چرا هنوز به مجازی سازی با Kubernetes احتیاج دارید

کیت کولبرت ، VMware

Kit Colbert CTO از VMware Cloud است

وقتی Kubernetes و کانتینرها را مستقر می کنید ، ممکن است به نظر برسد که بدون مجازی سازی می توانید از پس آن بر بیایید. پس از همه ، محروم پایین مسیر ، اغلب نامیده می شود فلز برهنه “- که واقعاً لینوکس بدون مجازی سازی – به نظر می رسد کمتر قول می دهد پیچیدگی و سربار

این مسئله ممکن است باینری به نظر برسد: زیرساخت کمتر یا زیرساخت بیشتر – کدام یک را می خواهید؟ اما این یک انتخاب غلط است: این در مورد این است که آیا زیرساخت های بهتری را از جعبه خارج می کنید یا خودتان این کار را انجام می دهید.

لینوکس برهنه از جذابیت مهندسی برخوردار است. بعلاوه، Kubernetes و کانتینر سازی از قبل شامل خصوصیات اصلی مجازی سازی است. با جداسازی فرآیند ، بسته بندی برنامه و انتزاع که در همه وجود دارد ، چه چیزی جای نگرانی دارد؟ چرا نه یک رویه تمیز را انتخاب کنید؟

این یک نکته تقریباً فلسفی است ، اما همین سادگی عوارض بزرگتری را به همراه دارد. گزینه Linux bare-metal به معنای دور زدن از مشکلاتی است که لایه مجازی سازی قبلاً حل کرده است.

هدف اکثر سازمانهای IT استقرار و اجرای برنامه های حیاتی است. استفاده از کانتینرها و Kubernetes نیست. با این حال ، سازمانهایی که لینوکس برهنه را انتخاب می کنند ممکن است در اولین قدم متوقف شوند. آنها در نهایت چیزی را که یک یا دو دستور از هدف نهایی آنها حذف شده است ، نصب ، مدیریت ، مقیاس بندی و عملیاتی می کنند.

در همین حال ، فشار برای ارائه سریعتر ، ایمن و با اطمینان بیشتر ویژگی های جدید در حال انجام است. هدف این است که محصولات سریعتر و بهتر از رقبا متمایز شوند. مسیر زیرساخت بهتر مسیری است که از سرعت به بازار پشتیبانی می کند. Kubernetes تمایز دهنده نیست. این یک وسیله است ، نه یک هدف.

سازمانهایی که در حال استقرار فلزات برهنه هستند (اگر بتوانند از اولین مانع استقرار Kubernetes عبور کنند) هنوز هم از نرخ بهره و مشکلات مدیریتی پایینی برخوردار هستند. مشکلات در دسترس بودن و سایر مشکلات غیرمنتظره اغلب برطرف می شوند. استقرار کانتینرهای آنها ممکن است دارای موضوعات “همسایه پر سر و صدا” یا مشکلات بلوغ عملیاتی باشد ، و در نهایت آنها تلاش زیادی را برای کاری انجام می دهند که باعث رقابت بیشتر آنها نشود.

تعداد کمی از ما در سرزمین عجایب فناوری با محیط های کاملا جدید زندگی می کنیم. بیشتر ما فناوری های متنوعی را در انبار خود داریم و همه آنها جدید نیستند. اگرچه برخی از فناوری ها ممکن است تازه و چشمگیر باشند ، اما به احتمال زیاد مقدار قابل توجهی جایگزین می شود. ما بخشی از یک روند بهبود مداوم هستیم ، به این معنی که برخی از جنبه های پشته قدیمی خواهد بود و برای جایگزینی در نظر گرفته شده است. مجازی سازی یک ابزار مبتنی بر واقعیت است که به شما امکان می دهد از طریق این تغییرات بهترین مدیریت را داشته باشید.

مشاغل مستقر در ابر نیز دلایلی برای قدردانی از مجازی سازی دارند. آنها معمولاً یک سرویس Kubernetes را از ارائه دهنده خدمات ابری خود دریافت می کنند که پیچیدگی زیادی را از این مجموعه خارج می کند. اما آنها هنوز هم با چالش هایی مانند مدیریت در محیط های مختلف Kubernetes روبرو هستند. برای آنها این س becomesال مطرح می شود: چگونه می توانیم اطمینان حاصل کنیم که برنامه های ما به طور قابل اعتماد اجرا می شوند؟ چگونه می توان معیارهای دریافتی را تفسیر کرد؟

انعطاف پذیری ، امنیت ، عملکرد و هزینه

در هر صورت مجازی سازی روند به دست آوردن Kubernetes را ساده می کند. توجه شما را به موارد مهم حفظ می کند: مدرنیزاسیون برنامه و سرعت در بازار.

با استفاده از مدل زیرساختی بهتر می توانید هر آنچه را که برای اجرای Kubernetes با درجه بندی سازمانی نیاز دارید ، ارائه دهید. لازم نیست نگران بالا بردن سنگین بدون تمایز باشید. شما می توانید روی ایجاد ارزش تجاری تمرکز کنید – به همین دلیل است که همه ما در وهله اول میز کار خود هستیم.

Vشخصی سازی چهار مزیت متمایز نسبت به گزینه های دیگر ارائه می دهد: انعطاف پذیری ، امنیت، عملکرد و کمترین هزینه کلی نحوه کار:

انعطاف پذیری

Kubernetes در زمینه زیرساخت های لینوکس مسائل مربوط به هواپیما را کنترل می کند. اما مجازی سازی می تواند:

  • قبل از اینکه Kubernetes حتی یک مشکل را تشخیص دهد ، گره Kubernetes ناموفق یا مشکل دار را دوباره راه اندازی کنید.
  • با استفاده از مکانیسم های تشخیص ضربان قلب و پارتیشن برای کنترل سرورها ، ماشین های مجازی Kubernetes و اتصال شبکه ، امکان دسترسی به صفحه کنترل Kubernetes را فراهم کنید تا بازیابی سریع انجام شود.
  • از طریق اختلال در عملکرد و عملکرد ، از طریق شناسایی خرابی فعال ، مهاجرت زنده ، توازن اتوماتیک بار ، راه اندازی مجدد به دلیل خرابی های زیرساخت و فضای ذخیره سازی بسیار بالا جلوگیری کنید.

امنیت

در حالی که برخی از فروشندگان ادعا می كنند كه ظروف به همان اندازه مجازی سازی ایمن هستند ، عاقلانه است كه به ارائه دهندگان اصلی ابر مراجعه كنید ، كه با استفاده از ماشین مجازی مجزا یا میزبانهای فیزیکی بارهای مستاجر را جدا می كنند – هرگز فقط با ظرف گوگل به طور مداوم اظهار داشته است که کانتینرها محدودیت امنیتی ندارند و فقط کدهای بسیار معتبر باید در محفظه هایی با همان ماشین مجازی یا میزبان فیزیکی اجرا شوند. مجازی سازی امنیت را در ذهن دارد. آی تی فراهم می کند:

  • انزوای چند مستأجر واقعی با کاهش دامنه خطا و سطح سخت افزاری ، انزوای تعیین شده توسط مشتری در خوشه Kubernetes ، فضای نام و حتی سطح غلاف.
  • شعاع انفجار کوچکتر ، بنابراین هر مشکلی با یک خوشه فقط غلافهای موجود در آن خوشه کوچک را تحت تأثیر قرار می دهد ، نه محیط وسیع تر. این خوشه های کوچکتر همچنین به هر توسعه دهنده یا محیط اجازه می دهد تا خوشه خود CRD یا اپراتورهای خود را نصب کند بدون اینکه بر تیم های دیگر تأثیر منفی بگذارد.

کارایی

با توجه به اینکه مجازی سازی یک لایه اضافی است ، تعجب آور است که عملکردی عالی ارائه می دهد که می تواند از طریق مدیریت منابع و بهینه سازی های NUMA ، گاهی از لینوکس فراتر رود. فن آوری های مختلف می توانند:

  • دسترسی مستقیم به سخت افزار ذخیره مستقیم متصل مستقیم را فعال کنید
  • تعادل کارایی و عملکرد برای هر بار کاری خوشه ای ، بنابراین اتلاف منابع و بحث و جدال را کاهش می دهد

هزینه

یکی از بحث های اصلی زیرساخت “کمتر” ، پایین آمدن هزینه کلی است. اما زیرساخت مجازی سازی می تواند:

  • پس انداز CapEx با استفاده بیشتر از منابع
  • پس انداز OpEx به دلیل مدیریت ساده تر و کاهش هزینه های برق و سرمایش
  • پس انداز خارج از جعبه: مجازی سازی بسیاری از قابلیت هایی را که می تواند هزینه های اجرای یک راه حل سفارشی مانند استقرار ، وصله گذاری و نظارت را افزایش دهد ، بر عهده دارد.

در واقع ، شما دو گزینه دارید: اجرای Kubernetes و رسیدگی به مسائل به روشی ساده یا انجام همه کارها خودتان. مجازی سازی یکپارچه سازی عمیق با Kubernetes را ارائه می دهد. این برنامه می تواند هم از برنامه های سنتی و هم از برنامه های مدرن همزمان با امنیت داخلی پشتیبانی کند. این هزینه کلی مالکیت شما را کاهش می دهد. این یک تجربه بهتر توسعه دهنده را ارائه می دهد.

مجازی سازی از طریق گره گشایی کار کرده است. هزاران مهندس آن را کامل کرده اند. هزینه توسعه بر روی هزاران مشتری تقسیم شده است ، بنابراین هر مشتری هزینه بسیار کمتری پرداخت می کند. علاوه بر این ، از آنجا که شما در حال استفاده از یک اکوسیستم شریک گسترده هستید ، می توانید شرکایی را برای حل مشکلات خود بیاورید. لینوکس لخت فلزی بدون مجازی سازی به معنای آن است که شما هزینه توسعه را متحمل می شوید – منهای کمی زیرا می توانید آن را برای راه حل خود سفارشی کنید. بلهشما به تنهایی هستید ، با علتی مبارزه می کنید که باعث رقابت بیشتر شما در بازار نشود.

نظرات بیان شده در مقاله بالا لزوماً منعکس کننده نظرات دانش مرکز اطلاعات و اطلاعات نیست.

چشم انداز صنعت یک کانال محتوایی در دانش مرکز داده است که رهبری فکر را در صحنه مرکز داده برجسته می کند. برای اطلاع از شرکت در این زمینه ، به دستورالعمل ها و مراحل ارسال ما مراجعه کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور