عشایر دیجیتال می توانند آشفتگی اقتصادی در صنعت جهانگردی را کاهش دهند

عکس پروفایل نویسنده

@نویسندگان الیینالیور لینچ

نوشتن بیشتر در مورد کلاهبرداری کلیک ، تقلب در تبلیغات و بازاریابی دیجیتال. در اسکیت بورد هم بد است.

با تشکر از جهانگردی به لطف COVID-19 ، چه عواملی می تواند باعث نجات اقتصاد برخی از نقاط جهانگردی در جهان شود؟ پاسخ: کارگران از راه دور و عشایر دیجیتال.

اگرچه عشایر دیجیتال از اواسط دهه های گذشته مورد توجه بوده اند ، اما امروز بدون عبور از دریایی از وبلاگ نویسان ، یوتیوب و ابزارهای کار از راه دور نمی توانید پا به شهر بزرگ یا مقصد گردشگری بگذارید. و چرا جهنم نیست؟

هنگامی که مزد مناسبی می گیرید و بیشتر از هفته نیازی به حضور در دولسویل ، اوهایو نیستید ، چرا اردوگاه خود را در دوبروونیک یا بارسلونا برپا نمی کنید؟

و این چیزی است که بسیاری از عشایر دیجیتال از درآمدی برخوردارند که در کشورهای خود اقوام هستند ، اما درآمد آنها در مکانهایی مانند کلمبیا می تواند بسیار بیشتر شود. این همان چیزی است که بسیاری از دولت ها متوجه آن شده اند.

موضوعات مالی

رمزگذار متوسط ​​ایالات متحده چیزی در حدود 85000 دلار درآمد دارد. یک بازاریاب دیجیتال تمام وقت می تواند از 20،000 دلار تا خیر ، آسمان حد مجاز است.

آن را با یک کوله پشتی در کلمبیا مقایسه کنید. بسیاری از آنها با بودجه سفر می کنند و هزینه های خود را زیر 30 دلار در روز نگه می دارند ، کاری که ممکن است حداکثر برای چند هفته تا یک ماه انجام دهند.

یک کارگر از راه دور پول خود را برای اجاره و آب و برق خرج خواهد کرد. آنها …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور