پشتیبانی انجمن SEO برای اوکراین و چگونه می توانید کمک کنید

با براک کوپر

خیابان‌های اوکراین زمانی مملو از خنده‌های کودکان و پیاده‌روی عجولانه مردمی که به سر کار می‌رفتند، اکنون متروکه شده‌اند.

کارگران از هر نوع مجبور شده اند پست های خود را رها کنند تا از خانه های خود فرار کنند یا بدتر از آن – برای به دست گرفتن سلاح و دفاع از خانواده های خود.

تهاجم روسیه حیات زمینی دارد زیرا آنها می دانستند که برای میلیون ها اوکراینی متوقف شده است.

از آنجایی که بسیاری از شرکت‌ها و کارمندان از کشور محاصره‌شده آمده‌اند، پشتیبانی از صنعت بهینه‌سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال فراوان است.

Tech یک تجارت 6.8 میلیارد دلاری در اوکراین است و هزاران نفر از 4.4 میلیون ساکن آن در این بخش کار می کنند.

این تهاجم به بسیاری از ما بسیار نزدیک است، حتی در اینجا در ژورنال موتور جستجو، جایی که خانواده لورن بیکر، بنیانگذار SEJ، در حال حاضر برای دفاع از مردم و سرزمین اوکراین می‌جنگند.

جامعه دیجیتال مارکتینگ و سئو یک خانواده است. و هنگامی که اعضای خانواده ما آسیب می بینند، ما به بهترین شکلی که می دانیم حمایت می کنیم. ما با به‌روزرسانی‌ها و راه‌های کمکی به این فهرست اضافه خواهیم کرد.

کمک 15 میلیون دلاری گوگل و مبارزه با اطلاعات نادرست

گوگل و کارمندانش مجموعاً 15 میلیون دلار پول و حمایت غیرنقدی برای کمک به مردم اهدا می کنند.

این غول جستجو همچنین 5 میلیون دلار اعتبار تبلیغاتی به سازمان های بشردوستانه و بین دولتی که آنها را قابل اعتماد می داند اهدا خواهد کرد.

کنت واکر، رئیس امور جهانی گوگل، در بیانیه ای در 1 مارس نوشت: «در این بحران فوق العاده، ما در حال انجام اقدامات فوق العاده برای جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست و مختل کردن کمپین های اطلاعات نادرست آنلاین هستیم.

وی افزود: “ما به نظارت بر وضعیت ادامه خواهیم داد و اقدامات اضافی را در صورت لزوم انجام خواهیم داد – و با ابراز امیدواری صمیمانه برای بازگشت به اوکراین صلح‌آمیز و مستقل به جامعه بین‌المللی می‌پیوندیم.”

اعلامیه گوگل همچنین اشاره می کند که کانال های یوتیوب از RT و Sputnik اکنون در سراسر اروپا مسدود شده اند.

رسانه‌های دولتی روسیه در حال حاضر گزینه‌های کسب درآمد در تمام پلتفرم‌های گوگل را مسدود کرده‌اند و RT به طور کامل از تبلیغات منع شده است.

واکر همچنین خاطرنشان می‌کند که محصولاتی مانند Google Pay ممکن است در برخی کشورها در دسترس نباشند زیرا Google تلاش می‌کند از تحریم‌های دولتی پیروی کند.

رویداد کنفرانس لغو شده 35000 دلار اهدا می کند

تنظیم کننده کریستوف سمپر وی افزود: «ما سخنرانانی از اوکراین داشتیم. LRTcon توسط برخی از سخنرانان شگفت انگیز از اوکراین عنوان شد. از اوکراین مهمان داشتیم. LRTcon توسط بسیاری از افراد شایسته و خوب از اوکراین بازدید شد… من بسیار مفتخرم که می توانم به این سرعت و به این بزرگی کمک کنم. و با این، داستان LRTcon به پایان می رسد.

مجری برای پرداخت حقوق کارکنان پیش نویس به خانواده

ست بسمرتنیک از Conductor این هفته به‌روزرسانی‌هایی را در LinkedIn در مورد کارمند Oleksander Lytvyn ارائه کرد که در حال به خطر انداختن زندگی‌اش در حال گشت‌زنی در خیابان‌ها در حالی که خانواده‌اش در یک گاراژ پارکینگ به سر می‌بردند.

تیم اوکراین ما بارها و بارها ثابت کرده است که وفادار، فداکار، مغرور و آماده برای همیشه بهتر شدن است.» بسمرتنیک نوشت.

بسمرتنیک نوشت که هادی بیش از یک ماه پیش این نوشته را روی دیوار دید که روسیه کشور را تحریک و تهدید کرد. آنها کمک و مشوق هایی برای فرار تیم اوکراینی خود ارائه کردند.

نیمی از آنها فرار را انتخاب کردند، اما نیمی دیگر ماندند.

آنها هر 12 ساعت به اعضای تیم در اوکراین پیام می دهند و کمک های پولی و غیره را ارائه می دهند.

بسمرتنیک نوشت: «برای کسانی که مانده‌اند، به آنها اطلاع می‌دهیم که اگر به خدمت سربازی بروند، تا زمانی که در خدمت هستند، درآمدی برای خانواده‌هایشان فراهم می‌کنیم.

SERPstats ویرایشگر وبلاگ را به ابتکار روزنامه نگاران داوطلب می فرستد

پلتفرم یکپارچه SEO SERPstat، مستقر در اوکراین، توییت کرد مارس 2 که تاراس پریستاتسکی، سردبیر وبلاگ آن، به ابتکار روزنامه نگاران داوطلب اوکراینی پیوسته بود.

امروز این شرکت توییت کرد:

چگونه متخصصان سئو می توانند به همکاران ما در اوکراین کمک کنند

یک کارگر اوکراینی از راه دور استخدام کنید

اولسیا کوروبکا یک پایگاه داده موقت از متخصصان SEO و بازاریابی دیجیتال اوکراینی که در حال حاضر به دنبال کار از راه دور هستند، سازماندهی کرده است.

مشاور سئو، الکسیس رایلکو، پستی با عنوان «ابزارهای عالی سئو و بازاریابی دیجیتال ساخته شده در اوکراین» را برای کسانی که ممکن است دوست داشته باشند با کسب و کار خود حمایت کنند، گردآوری کرده است.

حمایت از مشاغل اوکراینی

جولیا نسترتس، مدیر عامل خزنده و ابزار تجزیه و تحلیل لاگ جت اختاپوس، هنگامی که او و نوزاد تازه متولد شده اش لوازم پزشکی را تحویل می دادند، جمع آوری کمک مالی می کردند و در حالی که از راه دور کار می کند، یک توییت از وسیله نقلیه خود ارسال کرد:

دیمیتری گراسیمنکو، مدیر عامل Ahrefs، اوکراینی است و پیشنهاد داده است که اشتراک هر کسی که به سازمان‌هایی که از صلح در اوکراین حمایت می‌کنند، دو برابر کند.

اگر فردی مبلغ یک طرح شش ماهه را اهدا کند، اهرف با یک سال خدمت کامل از او حمایت می کند.

رتبه‌بندی SE پیامی در وب‌سایت خود دارد که از اوکراین حمایت می‌کند و پیوندهایی به نحوه کمک افراد ارائه می‌دهد.

یکی به HelpUkraineWin.org اشاره می کند، منبعی که توسط سرپرست محصول Tumblr ایجاد شده است. کیت بوهدان. در آنجا، او فرمی برای کمک‌های یک‌بار یا ماهانه، فهرستی از راه‌های کمک مالی یا داوطلبانه به روش‌های دیگر، و فید از #StandWithUkraine در توییتر به اشتراک می‌گذارد.

Svetlana Shchehel، سرپرست محتوای SERanking، همچنین نویسنده در Search Engine Journal، توصیه می‌کند که مردم به یونیسف کمک مالی کنند تا کمک‌های اضطراری بسیار مورد نیاز را برای کودکان اوکراینی فراهم کند.

اولگا آندرینکو، معاون بازاریابی برند در Semrush، توییت کرد، “ما به شدت با هرگونه اقدام جنگی از جمله حمله روسیه به اوکراین مخالفیم. به شدت، نهاد لهستانی ما، تلاش هایی را برای ارائه برخی کمک های مستقیم به افراد نیازمند در اوکراین از طریق حمایت سازمان های غیردولتی هماهنگ می کند.

هر سازمان غیردولتی که مایل به حمایت از تلاش های آنها باشد می تواند مستقیماً با آنها در [email protected] تماس بگیرد.

آژانس بازاریابی دیجیتال Switch out of Malta صفحه ای در وب سایت خود دارد که به پشتیبانی اوکراین اختصاص داده شده است و هر یک از اعضای تیم روزانه یک ساعت به اهداف بشردوستانه کمک می کند. همچنین یک فرم تماس وجود دارد که در آن افراد می توانند درخواست یا خدماتی را برای کمک به مردم اوکراین ارائه دهند.

همه چیز را بررسی کنید

اطلاعات و اطلاعات نادرست درباره درگیری اوکراین در همه جا وجود دارد، اما گروهی از متخصصان روابط عمومی مستقر در کیف می‌خواهند مطمئن شوند که جهان فقط حقیقت را می‌شنود.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی، بیش از 100 متخصص روابط عمومی یک فرم Google ایجاد کردند که در آن رسانه ها می توانند حساب های دست اولی را از کارشناسان، داوطلبان و شاهدان عینی بخواهند. آنها همچنین می توانند تصاویر و فیلم های جنگ را دریافت کنند.

قبل از انجام هرگونه کمک مالی یا خدماتی برای حمایت از اوکراین، مطمئن شوید که خیریه قابل اعتماد است.

اغلب مردم از نزاع و فاجعه برای به دست آوردن پول سوء استفاده می کنند. دیگرانی هستند که نیت خیر دارند اما به طور غیرقانونی از این امر حمایت می کنند.

اگر به دنبال قابل اعتمادترین مکان برای اهدا هستید، به صفحه حمایت از اوکراین از وزارت امور خارجه اوکراین مراجعه کنید.

همچنین درخواست هایی برای شرکت در حملات DDOS برای از بین بردن سایت های روسی وجود دارد.

لازم به ذکر است که نه تنها این غیرقانونی است، بلکه یک فرد خوش نیت به راحتی می تواند به طور کامل در چیز دیگری شرکت کند.

امید به وضوح سریع

قلب ها و ذهن های جهان متوجه مردم اوکراین است که همچنان به مبارزه برای آزادی خود در برابر شانس های طاقت فرسا ادامه می دهند.

دود تند از پوسته ساختمان های بمباران شده نفوذ می کند و صدای تیراندازی در خیابان ها به گوش می رسد زیرا نیروهای روسیه نه تنها ارتش اوکراین بلکه شهروندان را نیز درگیر می کنند.

ژورنال موتورهای جستجو به طور کامل از مردم اوکراین در زمان نیازشان حمایت می کند و همه را تشویق می کند تا هر کاری که می توانند برای کمک به هزاران بی گناهی که در وسط گرفتار شده اند انجام دهند.

با تحقیق و یادداشت های براک کوپر، News Writer.


تصویر ویژه: DOERS/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور