بدهی فنی و اولویت بندی | هکر ظهر

تصویر
عکس پروفایل نیمروز هکر مدرسه محصول

@مدرسه تولیداتمدرسه محصول

رهبر جهانی در آموزش #ProdMgmt. 1M+ جامعه. مربیان برتر PM هایی هستند که در Google ، Netflix ، Uber و Airbnb کار می کنند

این هفته مدرسه محصول #1 انجمن Slack برای مدیران محصول در مورد اولویت بندی مسائل مربوط به بدهی فنی مورد بحث قرار گرفت. آن را بررسی کنید!

سلام بچه ها ، من احساس می کنم مثل همه تکنیک های رایج اولویت بندی بدهی های فناوری را در نظر نمی گیرند و ارزش فناوری برای پایداری پلتفرم – من از توسعه دهندگان احساس ناامیدی می کنم که ما به ارزش کاربر اهمیت می دهیم و کاهش و ارتقاء آن را در نظر نمی گیریم.

ما اجازه می دهیم 20 of از هر دو سرعت با بدهی فنی گرفته شود. ما آن را در یک پرونده عقب افتاده جداگانه نگه می داریم و سپس با سرپرست فناوری بحث می کنیم تا ببینیم چه قطعاتی باید در طول برنامه ریزی با سرعت بالا کشیده شوند.

برای ما ، بدهی های فناوری تنها در صورتی در نظر گرفته می شود که تأثیر داشته باشد (و بیشتر از آنچه تصور می کنیم ، فقط باید به دنبال آن باشیم). بنابراین ما در واقع همیشه بدهی فناوری را به ارزش کاربر پیوند می دهیم و آن را در سیستم مدیریت پروژه خود ثبت می کنیم. پرداخت بدهی های فنی تقریباً 30 of از وقت ما را می گیرد.
ما یک تیم توسعه دهنده کوچک داریم اما من می گویم آنها از روش فعلی پرداخت بدهی ها راضی هستند.

سلام اسمریتی ، ما 20 تا 40 درصد از زمان خود را صرف پرداخت بدهی های فناوری در هر دو سرعت می کنیم. بستگی دارد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور