5 مرحله برای ساخت موتور قیمت گذاری پویا

تصویر
عکس پروفایل Sanjeev Sularia Hacker Noon

@sanjeevintelligencenodeسانجیف سولاریا

سانجیف سولاریا ، کارآفرین سریالی و بشارت دهنده فناوری. او بنیانگذار و مدیر عامل Intelligence Node ، یک آزمایشگاه داده های بزرگ است.

با ظهور پلتفرم های آنلاین ، مشاغل B2B مجبور شدند در استراتژی های قیمت گذاری خود تجدید نظر کنند. اما ، همین فناوری ها به سازمان ها کمک می کنند تا مدل های قیمت گذاری پویا B2B را ایجاد کنند که در صورت اجرای صحیح سود قابل توجهی را به همراه خواهد داشت. به عنوان مثال ، یک نرم افزار فروش یکپارچه و قیمت گذاری B2B می تواند به نمایندگان فروش در مذاکره با مشتریان و کاهش دوره پردازش کمک کند.

مزایای متعددی برای استفاده از قیمت گذاری پویا در بخش B2B وجود دارد. آنها با پیش بینی زمان افزایش قیمت ها یا کاهش آنها در طول دوره خشک ، به بهبود حجم فروش کمک می کنند. همچنین روند تصمیم گیری را تسریع می کند.

به عنوان مثال ، از یک شرکت پزشکی و فناوری استفاده کنید. پس از اعمال یک روش قیمت گذاری پویا ، آنها حاشیه سود خود را 4-8 درصد و درآمد کلی 5 درصد افزایش دادند. بسیاری از مشاغل دیگر نیز از این روش پیروی کرده و قیمت ها را تا 60 درصد بدون کاهش حجم فروش افزایش داده اند.

بدیهی است که قیمت گذاری پویا نیاز ساعت شرکت های B2B است. اما چگونه می توان یک موتور قیمت گذاری پویا ساخت؟ قبل از اتخاذ نرم افزار و استراتژی قیمت گذاری B2B ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور