برنامه اندروید ChatGPT برای پیش ثبت نام در دسترس است

شرکت هوش مصنوعی OpenAI از راه اندازی اپلیکیشن مورد انتظار ChatGPT خود برای دستگاه های اندرویدی خبر داد.

برنامه قرار است به زودی راه اندازی شود و پیش ثبت نام هم اکنون در فروشگاه Google Play در دسترس است.

برنامه اندروید ChatGPT برای پیش ثبت نام در فروشگاه Google Play در دسترس استاسکرین شات از فروشگاه Google Play، جولای ۲۰۲۳

فروشگاه Google Play به توسعه دهندگان برنامه مانند OpenAI اجازه می دهد تا با پیش ثبت نام سه تا شش هفته قبل از تاریخ راه اندازی، پیش بینی راه اندازی یک برنامه را داشته باشند.

ویژگی های برنامه ChatGPT اندروید

برنامه رسمی ChatGPT اندروید طراحی شده است تا مجموعه ای از ویژگی ها را به کاربران ارائه دهد که از قدرت قابلیت های پیشرفته هوش مصنوعی OpenAI بهره می برند.

این برنامه رایگان همگام سازی تاریخچه کاربر را در چندین دستگاه فعال می کند و جدیدترین پیشرفت های مدل OpenAI را در اختیار کاربران قرار می دهد.

برنامه اندروید ChatGPT قصد دارد با ارائه پاسخ‌های فوری، توصیه‌های متناسب و الهام‌بخش خلاقانه با لمس یک دکمه، نحوه تعامل کاربران با هوش مصنوعی را متحول کند.

همچنین فرصت های یادگیری را نوید می دهد و ورودی های حرفه ای را در زمینه های مختلف ارائه می دهد.

برنامه اندروید ChatGPT برای پیش ثبت نام در فروشگاه Google Play در دسترس استاسکرین شات از فروشگاه Google Play، جولای ۲۰۲۳

مجموعه داده های برنامه OpenAI

OpenAI به‌عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از عرضه اپلیکیشن‌های خود، نگرانی‌های مربوط به ایمنی داده‌ها را با توصیف نحوه جمع‌آوری، اشتراک‌گذاری و مدیریت داده‌های کاربران برطرف کرده است.

در اطلاعات ایمنی داده های برنامه، OpenAI تاکید کرد که برنامه ChatGPT اندروید داده های کاربر را با اشخاص ثالث به اشتراک نمی گذارد.

گزارش شده است که برنامه چندین نوع داده را جمع آوری می کند. این شامل مکان تقریبی، نام کاربر، آدرس ایمیل، شماره تلفن و جزئیات مربوط به پیام‌های درون‌برنامه و تعاملات کاربر است.

همچنین اطلاعات مربوط به عملکرد برنامه، مانند گزارش‌های خرابی و داده‌های تشخیصی را جمع‌آوری می‌کند.

OpenAI روش‌های حفظ حریم خصوصی را که برنامه ChatGPT دنبال می‌کند، ترسیم کرده است که شامل رمزگذاری داده‌ها در حین انتقال برای اطمینان از انتقال امن داده می‌شود. علاوه بر این، OpenAI روشی را برای کاربران برای درخواست حذف داده ها فراهم می کند.

برنامه ChatGPT و پیشرفت های آینده هوش مصنوعی از اپل و گوگل

OpenAI به دنبال جذب میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان با این نسخه است و برنامه ChatGPT در حال حاضر توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده است.

بیش از 10.6 هزار کاربر برنامه ChatGPT در اپ استور به طور متوسط ​​4.4 از پنج ستاره را به آن داده اند. نمودارهای بالا نشان می دهد که یکی از پنج برنامه برتر بهره وری برای آیفون است.

این ممکن است یکی از محبوب ترین چت ربات های هوش مصنوعی در حال حاضر باشد. اما چه اتفاقی می‌افتد وقتی اپل هوش مصنوعی مولد را توسعه می‌دهد که در سیستم عاملش ادغام می‌شود؟

اگر در زمان راه اندازی یک هوش مصنوعی موثر در دستگاه هایشان تعبیه شود، آیا مردم به دانلود برنامه هایی مانند ChatGPT ادامه خواهند داد؟ احتمالاً بستگی به این دارد که کدام شرکت معتبرترین و دقیق‌ترین ابزار هوش مصنوعی را دارد.


تصویر ویژه: Milosz Kubiak/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور