چگونه به کسانی که NEET هستند کمک کنیم

عکس پروفایل نویسنده

@Gary.sa.watts[email protected]

چابک ، تغییر رهبری ، مربیگری ، تجارت

بیشتر ما می دانیم که داوطلبانه برای سلامتی ما مفید است. شما چیزی را پس می دهید ، با افرادی که ممکن است در غیر این صورت ملاقات نکنید ملاقات می کنید و احتمالاً زندگی را دگرگون می کنید.

کارهای زیادی وجود دارد که ما می توانیم انجام دهیم ، شما ممکن است کارهایی داشته باشید که قبلاً انجام داده اید یا می خواهید انجام دهید – اما این مقاله یک شاخه کوچک برای حمایت از یک علت خاص است.

شبکه من – خصوصاً کسانی که در زمینه دیجیتال و فناوری کار می کنند – معمولاً دارای مزیت است و در اقتصاد انگلیس و جوامع ما فعال است. امیدواریم بیشتر ما مشکلی نداشته باشیم و برای بهتر شدن از یکدیگر حمایت کنیم. بسیاری از ما در محل کار و سازمان ها مربی و مربی هستیم – از افراد با استعداد مراقبت می کنیم ، و به آنها کمک می کنیم حتی بهتر شوند. اما یک بخش از جامعه وجود دارد ، یک بخش بزرگ ، که دسترسی یکسانی به مربیگری ندارد.

NEET به چه معناست؟

NEET یک دسته برای کسانی است که در معرض خطر تبدیل شدن هستند در استخدام ، تحصیل یا آموزش نیست. کسانی هستند که NEET هستند و کسانی که در معرض خطر تبدیل شدن به NEET هستند. این کودکان خردسال هستند که در معرض خطر محرومیت از مدرسه هستند. کودکان خردسال خود را از مدرسه کنار می کشند. نوجوانان در تلاشند تا راه خود را پیدا کنند. بزرگسالان جوانی که از سیستم خارج شده اند. همه آنها ، اگر نه خودباوری داشته باشند ، بالقوه هستند.

انگلستان…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور