جمع آوری کمک مالی برای Crypto: بحث در مورد گزینه های تأمین مالی با استیون پارکر ، مدیر عامل Cryptium

عکس پروفایل نویسنده

@سرگنکوفآندره سرگنکوف

تحلیلگر ارز رمزنگاری شده. بنیانگذار و ویراستار در btcpeers.com

اگرچه جهان از اثرات همه گیری جهانی مداوم رنج می برد ، از طرف دیگر ، فضای رمزنگاری همچنان به شکوفایی خود ادامه می دهد. در کل سال 2020 ، بازار دارایی های دیجیتال در برابر بحران اقتصادی رو به رشد رشد نشان داد ، به طوری که سقف بازار آن برای اولین بار از مرز 1 تریلیون دلار عبور کرد. در حال حاضر دستاوردهای سال 2020 شروع به ایجاد لحن مثبتی برای سال جدید کرده اند. بیش از حد احتمال دارد که صنعت رمزنگاری این روند صعودی بسیار مثبت را در سال 2021 حفظ کند.

هم فعالان صنعت و هم مصرف کنندگان از رشد انفجاری ارزهای رمزپایه استفاده کرده و هجوم قابل توجهی از سرمایه گذاران نهادی و خرده فروشی به وجود آمده است. برای اکثر شرکتهای نوپای رمزنگاری ، 2021 فرصتی برای گسترش دامنه مشاغل خود فراهم می کند. ما می توانیم جمع آوری کمک های مالی بیشتر و افزایش بازاریابی را برای نمایش محصولات و خدمات پشتیبانی شده توسط رمزنگاری برای مخاطبان اصلی جریان داشته باشیم.

یکی از سیستم عامل های این صنعت Cryptonium است ، یک ارائه دهنده خدمات در حال ظهور “بانکداری” رمزنگاری. Cryptonium با دستیابی به چندین نقطه عطف در سال 2020 ، به دنبال حفظ شتاب خود با ارتقا existing خدمات موجود و ایجاد خدمات جدید است. شرکت نوپا می خواهد ساخت …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور