تبدیل داده های بزرگ به یک موفقیت بزرگ: 5 نکته برای تجزیه و تحلیل موثر داده های بزرگ

تصویر
عکس پروفایل Aliha Tanveer Hacker Noon

@alihatanveerعلیها تنویر

یک نویسنده محتوای فنی که دوست دارد افکار خود را نادیده بگیرد و بینش خود را درباره آخرین روندها به اشتراک بگذارد

آیا داده ها طلای جدید هستند؟

با توجه به سرعت استفاده از داده در سراسر جهان ، قطعاً بله!

بیایید چند آمار دیوانه وار را ببینیم.

آیا می دانید Netflix سیو می کند 1 میلیارد دلار در سال در مورد حفظ مشتری فقط با استفاده از داده های بزرگ؟ یا اینکه گوگل دریافت می کند 1.2 تریلیون هر ساله جستجو می کند ، با بیش از در هر ثانیه 40،000 درخواست جستجو! در بین همه جستجوهای google موارد بیشتری وجود دارد. 15٪ موارد جدید است و هرگز قبلاً تایپ نمی شوند ، و منجر به این واقعیت می شود که مجموعه جدیدی از داده به طور مداوم تولید می شود.

سازمان ها قبل از تجزیه و تحلیل داده های بزرگ ، اطلاعات زیادی را در پایگاه داده خود ذخیره می کردند بدون اینکه بدانند با این کار چه کاری باید انجام دهند.

داده های نامناسب می تواند هزینه ای را برای مشاغل ایجاد کند 9.7 میلیارد دلار به 14.2 میلیون هر سال. علاوه بر این ، بینش ضعیف داده ها می تواند منجر به استراتژی های اشتباه تجاری ، تصمیم گیری ضعیف ، بهره وری پایین و خرابکاری در روابط بین مشتریان و سازمان شود و باعث شود سازمان اعتبار خود را در بازار از دست بدهد.

برای جلوگیری از این مشکل ، در اینجا لیستی از 5 نکته امیدوار کننده ای است که شرکت ها باید برای تبدیل داده های بزرگ خود به یک موفقیت بزرگ کسب کنند.

سرمایه گذاری در رهبری

مهمترین عامل برای پرورش داده محور …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور