چگونه پروتکل های آزمایش همه گیر در سراسر ایالات متحده متفاوت است

عکس پروفایل Markup Hacker Noon

@TheMarkupعلامت گذاری

سازمانی غیر انتفاعی که به روزنامه نگاری و محافظت از حریم خصوصی فناوری اطلاعات مبتنی بر داده اختصاص دارد.

برای تعیین اینکه پروتکل های آزمایش COVID-19 در ایالات متحده چگونه متفاوت است ، ما درخواست ها را طبق قوانین سوابق عمومی به 50 ایالت ، شهر نیویورک و واشنگتن دی سی ارسال کردیم. این درخواست ها در هفته 16 مارس به بخشهای بهداشتی ارسال شد و یکسان بود . بانک اطلاعاتی زیر شامل پاسخهایی است که ما دریافت کرده ایم و همچنین راهنماییهای عمومی موجود از برخی حوزه های قضایی.

ما پاسخ ها را با متداول ترین روش هایی که ایالات متحده برای اولویت بندی آزمایش انتخاب کرده اند ، دسته بندی کردیم. بسیاری از ایالات نیازهای خاص علامتی مانند تب و مشکلات تنفسی را ذکر می کنند. شغل نیز در بسیاری از اسناد راهنمایی ذکر شده است ، که اولویت اغلب به کارکنان مراقبت های بهداشتی و اولین پاسخ دهندگان است. چندین ایالت همچنین جمعیت های آسیب پذیر خاص را برای آزمایش در اولویت قرار می دهند ، مانند افراد مسن و ساکنان زندان ها و پناهگاه های بی خانمان ها. پیوندها به اسناد کامل در جداول موجود است و همچنین در DocumentCloud موجود است.

این اسناد تا حد زیادی بینشی در مورد آزمایش های دولتی ارائه می دهند. نهادهای آزمایشی که به صورت خصوصی اجرا می شوند لزوماً به همان معیارها ملزم نیستند.

با انتشار ویروس کرونا ، راهنمای آزمایش تغییر کرده است. همانطور که افراد بیشتری …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور