4 روش برای به دست آوردن مشتری به عنوان یک تجارت شرط بندی ورزشی

تصویر
عکس پروفایل Russell Karp Hacker Noon

@RKBosراسل کارپ

موضوعات عمومی شامل ورزش و رسانه. معاون رئیس جمهور ، رسانه و سرگرمی در DataArt.com

بازار شرط بندی ورزشی ایالات متحده در حال رونق است. در سال 2020 ، آمریکایی ها تقریبا 35 میلیارد دلار برای مسابقات ورزشی هزینه کردند ، بنابراین جای تعجب نیست که رقابت برای به دست آوردن مشتری برای کتاب های ورزشی شدید باشد. همانطور که تعداد روزافزون ایالت ها شرط بندی های ورزشی را قانونی می کنند ، میلیون ها نفر از قماربازان جدید در حال ظهور هستند و این امر ضروری است که شرکت ها سرمایه گذاری زیادی در خرید مشتری برای تأمین بخشی از اقدامات انجام دهند.

محلی سازی استراتژیک

DraftKings و FanDuel رهبران برجسته ای هستند که به سرعت در حال گسترش بخش شرط بندی ورزشی هستند و تقریباً 80٪ بازار ایالات متحده را تشکیل می دهند. اما تعداد بیشتری از رقبا در تلاش برای به دست آوردن سهم بازار هستند که صنعت قمار ورزشی به اوج درآمد می رسد.

در حالی که نوادا همچنان بزرگترین بازار شرط بندی ورزشی در ایالات متحده را در اختیار دارد ، اکنون تقریباً در نیمی از ایالت ها قمار قانونی است و دیگران به زودی دنبال می شوند. از ژوئن 2018 تا ژوئن 2021 ، نیوجرسی با درآمد ماهانه 447.5 میلیون دلار در ماه مه 1089 میلیون دلار از اپراتورهای کتاب ورزشی درآمد داشت.

تصویر

[Source: ESPN; As for May 25, 2021]

در بحث ویدیویی اخیر ما در مورد مشتری موثر …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور