چگونه جانبازان وال استریت تصمیم گرفتند تا با سرمایه گذاری سنتی مبارزه کنند

جک تائو مدیرعامل Phemex ، مبادله مشتقات دارایی دیجیتال است. او می گوید که امور مالی سنتی دارای ناکارآمدی هایی است که باید برطرف شود. با دارایی های غیر متمرکز و دارایی های بلاک چین ، این وضعیت متفاوت می شود. تائو: “تمرکززدایی رویکردی رقابتی برای سیستم های مالی امروزی نیست” او می گوید نبود مقررات و آموزش در فضا بزرگترین مساله در عرصه دارایی های دیجیتال است. تائو می گوید مفتخر است که بخشی از جنبشی است که آینده پول را می سازد.

تصویر
عکس پروفایل کریستوفر هکر نون

با وجود محبوبیت ، منابع مالی سنتی دارای ناکارآمدی هایی است که باید برطرف شود. هنوز نابرابری مالی زیادی از نظر ارزش پولی و دسترسی به محصولات و خدمات سرمایه گذاری وجود دارد. متأسفانه ، تنها کارهای زیادی وجود دارد که می توان از طریق بخش مالی انجام داد ، زیرا مقررات ، الزامات قانونی و سایر محدودیت ها از راه حل جهانی که زمینه مساوی ایجاد می کند جلوگیری می کند.

با دارایی های غیر متمرکز و دارایی های بلاک چین ، این وضعیت متفاوت می شود. حتی کسانی که در امور مالی سنتی کار می کنند تصدیق می کنند که چیزی باید تغییر کند. برخی به جای اینکه منتظر بمانند تا کسی این کار را برای آنها انجام دهد ، امور را به دست خود می گیرند. سرمایه گذاران خرده فروشی یک بازار کلیدی برای استفاده هستند و منابع مالی سنتی ممکن است اینطور نباشد [always] آن گزینه را ارائه دهید ….

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور