هیچ منفعتی برای ساختار URL مصنوعی مسطح ندارد

جان مولر از گوگل می گوید داشتن یک ساختار URL صاف و مصنوعی در مقایسه با ساختاری که عمق فهرست را نشان می دهد هیچ فایده ای ندارد.

تعداد اسلش های موجود در URL به هیچ وجه نشان دهنده اهمیت یک صفحه یا احتمال ظاهر شدن صفحه توسط Google در نتایج جستجو نیست.

این موضوع در طی Hangout جستجوی Google Central SEO در تاریخ 26 مارس مورد بحث قرار گرفته است.

یک مالک سایت س aboutالی را درباره ساختار URL ارسال می کند و از مولر نظر خود را درباره URL های کوتاه در مقابل URL هایی که عمق فهرست را نشان می دهند می پرسد.

پاسخ او این است.

جان مولر گوگل در URL های دارای عمق دایرکتوری

مالک سایت از آنجا که به عمق فهرست در URL مربوط می شود ، درک می کند که نشان دادن مکان کاربران در یک سایت کار بدی نیست.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مولر با این فرض موافق است و می گوید “بله کاملا.”

مولر می گوید: ساختار URL یک سایت چیزی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد اما مالک سایت ترجیح می دهد.

“بنابراین اگر اساساً ساختار URL که در سایت خود دارید چیزی است که می توانید هر طور که می خواهید استفاده کنید. Google تعداد خط برش در URL های شما را محاسبه نمی کند و می گوید: “اوه این مانند پنج سطح پایین است بنابراین ما آن را به صورت واضح در جستجو نشان نمی دهیم.”

داشتن یک ساختار URL صاف و مصنوعی ضروری نیست. این اشاره به ساختاری دارد که به نظر می رسد هر صفحه با یک کلیک فاصله با صفحه اصلی دارد ، در حالی که در واقع ممکن است چندین سطح عمق داشته باشند.

برای رسیدن به صفحه ای از صفحه اصلی کلیک کمتری لازم است است سیگنالی به Google درباره اهمیت صفحه اما راهی برای ساختن آن سیگنال با ساختار URL مسطح وجود ندارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“شما نیازی به نوعی ساختار دایرکتوری مسطح ندارید. بنابراین ، از این منظر ، اگر ساختار دایرکتوری دارید که کاربران می توانند آن را تشخیص دهند و در جایی می توانید بگویید که بعضی اوقات افراد حتی مانند تایپ کردن URL یا کپی و چسباندن قسمت های یک URL به هم هستند ، فکر می کنم کاملاً خوب است. با انجام بازنویسی URL یا موارد مشابه دیگر نیازی به پنهان کردن این نوع ساختار URL از دید کاربران نیست. “

Google با URL ها به عنوان شناسه های محتوا برخورد می کند نه به عنوان راهی برای درک ساختار سایت. این چیزی است که خزنده های وب گوگل برای آن استفاده می کنند.

این که یک ساختار URL تخت یا یک ساختار با عمق را ترجیح دهد ، کاملاً به خود مالک سایت بستگی دارد. با رفتن به هر دو صورت به سایتی کمک نمی کند یا به آن آسیب نمی رساند.

“در بیشتر موارد ما URL ها را به عنوان شناسه های محتوا در نظر می گیریم. ما سعی نمی کنیم ساختار سایت را بر اساس URL درک کنیم. بنابراین اساساً تنظیم URL شما هر طور که می خواهید توصیه ما در آنجاست. قطعاً اینگونه نیست که شما نیاز داشته باشید تا به صورت مصنوعی متفاوت جلوه کند. “

س questionال و پاسخ کامل را در فیلم زیر بشنوید:

https://www.youtube.com/watch؟v=hQvszlgm-_E

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور