با اشکالات پنهان گزیده نشوید: توسعه آزمایش مبتنی بر آزمون (TDD) و تست AAA از طریق xUnit

عکس پروفایل نویسنده

@گل میناسام والپول

توسعه دهنده وب Fullstack .NET و JavaScript. مدرس و مدافع کدگذاری

شرمنده نیستم که بپذیرم که مدتها از نوشتن تست برای کد خودداری کردم. من آن را به عنوان چیزی می دیدم که وقت گرانبهایی را می گرفت که می توانستم صرف کدگذاری “واقعی” کنم. با این حال ، پس از تجربه سردرد دست اول ناشی از مجبور به حفظ کد تولید با آزمایشات کم و بدون اطمینان ، من متقاعد شده ام که نوشتن تست ها واقعاً ارزش وقت شما را دارد. بارها و بارها دچار اشکالات پنهان شده ام که در صورت وجود آزمایشات مناسب ، به راحتی می توان آنها را تشخیص داد.

توسعه آزمون محور

Test Driven Development (TDD) یک چرخه توسعه نرم افزار است که ابتدا به توصیف رفتار کد شما ابتدا با استفاده از آزمایشات و سپس پیاده سازی آن رفتارها می پردازد. مزیت این کار این است که ، اگر دقیقاً نحوه رفتار خود از کد را تعریف کنید (از جمله خطاهای مدیریت و موارد لبه) ، می توانید اطمینان داشته باشید که اجرای شما در واقع همه این رفتارها را به درستی کنترل خواهد کرد ، و احتمال اینکه اشکالات وجود داشته باشد کمتر است. خزش در.

یک چرخه TDD معمولی در زیر نشان داده شده است. ابتدا با نوشتن تست هایی شروع می کنید که تمام رفتارهایی را که می خواهید اجرا کنید آزمایش می کند. در این مرحله (از آنجا که هیچ عملی وجود ندارد) ، همه آزمایشات باید با موفقیت انجام نشوند. بعدی…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور