لینکدین مخاطبان مشابه را بازنشسته می‌کند، و می‌خواهد به سمت هدف‌گذاری جدید حرکت کند

لینکدین اعلام کرده است که از 29 فوریه 2024 ویژگی مخاطبان مشابه خود را متوقف خواهد کرد.

طبق بیانیه لینکدین، پس از فوریه 2024، تبلیغ‌کنندگان دیگر نمی‌توانند مخاطبان مشابه جدیدی ایجاد کنند یا مخاطبان موجود را ویرایش کنند. هر مخاطب مشابه فعلی «ایستا» خواهد شد و دیگر با داده های جدید به روز نمی شود.

لینکدین بیان کرد که کمپین‌های تبلیغاتی فعال با استفاده از مخاطبان مشابه به اجرا ادامه خواهند داد، اما به مجموعه مخاطبان ثابت ارائه خواهند شد. پس از 30 روز عدم فعالیت، مخاطبان مشابه استفاده نشده به طور خودکار توسط LinkedIn بایگانی می شوند.

گزینه های جایگزین: مخاطبان پیشگو و گسترش مخاطب

لینکدین به عنوان جایگزینی برای مخاطبان مشابه که به زودی حذف خواهند شد، به تبلیغ‌کنندگان توصیه می‌کند از ویژگی‌های جدیدتر «مخاطبان پیش‌بینی‌کننده» و «گسترش مخاطب» استفاده کنند.

مخاطبان پیشگو از هوش مصنوعی LinkedIn برای ایجاد مخاطبان سفارشی که احتمالاً بر اساس داده‌های تبدیل تبلیغ‌کنندگان، فرم‌های نسل اصلی یا فهرست مخاطبین تبدیل می‌شوند، استفاده کنید.

گسترش مخاطب برای بازاریابانی که به دنبال گسترش جمعیت شناسی هدف خود هستند پیشنهاد می شود. با استفاده از داده های جمعیت شناختی حرفه ای لینکدین، مخاطبان هدف را گسترش می دهد.

هدف هر دو ویژگی کمک به تبلیغ‌کنندگان برای شناسایی و دسترسی به افرادی با هدف بالا شبیه به مشتریان فعلی است.

جزئیات پیشگوی مخاطبان

برای ایجاد یک مخاطب پیشگو، به حداقل 300 نفر در منبع داده انتخابی نیاز دارید. این سیستم حداکثر 30 مخاطب پیشگو در هر حساب تبلیغاتی را مجاز می‌کند و نمی‌توان آنها را بین حساب‌ها به اشتراک گذاشت.

توجه داشته باشید که کمپین‌هایی که از مخاطبان پیش‌بینی‌کننده استفاده می‌کنند، نمی‌توانند مخاطب را افزایش دهند.

جزئیات گسترش مخاطب

گسترش مخاطب به جمعیت‌شناسی حرفه‌ای متکی است و می‌تواند با بخش‌های مخاطب منطبق ترکیب شود.

لینکدین تاکید کرده است که معیارهای عملکرد شامل داده‌هایی از کسانی است که در ابتدا تبلیغات خود را هدف قرار داده‌اید و گروه وسیع‌تر. با این حال، نمی‌توانید مخاطبان خود را برای قالب‌های تبلیغاتی تطبیقی ​​یا مخاطبانی که بر اساس رفتارهای پیش‌بینی‌شده انتخاب می‌شوند، افزایش دهید.

پیامدها برای کمپین های فعلی

هر کمپین تبلیغاتی فعلی که از مخاطبان مشابه استفاده می‌کند باید به مخاطبان پیش‌بینی‌کننده تغییر کند یا برای حفظ رویکرد هدف‌یابی پویا، گسترش مخاطب را روشن کند. لینکدین گفت یک دوره مهلت 30 روزه وجود خواهد داشت که در آن مخاطبان مشابه استفاده نشده هنوز می توانند قبل از بایگانی قابل دسترسی باشند.

علاوه بر این، API لینکدین برای ایجاد مخاطبین مشابه از طریق پلتفرم های بازاریابی شخص ثالث مانند HubSpot از بین خواهد رفت. این بدان معناست که بازاریابانی که برای ایجاد مخاطب به این ادغام ها اعتماد می کنند به گزینه دیگری نیاز دارند.

با نگاه به آینده

لینکدین اعلام کرد که مخاطبان مشابه موجود تا فوریه 2024 به طور عادی کار خواهند کرد.

به تبلیغ‌کنندگان توصیه می‌شود برای نیازهای هدف‌گذاری پویا در آینده، از مخاطبان پیش‌بینی‌کننده و گسترش مخاطبان استفاده کنند. جزئیات بیشتر در اطلاعیه لینکدین و مستندات راهنمای موجود است.


تصویر ویژه: Thoha Firdaus/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور