چالش های امنیتی اینترنت اشیا و استراتژی های کاهش خطر

عکس پروفایل نویسنده

@موبیدفموبی دیو

شرکت توسعه دهنده نرم افزار معتمد از سال 2009. راه حل های DS / ML ، AR ، IoT سفارشی https://mobidev.biz

اینترنت اشیا a نقشی اساسی در تحول دیجیتالی بازی می کند. با این حال ، در بسیاری از موارد ، سازمان ها متوجه می شوند که در حال حاضر ناوگان بزرگی از دستگاه های اینترنت اشیاacy قدیمی دارند که به تدریج در طول سال ها مستقر شده اند. ممکن است بسیاری از این دستگاه ها با رعایت امنیت طراحی نشده باشند.

یکی از بزرگترین نگرانیهای اینترنت اشیا is مدیریت خطرات مرتبط با تعداد فزاینده دستگاههای اینترنت اشیا است. مسائل مربوط به امنیت اطلاعات و حریم خصوصی مربوط به دستگاه های اینترنت اشیا توجه جهانی را به خود جلب کرده است. این دستگاه ها توانایی تعامل با دنیای فیزیکی را دارند. آسیب پذیری های اینترنت اشیا همچنان در حال ظهور است ، بنابراین تأکید بر تولید IoT توسط طراحی برای تولید کنندگان بسیار مهم است.

آسیب پذیری اینترنت اشیا در بسیاری از صنایع کشف و آشکار شده است. این آسیب پذیری ها ، داده های حساس و همچنین ایمنی شخصی را تهدید می کنند. بدون شک ، اینترنت اشیا a هدف اصلی هکرها در سال 2021 است و هر سازمانی که این دستگاه ها را تولید یا استفاده کند ، باید آماده شود.

تهدیدات امنیتی اینترنت اشیا

در زیر به طور خلاصه برخی از تهدیدات رایج در زمینه امنیت سایبری را که توسط دستگاه های اینترنت اشیا تسهیل می شود مرور می کنیم.

باتنت های IOT

دستگاه های اینترنت اشیا targe اهداف جالبی برای سازندگان بات نت هستند – این موارد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور