چگونه پلت فرم پیام رسان KubeMQ از اپراتورها برای موفقیت استفاده می کند

عکس پروفایل نویسنده

@ملکتیمایکل لاکتی

ایجاد راه حل برای اطمینان از ارائه بهترین تجربه.

طی چند سال گذشته ، پذیرش كوبرنتس بسیار زیاد شده است. در واقع ، طبق نظرسنجی Cloud Native Computing Foundation (CNCF) ، 78٪ از پاسخ دهندگان در اواخر سال 2019 از Kubernetes در تولید استفاده می کردند. اهرم بندی Kubernetes به سازمانها امکان می دهد تا یک لایه مدیریتی ایجاد کنند تا خود ابرها را کالایی کرده و استقرارهای متقاطع یا ترکیبی را ایجاد کنند که جزئیات اجرای خاص ارائه دهنده را از بقیه اعضای تیم مخفی کند.

یکی از قسمتهای مهم زیست کره Kubernetes اپراتورها است – ابزاری که در ابتدا توسط CoreOS در سال 2016 برای استفاده از API های Kubernetes جهت استقرار و مدیریت وضعیت برنامه ها معرفی شد.

اپراتورها بخش مهمی از استقرار و عملکرد برنامه ها در یک محیط متقابل / ترکیبی هستند. آنها می توانند به مدیریت و حفظ وضعیت در سراسر استقرار فدراسیون Kubernetes (خوشه های متعدد Kubernetes که با هم کار می کنند) یا حتی در سراسر خوشه ها کمک کنند.

اما اپراتورها دقیقاً چه هستند و چگونه آنها را در مدیریت این برنامه های کاربردی مفید کمک می کنند؟ بیایید جزئیات اپراتورها را بررسی کنیم ، نحوه کار آنها در Kubernetes و نحوه استفاده از سیستم عامل پیام KubeMQ برای کمک به شما در ساخت سرویس های پیام پیچیده و مقیاس پذیر با استفاده از …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور