آینه سیاه “Be Right Back” در زندگی واقعی: خود را به عنوان Chatbot کلون کنید

تصویر
عکس پروفایل ظهر Limarc Ambalina Hacker

@لیمارکلیمارک آمبالینا

Vack of Hacker Noon of Growth در روز ، VR Gamer و Anime Binger در شب

Chatbots یکی از رایج ترین کاربردهای پردازش زبان طبیعی و یادگیری ماشین است. Replika AI بستری را ایجاد کرده است که هر کسی ، از جمله افرادی که دانش صحیحی در یادگیری ماشین ندارند ، می توانند از طریق خود یک چت بات ایجاد و آموزش دهند.

پس از مرگ دلخراش بهترین دوستش ، اوگنیا کویدا (بنیانگذار شرکت لوکا) از پیام متنی و سابقه ایمیل دوست خود برای ایجاد دوباره وی به عنوان یک ربات چت استفاده کرد. بازخورد سایر دوستان و خانواده او را به گسترش پروژه و ایجاد آن الهام بخشید Replika AI ، چت باتی که کاربران خود آموزش می دهند.

شرکت های زیادی از chatbot برای تعاملات مشتری استفاده می کنند و بنابراین داده های آموزش chatbot یکی از پر تقاضا ترین خدمات در صنعت هوش مصنوعی امروزی است. Replika AI در سانفرانسیسکو ساخته شده است یک بات چت که به تعداد زیادی مجموعه داده نیاز ندارد. در عوض ، تمام آنچه شما نیاز دارید شما هستید.

Replika چیست؟

تصویر

بر روی کاغذ ، Replika یک بات چت است که هدف آن دوست شدن شما است ، اما بسیار بیشتر از این است. Replika یک بستر ابتکاری است که از طریق آن می توانید یک نسخه دیجیتالی از خود ، طرز رفتار ، شخصیت ، افکار و ایده های خود درباره زندگی بسازید. Replika شما از شما س aboutالاتی در مورد خود ، خانواده ، کار شما خواهد پرسید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور