کدام یک برای تجارت شما بهتر است: نظرسنجی روابط یا معاملات عملی NPS®؟

عکس پروفایل نویسنده

@zonkafeedbackبازخورد زونکا

نظرسنجی ها و فرم های بازخورد خیره کننده را ایجاد و سفارشی کنید و از چندین کانال بازخورد بگیرید.

با توجه به محبوب ترین معیاری که معمولاً برای سنجش تجربه مشتری مورد استفاده قرار می گیرد ، هدف از نظرسنجی های NPS not نه تنها سنجش وفاداری مشتری ، بلکه همچنین بهبود تجربه مشتری با کسب اطلاعات واقعی مشتری و دیدگاه ها و برداشت های وی درباره تجارت شما است. اگرچه این مسئله بر اساس سوال نهایی است: از مشتریان برای توصیه یک مارک استفاده می کنید ، اما با این حال همه کاره بودن آن به شما امکان می دهد نظرسنجی ها را به گونه ای انجام دهید که برای کسب و کار خود مناسب ترین احساس کنید.

چه شما نظرسنجی های خود را بطور دوره ای ارسال کنید یا به طور خاص پس از معامله مشتری ، نظرسنجی های NPS® قادر به یافتن وفاداری مشتری و پیش بینی رشد آتی تجارت هستند. در اینجا سوالی که بیشتر مشاغل تجاری را گیج می کند این است که کدام نوع نظرسنجی NPS® استفاده شود. چه چیزی برای تجارت سودآورتر خواهد بود ، یک نظرسنجی NPS® معامله ای یا یک نظرسنجی NPS® رابطه

اگر شما نیز درگیر معضل انتخاب بهترین از بین این دو هستید ، ما به شما در ارائه اطلاعات در مورد هر دو کمک خواهیم کرد که می تواند به شما در تصمیم گیری بهتر برای تجارت شما کمک کند.

ما آنچه را که هستند ، تفاوت آنها با یکدیگر را توضیح خواهیم داد و در …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور