نحوه راه اندازی خطوط لوله Azure DevOps CI / CD برای آندروید

عکس پروفایل Arjav Dave Hacker Noon

@arjavdaveارجاو دیو

مدیر فنی و بنیانگذار فنی – پنیرRoyale

DevOps و CI / CD مدتی است که واژه های وزوز هستند و آنها واقعاً ارزش خود را در دنیای سریع امروز و روند توسعه چابک ثابت کرده اند. ارزش واقعی را فقط کسی می فهمد که آنها در واقع فرآیندی برای آن بوده اند و میزان بسیار زیادی از زمان و سردردی را که صرفه جویی می کند به خودی خود می بینند.

در پنیر رویال ابتدا CI / CD را برای Android از طریق Visual Studio App Center مایکروسافت (ارتقا of برنامه هاکی) راه اندازی کرده بودیم ، اما سال گذشته آنها بازنشستگی MBaas را اعلام کردند که ما را در مورد آینده کلی VS App Center نگران کرد. این یکی از دلایلی بود که ما می خواستیم از آن دور شویم. ثانیا ، لایه رایگان در هر ماه حدود 400 دقیقه زمان ساخت در هر حساب ارائه می دهد که برای سایر فناوری ها کافی است ، اما ایجاد یک ساخت و استقرار واحد Android حدود 15 دقیقه طول می کشد. همه ما می دانیم که gradle چه تواناییهایی دارد. بنابراین داشتن چندین برنامه (هر دو iOS و Android) در یک حساب به هیچ وجه خوب نبود.

ما قبلاً از Azure DevOps برای CI / CD برای سایر فناوری ها استفاده می کردیم و امیدوار کننده به نظر می رسید. برنامه آینده آن هیچ مشکلی برای خاموش کردن ندارد و حدود 1800 دقیقه زمان ساخت رایگان را فراهم می کند. ما تصمیم گرفتیم امتحان کنیم و تاکنون هیچ شکایتی نداریم ….

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور