ردیاب های بلوتوث در مقابل ردیاب های GPS: تفاوت چیست

عکس پروفایل نویسنده

برای نظارت و ردیابی اشیا، ، افراد یا حیوانات ، دو نوع مکان یاب در بازار وجود دارد: ردیاب های بلوتوث و ردیاب های GPS. اگرچه ممکن است در نگاه اول شبیه به هم باشند ، اما عملکرد این دستگاه ها تفاوت های مهمی دارد.

ردیاب های بلوتوث چیست؟

ردیاب های بلوتوث دستگاه های کوچکی هستند که به اشیا important مهمی متصل می شوند که نباید از چشم دور شوند. معمولاً برای جلوگیری از گم شدن کلیدها یا کیف پول از آنها استفاده می شود.

ردیاب به لطف برنامه ای کار می کند که می توانید موقعیت جسمی را که دستگاه به آن متصل شده مشاهده کنید. تلفن های هوشمند و ردیاب ها از طریق بلوتوث به یکدیگر متصل می شوند.

اگر جسمی که دستگاه به آن متصل است از بین رفته و از بین برود ، می توان از برنامه صدای زنگ هشدار ناشی از ردیاب را فعال کرد که به کسانی که شی object را گم کرده اند کمک می کند تا آن را پیدا کنند. برخی از دستگاه ها قبل از قطع اتصال ، آخرین موقعیتی را که دستگاه در آن قرار داشت ثبت می کنند.

به این ترتیب ، با بازگشت به آن منطقه ، ممکن است بتوان شی را پیدا کرد. یکی از ویژگی های مفید ردیاب بلوتوث ، ارسال اعلان هشدار به تلفن هوشمند در صورت فراموش شدن شی object دستگاه است.

این یک دستگاه بسیار راحت است ، اما با محدودیت هایی. ایده رایج این است که می توانید از آن برای ردیابی اشیا از هر فاصله استفاده کنید. این نیست…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور