داغترین پلتفرم رسانههای اجتماعی در حال استفاده از قابلیتهای تبلیغاتی خود است.
در چند ماه گذشته، TikTok ویژگیهای جدیدی را برای تبلیغکنندگان به عنوان راهی برای کمک به کسب درآمد از پلتفرم خود اضافه کرده است.
جدیدترین افزوده شده به تبلیغکنندگان، TikTok Pulse نام دارد: راهی برای برندها برای کمک به بخشی از لحظات و فرهنگی روزمره که جامعه درگیر آن است.
پالس TikTok چیست؟
TikTok Pulse یک راه حل جدید تبلیغات متنی است، به این معنی که تبلیغات شما در اطراف محتوای برتر نمایش داده می شود.
به طور خاص، تبلیغات شما می تواند در کنار محتوا در فید For You کاربران نمایش داده شود.
TikTok اظهار داشت که راه حل جدید پالس آن، تبلیغ TikTok برند شما را در میان 4 درصد از ویدیوهای برتر در آن پلتفرم نشان می دهد.
مزایای اضافی TikTok Pulse عبارتند از:
- انگیزه تعامل و اقدام
- اعتماد به اندازه گیری مناسب بودن برند
در حال حاضر، TikTok 12 دسته پالس را برای برندها ارائه می دهد تا مکان نمایش محتوای خود را انتخاب کنند. برخی از دسته بندی های موجود (اما نه همه آنها) عبارتند از:
- زیبایی
- روش
- آشپزی
- بازی
با این امکان به شما امکان می دهد دسته بندی مکان نمایش تبلیغات خود را انتخاب کنید، این امکان را به شما می دهد تا با گروه هایی که بیشتر مرتبط با شما هستند تعامل داشته باشید.
برای اطمینان از اینکه تبلیغات شما در کنار محتوای برتر اجرا می شود، TikTok از فیلتر موجودی ایجاد شده در داخل خود استفاده می کند.
آنها اطمینان حاصل می کنند که محتوای نشان داده شده محتوای تأیید شده در بالاترین سطح مناسب بودن برند در پلت فرم است.
یکی از راههایی که میتوانید این تأثیر را اندازهگیری کنید، از طریق تأیید مناسب بودن برند شخص ثالث و تأیید قابلیت مشاهده آن است. شما به این ابزارها برای اندازه گیری پس از کمپین دسترسی خواهید داشت.
یک برنامه تسهیم درآمد در حال ظهور
از آنجایی که پلتفرم TikTok از سازندگان، شخصیتهای عمومی و تبلیغکنندگان بسیار متنوع است، این شرکت اولین برنامه اشتراک درآمد خود را دنبال میکند.
از هماکنون، سازندگان و ناشران رسانهای که حداقل 100 هزار دنبال کننده دارند، واجد شرایط این برنامه هستند.
زمانی که اطلاعات بیشتری درباره برنامه جدید اشتراک درآمد در دسترس باشد، این پست را به روز خواهیم کرد.
منبع: TikTok
تصویر ویژه: کاسپارس گرینوالدز/شاتراستوک