تفاوت بین ارائه دهندگان پردازش پرداخت Bitcoin

عکس پروفایل نویسنده

بیت کوین بار دیگر بر رسانه های جمعی حاکم است. مقالاتی درباره بیت کوین در رسانه های مهم مالی – CNBC ، وال استریت ژورنال ، فایننشال تایمز و بلومبرگ در حال انتشار است. طبق گفته Google Trends ، علاقه کاربران به ارز رمزنگاری شده اول در اوج جدیدترین زمان خود قرار دارد.

با توجه به افزایش علاقه به دارایی های دیجیتال ، شرکت هایی که خدمات یا کالایی را ارائه می دهند شروع به فکر می کنند که آیا لازم است شروع به پذیرش پرداخت با ارزهای رمزپایه کنند و کدام یک از خدمات پردازش رمزنگاری برای اهداف تجاری آنها مناسب ترند.

با توجه به افزایش علاقه به دارایی های دیجیتال ، شرکت هایی که خدمات یا کالایی را ارائه می دهند شروع به فکر کردن در مورد اینکه آیا آنها نیاز به شروع پرداخت با ارزهای رمزپایه دارند یا خیر؟

(منبع: Google Trends برای کلمات کلیدی “bitcoin gateway” نمایش داده شد)

در چند سال گذشته ، با توجه به علاقه روزافزون به دارایی های دیجیتال از طریق شرکت های بزرگ تجارت الکترونیکی و فناوری اطلاعات ، صنعت پردازش رمزنگاری تقویت شد.

بازار مملو از ده ها سرویس است که به فروشگاه های آنلاین و سایر نقاط فروش اجازه می دهد پرداخت های رمزنگاری شده را بپذیرند. با این حال ، هر اپراتور پردازش دارای مزایای خاص خود است ، اما همچنین محدودیت هایی نیز دارد.

ما پیشنهادات ارائه شده توسط خدمات پیشرو پردازش بیت کوین را با جزئیات بررسی کردیم و بررسی کردیم که یک تاجر هنگام تصمیم گیری برای دانستن …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور