صفحات کمتر اما قوی تری بسازید یا صفحات زیادی ایجاد کنید؟

جان مولر از گوگل به س aboutالی درباره ایجاد محتوای هدفمند کلمات کلیدی پاسخ داد. س wasال این بود که آیا باید صفحات کمتر اما قوی تری ایجاد کرد که کلمه کلیدی اصلی و کلمات کلیدی مرتبط را مورد هدف قرار دهد یا کلمات کلیدی مرتبط را به صفحات وب خود تقسیم کند.

به نوعی ، این س reallyال در مورد چگونگی استراتژی ایجاد محتوا در اطراف کلمات کلیدی و پشتیبانی از کلمات کلیدی است.

سوال در مورد استراتژی محتوا

شفاف سازی در مورد قصد انجام عملیات

شخص س askingال کننده به یک کلمه کلیدی تک کلمه ای (تلفن های هوشمند) با “قصد معامله” اشاره کرد.

به طور کلی این نوع کلمات کلیدی وسیع قصد معامله ای ندارند.

این نوع کلمات کلیدی تحت عنوان آنچه برخی از آنها می گویند ، هدف تحقیق تجاری است ، جایی که کسی در حال بررسی نقدها یا مدل ها و غیره است.

منظور از معامله زمانی است که شخصی آماده خرید است و از عبارات کلیدی طولانی تری استفاده می کند که نشان دهنده قصد خرید است.

تصویری از جان مولر در مورد استراتژی محتوا

تصویر صفحه جان مولر از گوگل

کمتر مقاله قوی ایجاد کنید یا چند مقاله؟

س aboutال در مورد هدف قرار دادن کلمات کلیدی است و آیا همه کلمات کلیدی مرتبط باید در مقاله ای که یک کلمه کلیدی اصلی را مورد هدف قرار می دهد ، گنجانده شود یا اگر این کلمات کلیدی اضافی باید جدا شوند تا آن کلمات کلیدی به صورت جداگانه مورد هدف قرار گیرند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

این سال است:

“من یک س aboutال در مورد وب سایت تجارت الکترونیک دارم … ما بر اساس پیشنهادات کلید واژه ، محتوایی را ایجاد می کنیم که توسط Google تکمیل می شود تا محتوای بیشتری را در یک موضوع اصلی شامل شود.

به عنوان مثال ، موضوع اصلی یا قصد معامله تلفن های هوشمند است و ما قصد داریم محتوای مرتبط با فناوری را در اطراف تلفن هوشمند ایجاد کنیم ، مانند پست های وبلاگ.

آیا واقعاً باید محتوای جداگانه یا کلمات کلیدی جداگانه در یک موضوع ایجاد کنیم یا فقط کلمات کلیدی مختلف را در یک هدف ترکیب کرده و تمام محتوای خود را در این راستا بهینه کنیم. “

رویکرد محتوا با استراتژی شما شکل می گیرد

جان مولر پاسخ داد:

شما می توانید این کار را در هر صورت انجام دهید ، فکر می کنم این بیشتر یک تصمیم استراتژیک است.

به طور کلی ، آنچه را که متعادل می کنید ایجاد صفحات اختصاصی برای موضوعات فردی و ایجاد صفحات کلی تر اما صفحات کمتری است. بنابراین شما به نوعی متعادل کننده بسیاری از صفحات در مقابل صفحات کمتر هستید.

و اگر صفحات کمتری دارید ، معمولاً این چند صفحه کمی قوی تر هستند.

در حالی که اگر صفحات زیادی دارید ، مانند این است که مقدار کمی بیشتر پخش شود.

بنابراین اگر موضوعات خاصی وجود دارد که رقابت در آنها قوی تر است ، می خواهید صفحات بسیار قوی داشته باشید ، بنابراین شاید صفحات کمتری داشته باشید.

اگر مناطقی را هدف قرار می دهید که رقابت چندان قوی نیست ، شاید داشتن صفحات بیشتر خوب باشد.

بنابراین این نوعی تعادل است که شما سعی می کنید آنجا را رعایت کنید.

اگر شروع به کار می کنید ، احتمالاً داشتن صفحات کمتر ایده خوبی است تا بتوانید تا آنجا که ممکن است در آن زمینه قوی باشید.

و سپس با گذشت زمان ، همانطور که می بینید ما اینجا خیلی خوب هستیم ، می توانید صفحات جداگانه را برای موضوعات بیشتر جدا کنید. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

نحوه ترجیح دادن محتوای مهم به Google

شخصی که این س askingال را مطرح می کند ، سوال دیگری را دنبال می کند ، این بار می پرسد که اگر تمام این محتواها را بسازد ، چگونه می تواند گوگل را مجبور به اولویت دادن به مهم ترین محتویات آنها با قصد معامله کند.

جان مولر پاسخ داد:

“شما نمی توانید هیچ اولویتی برای آنها قائل شوید ، اما می توانید در پیوند داخلی کمک کنید.

بنابراین در وب سایت خود می توانید صفحاتی را که می خواهید بیشتر برجسته کرده باشید ، برجسته کنید و مطمئن شوید که از نظر داخلی به خوبی پیوند خورده اند.

و شاید صفحاتی که از نظر شما اهمیت چندانی ندارند مطمئن شوید که از نظر داخلی به هم پیوند کمی دارند.

… معمولاً با پیوندهای داخلی می توانید آن را به عنوان صفحات مهمی که از صفحه اصلی خود پیوند داده اید و صفحات کمتر مهم از صفحه ای مانند یک دسته یا زیر شاخه پیوند خورده اند ، تصور کنید.

به طوری که وقتی به سایت شما نگاه می کنیم ، می بینیم که صفحه اصلی بسیار مهم است و صفحه اصلی به این پنج صفحه اشاره می کند ، بنابراین این پنج صفحه تقریباً به اندازه صفحه اصلی اهمیت دارند و سپس از آنجا نوعی ارزش پخش می شود بیرون

و این به نوعی راهی است که می توانید به ما کمک کنید تا بفهمیم کدام صفحات به نظر شما مهم هستند.

این بدان معنا نیست که ما همیشه آن را دنبال خواهیم کرد. اما این روش خوبی برای ارائه چنین اطلاعاتی است. “

نحوه انتخاب بهترین استراتژی محتوا برای Google

شخصی که سوال را مطرح می کند دلیل خوبی برای پرسیدن آن دارد. بسیاری از ناشران یک صفحه مهم برای تبدیل و صفحات کمتر مهم دارند که بیشتر اطلاعاتی هستند و ممکن است ترافیک را به صفحه مهم تر بازگردانند.

اما گاهی اوقات همه چیز برعکس می شود و ممکن است گوگل صفحه کمتر مهم را ترجیح دهد.

همانطور که جان مولر نشان داد ، الگوهای پیوند داخلی یکی از راه هایی است که به گوگل می توانید در مورد اینکه کدام صفحه مهمتر است سرنخ دهید.

و اگر به دست آوردن پیوندهای خارجی به آن صفحات مهم دشوار است ، صفحات کم اهمیت می توانند به عنوان آهنربای پیوند عمل کرده و پیوندها را به خود جذب کرده و سپس به صفحات مهم پیوند داده شوند. به این ترتیب پیوند داخلی به طور پیوسته به صفحه مهم در حمایت از آن اشاره می کند.

بنابراین ، تصمیم گیری در مورد ساخت صفحات قوی بزرگ یا تعداد زیادی صفحات کوچکتر با قدرت کمتر حتی بیشتر از هدف گذاری کلمات کلیدی است. گاهی اوقات آن موضوعات “کمتر مهم” از نظر پیوندها محبوب ترین هستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

نکته مهم دیگری که جان به آن اشاره می کند این است که چگونه هنگام شروع به کار یک سایت ممکن است تمرکز بر ایجاد صفحات قوی تر که به راحتی ترویج می شوند مفید باشد و زمانی که سایت بیشتر استقرار یابد تا سایت به مرحله بعدی برسد.

همانطور که مولر توصیه کرد:

“اگر شروع به کار می کنید ، احتمالاً داشتن صفحات کمتر ایده خوبی است تا بتوانید تا آنجا که ممکن است در آن زمینه قوی باشید.

و سپس با گذشت زمان ، همانطور که می بینید ما اینجا خیلی خوب هستیم ، می توانید صفحات جداگانه را برای موضوعات بیشتر جدا کنید. “

این رویکردی است که در آن برخی از سایت های محتوا ممکن است در یک موضوع شروع به کار کنند و پس از تأسیس ، می توانند به موضوعات مرتبط متصل شوند. این مانند تمرکز بر روی تلفن های هوشمند و سپس تجمع برای تسخیر لوازم جانبی تلفن های هوشمند است ، مانند فتح قلمرو و تبدیل شدن به یک امپراتوری.

استناد

چگونه می توان هنگام انتشار کلمات کلیدی در انتشار بیشتر یا کمتر صفحات را متعادل کرد

تماشا کنید که جان مولر در دقیقه 16:52 به این سال پاسخ می دهد

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

https://www.youtube.com/watch؟v=LhO4M2Wsxz8

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور