@alexgenoveseالکس ژنووز
مدیر ارشد محصولات | هوش مصنوعی | بازاریاب رشد مبتنی بر داده
من تقریباً از هر صنعت برای مشتری ها کار کرده ام و هر یک چالش های جدید مهیجی را به نمایش می گذارند.
شرکت های بزرگ یا کوچک معمولاً دارای مشکلات بسیار خاصی هستند که در نرخ تبدیل ، در CAC (هزینه خرید مشتری) ، AOV (میانگین ارزش سفارش) و LTV (ارزش مادام العمر) یافت می شوند.
در این راهنما ، من با یک تاکتیک ساده نحوه پایین آوردن هزینه جذب مشتری و تولید فروش جدید را توضیح خواهم داد.
پیشنهاد یک بار
هنگامی که داده های موجود در Google Analytics ، Heap یا جایی که می توانم تجزیه و تحلیل بخوانم را تجزیه و تحلیل کردم ، یک استراتژی خرید ایجاد کردم که از یک مفهوم بسیار ساده استفاده می کند: پیشنهاد یک بار ، پیشنهادی که فقط یک بار و در آن لحظه برای مشتری بالقوه در دسترس است.
این یک مفهوم بسیار ساده است ، یکی از 6 قانون Cialdini (کمیاب) است که در بسیاری از سیستم عامل های معروف مانند Wish و Aliexpress وجود دارد.
اکتساب و واجد شرایط بودن OTO
پس از ثبت نام ، مشتری بالقوه در “صفحه تشکر از شما” فرود می آید که می توانید اطلاعات بیشتری در مورد پیشنهاد به او بدهید: می توانید در مورد مزایا یا ارزشی که این پیشنهاد می تواند برای او داشته باشد صحبت کنید.
اندکی بعد ، ایمیل اولیه همراه با کوپن برای وی ارسال می شود.
اگر CAC بالایی دارید ، حداکثر 30٪ LTV مشتری ، …