گزارش فیس بوک در مورد افزایش استفاده از ابزارهای دیجیتالی در میان SMB ها

فیس بوک گزارش می دهد که میزان مشاغل کوچک با استفاده از ابزارهای دیجیتال در سطح جهان افزایش یافته است و از 81 درصد به 88 درصد در شش ماه گذشته افزایش یافته است.

پذیرش ابزارهای دیجیتالی در طول همه گیری COVID-19 افزایش یافته است. مشاغل کوچک مجبور شده اند علاوه بر غلبه بر محدودیت های فیزیکی که بر روی فعالیت های خود اعمال می کنند ، خود را با شیوه های جدید دستیابی به مشتریان وفق دهند.

طبق نظرسنجی فیس بوک ، SMB ها به احتمال زیاد از ابزارهای دیجیتالی برای تبلیغات و ارتباط با مشتریان گزارش داده اند. اگرچه استفاده از ابزارهای دیجیتال در طیف وسیعی از اهداف در حال افزایش است.

داده های نظرسنجی فیس بوک به عنوان بخشی از گزارش وضعیت مشاغل کوچک این شرکت به اشتراک گذاشته شده است. بیشتر گزارش 55 صفحه ای بر تغییرات درآمد ، اشتغال و میزان تعطیلی تمرکز دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

اگر به اندازه کافی در گزارش تحقیق کنید ، فصلی را به ابزارهای دیجیتال اختصاص خواهید داد. این داده ها ارزش بازنگری را دارد تا بر اساس نیازهای صاحبان مشاغل کوچک باقی بماند زیرا ساختار عملیاتی آنها به سرعت به فضای دیجیتال تغییر می کند.

در اینجا نکات برجسته بخش چهارم گزارش وضعیت مشاغل کوچک فیس بوک برای سال 2021 آورده شده است.

استفاده مشاغل کوچک از ابزارهای دیجیتال در سال 2021

SMB ها چگونه از ابزارهای دیجیتال استفاده می کنند؟

اکثریت بزرگی از رهبران مشاغل کوچک که هنوز در حال کار هستند افزایش استفاده از ابزارهای دیجیتالی را گزارش می دهند.

بیشترین افزایش در تبلیغات و فروش کالا و خدمات مشاهده شد ، به طوری که سهم SMB ها از ابزارهای دیجیتالی برای این اهداف به ترتیب 21 درصد و 12 درصد افزایش یافت.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

گزارش SMBs از ابزارهای دیجیتال تا ژوئیه 2021 ، به ترتیب بیشترین استفاده گزارش شده تا کمترین گزارش ، عبارتند از:

  • تبلیغات
  • ارتباط با مشتریان
  • فروش کالا و خدمات
  • تجزیه و تحلیل یا تحقیق برای پاسخ به سوالات تجاری
  • هماهنگی یا همکاری بین کارکنان
  • استخدام

نمودار زیر نشان می دهد که نحوه استفاده در شش ماه گذشته چگونه تغییر کرده است. در سمت راست میزان SMB هایی را مشاهده می کنید که می گویند از ابزارهای دیجیتال استفاده نمی کنند به سرعت در حال کاهش است.

استفاده مشاغل کوچک از ابزارهای دیجیتال در سال 2021تصویر از dataforgood.fb.com ، سپتامبر 2021.

کدام نوع SMB ها از ابزارهای دیجیتال استفاده می کنند؟

پذیرش ابزارهای دیجیتال در بخش های مختلف متفاوت است. به عنوان مثال – در بخش ساخت و ساز ، 80 درصد از ابزارهای دیجیتال استفاده کرده اند ، در حالی که 93 درصد در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات.

SMB ها در بخش ICT استفاده بیشتر از ابزارهای دیجیتالی را در همه گروه ها گزارش داده اند ، به جز فروش کالا و خدمات ، کسانی که در تجارت عمده فروشی و خرده فروشی به احتمال زیاد از ابزارهای دیجیتالی برای فروش کالا و خدمات استفاده کرده اند ، گزارش کرده اند.

SMB های رو به مصرف کننده بیشتر از SMB های غیر رو به مصرف کننده از ابزارهای دیجیتالی برای تبلیغات استفاده می کنند. افزایش استفاده از ابزارهای تبلیغاتی دیجیتال عمدتا توسط SMB ها در بخش مهمان نوازی ایجاد می شود.

مشاغل کوچک در اکثر بخش ها ارتباط با مشتریان را شایع ترین دلیل استفاده از ابزارهای دیجیتال اعلام کردند. بخش مهمان نوازی تنها بخش برجسته است ، جایی که بیشتر از ابزارهای تبلیغاتی به ابزارهای تبلیغاتی اختصاص داده می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

تا به حال چه تاثیری داشته است؟

استفاده روزافزون از ابزارهای دیجیتالی بیشتر برای مشاغل کوچک مفید بوده است. تقریباً 69 of از SMB ها گزارش داده اند که استفاده از ابزارهای دیجیتال حداقل یک تأثیر مثبت بر تجارت آنها داشته است ، مانند افزایش فروش یا تعداد مشتریان.

SMB های بیشتری گزارش داده اند که ابزارهای دیجیتالی منجر به افزایش فروش نسبت به سایر تاثیرات و به دنبال آن افزایش مشتری یا تامین کننده شده است.

بیش از 30 درصد از مشاغل کوچک گزارش می دهند که ابزارهای دیجیتالی هیچ تاثیری نداشته اند. شاید در اینجا فرصتی برای مربیگری SMB ها و کمک به آنها برای حرکت در دنیای کار دیجیتال وجود داشته باشد؟

گزارش فیس بوک در مورد افزایش استفاده از ابزارهای دیجیتالی در میان SMB ها

بیش از نیمی از SMB ها (53)) تأیید کردند که استفاده آنها از ابزارهای دیجیتال به دلیل همه گیری COVID-19 به طور دائمی تغییر می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

منبع: گزارش وضعیت مشاغل کوچک فیس بوک

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور