17 مهارت بهبود ارتباطات مدیریتی در محل کار

عکس پروفایل Pawan Kumar Hacker Noon

@پیش ریختنپاوان کومار

بلاگر و بازاریاب ورودی

این یک تصور غلط رایج است که مهارت های ارتباطی قدرتمند به طور طبیعی به برخی می رسد و قابل آموزش نیست. هر کسی می تواند مهارت های خود را با این نکات مفید بهبود بخشد:

1. گوش دادن

یکی از مهمترین مهارتهایی که شما به عنوان مدیر به آن نیاز دارید ، شنیدن صحبتهای تیم شما است. نکات اصلی آنها را دوباره بیان کنید ، آنچه را که فکر می کنید شنیده اید روشن کنید و بر جذب آنچه آنها می گویند و نه صحبت بعدی خود تمرکز کنید.

اگر تیم شما اطمینان ندارد که می توانید با صبر و حوصله آنها را بشنوید ، آنها با مشکلات یا مشکلاتشان به شما مراجعه نخواهند کرد.

در اینجا برخی از تفاوت های اساسی بین یک شنونده موثر و یک شنونده بی اثر وجود دارد.

شنوندگان موثر:

  • به پیام توجه کنید

  • با ذهن باز گوش کنید
  • از طریق زبان بدن و تماس چشمی به آنها گوش دهید و پیام را باز می کنند
  • حرف را قطع نکنید
  • با س questionsالات متفکرانه پاسخ دهید

شنوندگان بی اثر:

  • از کار افتاده اند

  • فرض کنید که آنها قبلاً صحبت های طرف مقابل را می دانند و می فهمند
  • به آنها بگویید که آنها از مکالمه با زبان بدن خود خارج شده اند
  • قطع کردن
  • حواس پرتی دارند

2. ارائه اطلاعات

وقتی مدیریت بخشی از اطلاعات را برای تحویل به تیم شما داشته باشد ، آنها به شما مراجعه خواهند کرد. وظیفه شما این است که به اعضای تیم خود کمک کنید تا آگاه باشند و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور