شرکت سازنده یک عصای جادویی در دست برنامه نویسان نیست. موفقیت در هر تحول – خصوصاً دیجیتالی – از روسای مدیر عامل و هیئت مدیره – چشم انداز تجارت و توسعه آن برای چندین سال آینده آغاز می شود. معماری با درک هسته و منحصر به فرد بودن تجارت و روند تغییر شروع می شود.
به آینده نگاه کنید ، جایی که یک کسب و کار می خواهد مقیاس بندی کند ، محصولات و مکان های جدیدی را راه اندازی کند ، راه حل های جدید را پیاده سازی کند و فن آوری های جدید را امتحان کند. شما باید از همه سیستم ها پشتیبانی کنید. آیا می توانید این کار را با یکپارچه ، SaaS شخص ثالث و زیرساخت های فعلی IT انجام دهید؟ قطعاً نه
اما اگر چندین راه حل آماده بگیریم ، آنها را برای فرآیندهای خود سفارشی کنیم ، آنها را به دوستی با یکدیگر وادار کنیم تا ارتباط برقرار کرده و داده ها را تبادل کنند ، چه می شود؟ بیایید بیشتر در معرض خطرها ، معیارهای موفقیت و اصول راهنمای تکامل شرکت سازگار قرار بگیریم.
دشمنان تحول: میراث ، بوروکراسی و مدرسه قدیمی
ابتدا ، بیایید به سه مثال نگاه کنیم تا موانع تحول دیجیتال روان (DX) را نشان دهیم. دنیس صاحب محصول پلت فرم تجارت الکترونیک / بازار بین المللی است ، کیت …