ابزارهای زیبایی AR جدید برای خریداران و برندها

محصولات آرایشی یکی از پیچیده ترین اقلام برای خرید به خصوص آنلاین هستند. مقوله زیبایی بسیار ظریف و شخصی است، بنابراین کارهایی مانند یافتن سایه مناسب می تواند چالش برانگیز و حتی دلسرد کننده باشد.

ما تقریباً سه سال پیش ویژگی‌های زیبایی AR را معرفی کردیم تا به خریداران کمک کنیم به راحتی و با اطمینان محصول مناسب خود را پیدا کنند. و مردم به جذب این ابزارها ادامه می دهند: در واقع، خریداران در صورت وجود واقعیت افزوده 10 درصد بیشتر با محصولات زیبایی تعامل دارند. (محبوب‌ترین سایه‌های امتحان شده در پاییز امسال است؟ رژ لب‌های تمشکی مایل به قرمز، مانند رژ لب مات MAC به رنگ چیلی، و سایه‌های رز و ارغوانی گرد و خاکی: پالت Naked 3 Urban Decay مورد علاقه است.)

اکنون، ما به خریداران زیبایی و برندهای بیشتری کمک می کنیم تا از این روش جدید برای خرید استقبال کنند. از امروز، ما ویژگی‌های زیبایی AR را به مرورگرهای تلفن همراه می‌آوریم، راه‌های جدیدی را برای امتحان کردن رنگ مو و زیرسازی معرفی می‌کنیم، و به برندهای زیبایی فرصتی برای تبلیغ با AR می‌دهیم.

روش های جدید برای آزمایش رنگ و زیرسازی مو

علاوه بر لب‌ها، چشم‌ها و فونداسیون، امروز دسته‌بندی زیبایی AR جدیدی را عرضه می‌کنیم: رنگ مو. اکنون، اگر در حال خرید رنگ موی خانگی هستید، می‌توانید ببینید که سایه‌های متفاوتی از مجموعه برندهای L’Oreal ممکن است روی شما یا مدلی که با شما طنین‌انداز می‌کند، چه شکلی باشد. برندهای دیگر مانند Splat و Revlon به زودی برای امتحان در دسترس خواهند بود.