یادداشت ویراستار: مقدمه و چشم انداز آنچه که در راه است | دانش مرکز داده

عکس با حسن نیت از موضوع تمامی حقوق محفوظ است.لیزا دی اسپارکس، سردبیر ارشد Data Center Knowledge، لباس شب مشکی و گردنبند بنفش به تن دارد.

لیزا دی اسپارکس

سلام،

وقتی از من خواسته شد تا خودم را با خوانندگان Data Center Knowledge معرفی کنم، احساس فروتنی و نشاط کردم. صنعت مرکز داده برای بسیاری خارج از قلمرو ما یکی از معماها باقی مانده است. تنها قطعی که طنین انداز می شود از یک سرویس پخش جریانی مورد علاقه، مرورگر یا موتور جستجو است.

بسیاری از ما آن را به این شکل دوست داریم، گروهی مخفی از متخصصان که موتور اطلاعات را در سرتاسر جهان بی سر و صدا راه اندازی می کنند. اگر بخواهیم صنعت مراکز داده شکوفا شود و برای نیازهای اتصال ابرقدرت های موجود و نوظهور و بازارهای پرجمعیت مانند چین و هند آماده شود، اوضاع نمی تواند به همین شکل باقی بماند.

برای مرتبط، قوی و مترقی ماندن صنعت به نظر می رسد تنوع ایجاد کند، که عالی است. به عنوان یک زن سیاه پوست، تا حدی از برخی از این ابتکارات بهره برده ام. من همچنین چالش‌هایی را تجربه کرده‌ام که از میراث تاسف‌بار این صنعت ناشی می‌شود، مانند نامگذاری اتصالات به عنوان “ارباب / برده”. تزریق استعدادهای متنوع به این صنعت به تغییر جزر و مد در این نشانه‌های ظریف کمک کرده است که باعث می‌شود گروه‌های دارای نمایندگی کمتر احساس ناخوشایندی کنند.

همانطور که صفحه تاریخ صنعت را ورق می زنیم، شاهد یک روند در حال ظهور از تلاش های صادقانه برای پذیرش تنوع صداها هستیم. انتصاب من به عنوان سردبیر ارشد این نشریه نمونه بارز این تغییر است.

پوشش دانش مرکز داده، از طریق رهبری من و کل شبکه منابع Informa، بر کاربردهای عملی و تفسیر اخبار، روندها و تحولات در صنعت مرکز داده متمرکز خواهد بود. ممکن است در هفته‌ها و ماه‌های آینده، با تمرکز بر پاسخ به این سؤال، متوجه تغییراتی در پوشش دهی شده باشید، “این برای فعالیت‌های روزانه من در اکوسیستم مرکز داده چیست؟” پوشش ما به دنبال پاسخ به این سوال با هر داستان، هر انتخاب از یک آیتم خبری و هر مصاحبه است.

این تغییر ممکن است در ابتدا ظریف باشد، اما امیدواریم در نهایت قابل توجه باشد. این فضا را تماشا کنید مهمتر از همه، نظر خود را در مورد پوشش ما از صنعت حفظ کنید. ما می خواهیم از تو بشنویم. ما می خواهیم تصمیماتی که هر روز می گیرید را بهتر درک کنیم. ما می خواهیم هنگام تصمیم گیری شما مشاور مورد اعتماد شما باشیم.

به ما اطلاع دهید که چه زمانی به نقطه پایانی رسیدیم و امیدواریم در آن لحظات نادری که این کار را نمی کنیم.

اسم من لیزا دی اسپارکس است. من اکنون ویرایشگر ارشد Data Center Knowledge هستم. از ملاقات شما خوشبختم. – ال

PS – نمایه لینکدین من را اینجا و بیوگرافی من را اینجا پیدا خواهید کرد. صحبت کردن در مورد خودم جالب نیست. من می گویم که در پوشش انواع فناوری ها تجربه دارم و در 15 سال گذشته در روزنامه نگاری و بازاریابی فناوری اطلاعات کار کرده ام. دیدگاه من حول پوشش منصفانه و عینی این صنعت پویا متمرکز است. من مشتاقانه منتظر خدمت و یادگیری در کنار شما هستم.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور