میانگین هزینه های نقض داده ها در سال 2022 به 4.4 میلیون دلار می رسد | دانش مرکز داده

بر اساس گزارش سالانه ای که در 27 ژوئیه منتشر شد، 60 درصد تخلفات منجر به جبران هزینه جریمه ها، پاکسازی و پیشرفت های تکنولوژیکی توسط شرکت ها با افزایش قیمت ها شده است که اساساً باعث می شود مصرف کنندگان هزینه تخلفات و عدم آمادگی شرکت ها را بپردازند.

گزارش “هزینه نقض داده ها در گزارش 2022” بر اساس نظرسنجی از مدیران اجرایی و متخصصان امنیتی در 550 شرکت، می گوید که میانگین هزینه نقض داده ها در سال 2022 همچنان در حال افزایش است و به طور متوسط ​​به 4.4 میلیون دلار در سطح جهانی رسیده است (افزایش 13 درصدی نسبت به سال گذشته). 2020) و 9.4 میلیون دلار در ایالات متحده. به‌طور میانگین، شرکت‌ها به ۲۷۷ روز زمان نیاز داشتند تا نقض‌های داده را شناسایی و کنترل کنند، که نسبت به ۲۸۷ روز در سال ۲۰۲۱ کمتر است و ۸۳ درصد از شرکت‌ها بیش از یک نقض را متحمل شده بودند.

واضح است که حملات سایبری در حال تبدیل شدن به عوامل استرس زا در بازار هستند که باعث واکنش های زنجیره ای می شوند. [and] جان هندلی، رئیس استراتژی تیم تحقیقاتی X-Force IBM Security می‌گوید: ما می‌بینیم که این نقض‌ها به آن فشارهای تورمی کمک می‌کنند. ما باید به رویدادهای سایبری به عنوان عواملی فکر کنیم که می‌توانند اقتصاد را تحت فشار قرار دهند، مشابه COVID. جنگ در اوکراین، قیمت بنزین، همه اینها.”

این گزارش سالانه بر اساس نظرسنجی های انجام شده توسط موسسه پونمون، اولین تلاش برای سنجش تأثیر نقض بر ترازنامه مشاغل نیست. سال گذشته، یک نظرسنجی توسط شرکت عملیات امنیتی IronNet نشان داد که بیشتر شرکت‌ها تحت تأثیر حمله زنجیره تامین به شرکت مدیریت شبکه SolarWinds قرار گرفته‌اند، به طوری که میانگین درآمد شرکت‌ها به دلیل برخورد با این حادثه 11 درصد کاهش یافته است.

مقاله کامل را در سایت خواهر ما Dark Reading بخوانید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور