چه انتظار می رود از نرم افزار مدیریت پرونده آزمایشی در سال 2021

عکس پروفایل نویسنده

@rashmi-sharmaراشمی شارما

نویسنده ، محقق و متخصص بازاریابی در Shiprocket

در طول سال ها ، بخش فناوری اطلاعات نرخ انتقال فوق العاده بالایی را نشان داده است ، به سرعت همه چیز را دوباره و دوباره اختراع می کند. صنعت آزمایش نرم افزار در برابر وضعیت سریع گسترش مقاوم نیست.

روشهای آزمایش مورد استفاده برای اطمینان از صحت کاربردهای حساس نیز باید با پیشرفت تکنولوژی تغییر کند. با توجه به سرعت سریع انتقال ، تیم های رشد و تضمین کیفیت باید چشم خود را به طور مداوم به آینده متمرکز کنند تا پیشرفت های رو به رشد را که ممکن است محیط آزمایش را تغییر دهد ، شناسایی کنند.

شرکت ها همچنین به ابزارهای اتوماسیون آزمایش قدیمی برای برنامه هایی که مانع بهره وری می شوند و برای تیم های مبتنی بر Agile و DevOps یک فاجعه هستند ، پایبند هستند.

اگر هدف تولید کارآمدتر و با کیفیت خوب باشد ، شما به یک پلت فرم مدیریت آزمون نیاز دارید که مفهومی منسوخ نشده باشد. شما به یک نرم افزار آزمون مورد آزمایشی از نسل بعدی نیاز دارید که تست نرم افزار را در سراسر شرکت ساده کند.

سیستم های مدرن مدیریت آزمون دارای تمام ویژگی هایی هستند که نه تنها به تیم های مهندسی نرم افزار در حل این چالش ها کمک می کنند ، بلکه دارای یک سری مزایای اضافی نیز هستند.

ابزار مدیریت آزمون چیست؟

چگونه منحصر به فرد است و چرا حتی فکر می کنید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور