کارشناس SENSO NFT ها را در VR توضیح می دهد: یک مسابقه کاملاً مناسب تکنولوژی یا فقط اعتیاد به مواد مخدره؟

عکس پروفایل Margarita Muravskaya Hacker Noon

نشانه های غیرقابل انعطاف و واقعیت مجازی دو روند در آستانه دستیابی به موفقیت بزرگ در سال 2021 هستند. اما آیا منطقی است که این دو را با هم ترکیب کنید ، و اشیا digital دیجیتال منحصر به فرد را در دنیای VR رمزگذاری کنید ، مانند آواتارهای کاربر و محتوای ایجاد شده توسط کاربر؟

معرفی بسیار کوتاه برای نشانه های NFT

NFT (توکن غیر قابل شستشو) توکن رمزنگاری شده است که نشان دهنده یک مورد با ارزش منحصر به فرد است. دارایی اساسی می تواند فیزیکی یا دیجیتالی باشد: یک اثر هنری ، آپارتمان ، CryptoKitty ، آهنگ – هر چیزی که منحصر به فرد باشد. NFT شی the را تأیید می کند و به شما امکان می دهد تمام تغییرات مالکیت آن را در بلاکچین ردیابی کنید ، که برای خرید کالاهای گران قیمت مفید است.

همچنین نیمه خنده دار وجود دارد که مواردی را نشان می دهد که اکثراً با یکدیگر یکسان هستند اما شناسه های مختلفی دارند: به عنوان مثال ، 1000 بلیط برای یک کنسرت ، هر کدام با شماره صندلی خود. نمونه دیگر آن یک کیف لوکس با نسخه محدود است که فقط در 500 نسخه صادر می شود.

NFT محبوب تر و گرانتر از آن چیزی است که تصور می کنید: در فوریه 2021 ، هفتگی 70 میلیون دلار نشانه غیرقابل شکن فروخته می شود و قیمت متوسط ​​آن 3000 دلار است. CryptoKitties مشهورترین مثال است ، گرچه محبوب ترین پروژه NFT در واقع CryptoPunks است.

تفاوت NFT با ارزهای رمزنگاری شده در بازی

Fortnite دارای دلارهای V است ، League of Legends دارای Riot Points است ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور