شلوارک ، گزینه ها و میم ها: چگونه ردیتورها هزینه های میلیاردی را برای صندوق های سرمایه گذاری هزینه می کنند

عکس پروفایل نویسنده

@سایبرگیدرو روسو

وکیل امنیت اینترنتی و اینترنت | محافظت از شما در برابر جرم رسانه های اجتماعی # داده های خودتان

از برخی جهات ، ماجراجویی سهام GameStop هیجان انگیزتر از بازی هایی بود که می فروشد. در ژانویه 2021 ، سهام GameStop (GME) از 18 دلار به اوج 483 دلار رسید. این افزایش شهاب سنگی مستقیماً مربوط به کاری نبود که GameStop به عنوان یک شرکت انجام داد. سهام GME توسط کاربران ناشناس در Reddit برای مجازات صندوق های سرمایه گذاری میلیارد دلاری انتخاب شد.

سه چیز برای دانستن:

  1. کوتاه کردن سهام ، فروش آن است با این انتظار که قیمت سهام بعداً کاهش یابد. به این ترتیب ، فروشنده اولیه می تواند سهام را با قیمت کمتری خریداری کند و اختلاف را سود ببرد.
  2. این یک استراتژی عالی در هنگام کار است ، اما محدودیتی در افزایش قیمت سهام ندارد. ضررهای احتمالی از لحاظ نظری بی نهایت هستند. خرید سهام “در حاشیه” خرید با پول قرض گرفته شده ، سود و زیان فوق العاده شارژ است.
  3. سرانجام ، گزینه ها به سرمایه گذاران اجازه می دهند تا حق خرید سهام را بعداً با قیمت مشخص خریداری کنند. اگر گفته شود ، “قیمت مشخصی” اتفاق می افتد ، سرمایه گذاران سود بیشتری می برند ، اما اگر این کار را نکند ، ضرر کل می برند.

هر سه عامل بالا هنگامی که صندوق های تامینی سهام GME را هدف قرار دادند ، جمع شدند. با واژگونی مسیر سهام پیش رو ، شركت های وال استریت ضررهای بیش از 6 میلیارد دلار برای ملوین پایتخت ایجاد كردند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور