هر آنچه درباره NFT ، DeFi و Gaming باید بدانید

عکس پروفایل نویسنده

Non-Fungible Tokens (NFTs) در حال تبدیل شدن به یک روند بلاکچین بسیار محبوب در بازی ها است ، در حالی که همچنین در صنعت ورزش (بلیط فروشی) ، خدمات مالی و به عنوان راهی برای فروش و انتقال مالکیت کالاهای مجازی ، به عنوان مدیر Polyient مورد استفاده قرار می گیرد. بازی ها اخیراً در مصاحبه ای با Cointelegraph به آن اشاره کرده اند.

NFT ها به دلیل محبوبیت روزافزون در دنیای دیجیتال و cypherpunk از طرف مجموعه داران اصلی ، هر ماه میلیاردها دلار بازار جدیدی تولید می کنند.

برای دریافت ایده در مورد اندازه این بازار ، کافی است به هزینه فضای مجازی در فروش عمومی زمین دیگر نگاه کنید که در Opensea – یک بازار غیرمتمرکز – برای پلتفرم Sandbox ، یکی از متروهای معروف موجود برای کسب درآمد انجام می شود. محتویات (NFT).

مفهوم کمبود دیجیتال بیشترین شکوه و عظمت خود را در NFT ها پیدا کرده است ، که به لطف قدرت مخل فناوری Blockchain در زمینه های مختلف ، به ویژه در بازی ها پس از ورود موفقیت آمیز مجموعه های رمزنگاری از شبکه Ethereum در پایان سال 2017 ، بهبود یافته است ، CryptoKitties.

اما «Non-Fungible Token« NFT »چیست؟

رمز NFT (Non Fungible Token) رمز رمزگذاری شده در بلاکچین با ویژگی های منحصر به فرد است که یک دارایی را در دنیای دیجیتال یا نسخه های توکن سازی واقعی نشان می دهد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور