماست. اگرچه این عالی است، اما میتواند باعث شود که شما آنقدر به کسبوکار نزدیک شوید که به سختی آنطور که یک مشتری به آن نگاه میکند، نگاه کنید. ممکن است فراموش کنید که آن جنبههایی از کسبوکارتان که از صمیم قلب میدانید برای مشتریانتان کاملاً جدید هستند، یا اینکه آنها به توضیحی برای اصطلاحی که مدام استفاده میکنید نیاز دارند.
یک کپی رایتر همیشه به فکر کاربر نهایی است. چه کسی می خواهد نسخه را بخواند؟ چه کاری انجام دهید آنها نیاز دارید و می خواهید از آن بدانید؟ چگونه می توانید آن را به بهترین نحو ارائه دهید تا افراد مناسب را جذب و حفظ کنید؟ یک کپیرایتر خوب این موارد را در ذهن دارد و میتواند آنها را از منظری تازه و عینی هدایت کند.
5. کپی رایترها به شما کمک می کنند حرفه ای به نظر برسید
اگر فردی هستید که نسبت به جایی که کاما می رود مطمئن نیستید یا زمانی برای تصحیح ندارید، یک کپی رایتر می تواند بهترین متحد شما باشد. نویسندگان این مهارت را دارند که کپی را صیقل دهند تا مواردی مانند دستور زبان، علائم نگارشی و املا در همه نسخهها درست و ثابت باشند.
این موارد در مورد معرفی کسب و کار شما به عنوان قابل اعتماد اهمیت دارند. کسبوکاری که یک آگهی یا صفحه فرود را با اشتباه تایپی یا جملهای ضعیف منتشر میکند، خطر غیرحرفهای به نظر رسیدن و از دست دادن اعتبار را دارد. توجه یک کپی رایتر به همه چیز تضمین می کند که بهترین پای شما همیشه جلوه می کند.
و اگر همه اینها کافی نبود، در اینجا یک امتیاز وجود دارد: استفاده از تخصص یک کپی رایتر به این معنی است که می توانید روی سایر بخش های کسب و کار خود تمرکز کنید. به جای اینکه پشت میز خود بنشینید و سعی کنید کلمات مناسب را برای آن صفحه وب بیابید یا به این فکر کنید که آیا تمام کاماهای شما در جای مناسبی قرار دارند، می توانید وقت خود را صرف جنبه هایی از کار خود کنید که واقعاً می خواهید و باید روی آنها تمرکز کنید و اجازه دهید کپیرایترهای حرفهای کارهایی را که بهترین انجام میدهند انجام میدهند: شما را خوب جلوه میدهند و مردم را به سمت کسبوکارتان جذب میکنند.
فکر می کنید می توانید از خدمات کپی رایتینگ حرفه ای بهره مند شوید؟ با ما تماس بگیرید کپی رایترهای Go Fish Digital ما آماده کمک هستند.
اخبار را مستقیماً در صندوق ورودی خود جستجو کنید
*ضروری