وبینارها می توانند به اندازه رویدادهای حضوری با Nunify کارآمد باشند

عکس پروفایل نویسنده

@احرازاحراز

Nunify یک بستر رویدادهای مجازی برای میزبانی جریان های زنده تعاملی و رویدادهای آنلاین مانند وبینارها ، کارگاه ها و غیره است.

با جلسات مجازی ، وبینارها و رویدادهای آنلاین که در سیستم عامل های مختلف آنلاین میزبانی می شوند ، هرگز حضور در جلسه ای که به دلخواه خود انتخاب کرده اید آسان نبوده است! بسیاری از عوامل مانند موقعیت مکانی ، دسترسی و راحتی از طریق این فناوری نوآورانه برطرف می شوند.

Nunify یک پلتفرم رویداد مجازی است که یک راه حل با یک کلیک برای وبینارها ، رویدادهای مجازی و جلسات مجازی است زیرا با ارائه انواع ویژگی های تعامل ، درآمدزایی و گیمیفیکیشن برای میزبانان و حامیان مالی رویداد ، یک تجربه شخصی سازی شبکه و تعامل را برای کاربران تضمین می کند. .

در اینجا نحوه وبینارها می توانند به اندازه جلسات حضوری سنتی با سیستم عامل های رویداد مجازی مانند Nunify کارآمد باشند:

1. وبینارها موانع جغرافیایی را برطرف می کنند

با دیدن جلسات سنتی ، وبینارها برای مخاطبان بیشتری قابل دسترسی هستند. از آنجا که فاصله و مکان دیگر مانعی ندارد ، این امر باعث می شود جمعیت بیشتری بتوانند در جلسه شرکت کنند زیرا افراد می توانند از راحتی خانه و دفتر خود به آنجا بپیوندند.

وبینارها ارائه خدمات جهانی را ارائه می دهند زیرا موقعیت مکانی محدودیتی نیست و شما می توانید انتظار داشته باشید که با صدها نفر از افراد بالقوه و علاقه مند به کار خود ارتباط برقرار کنید. این فقط فروش موثر نیست …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور