گزارش مشکلات کیفیت جستجو با فرم بازخورد کاربر جدید | وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل | Google for Developers

چهارشنبه 14 ژوئن 2023

در اکتبر 2022، ما موارد ضروری جستجو را عرضه کردیم، و در مورد خط‌مشی‌ها و شیوه‌هایی که Google برای محافظت از کاربران و ارائه نتایج با کیفیت بالا دنبال می‌کند، شفافیت ارائه دادیم. سایت هایی که خط مشی های ما را نقض می کنند ممکن است در نتایج رتبه پایین تری داشته باشند یا اصلاً در نتایج ظاهر نشوند. با این حال، اگر همچنان نتایجی را مشاهده می‌کنید که معتقدید خط‌مشی‌های هرزنامه ما را نقض می‌کند، می‌توانید از طریق گزارش کاربر کیفیت جستجوی بهبودیافته ما را مطلع کنید. بازخورد کاربر به ما کمک می‌کند شناسایی کنیم که سیستم‌های تشخیص هرزنامه خودکار ما در کجا ممکن است پوشش خود را نداشته باشند، و همچنین برای بهبود الگوریتم‌های رتبه‌بندی ما استفاده می‌شود. بیایید نگاهی به برخی از ویژگی های فرم جدید خود بیاندازیم.

فراتر از هرزنامه

تکنیک‌های مختلف دستکاری رتبه‌بندی سعی در به خطر انداختن کیفیت نتایج ما و کاهش تجربه جستجو برای همه دارند. این تکنیک ها فراتر از تعریف سنتی اسپم هستند. برخی از سایت ها بسیار بی کیفیت هستند، برخی دیگر برای کاربران ما فریبنده و مضر هستند. به همین دلیل است که ما دامنه بازخورد کاربران را که می خواهیم جمع آوری کنیم، گسترش می دهیم. اکنون، می‌توانید هرزنامه، لینک‌های پولی، رفتار مخرب، کیفیت پایین و سایر مشکلات کیفیت جستجو را گزارش دهید، همه در یک شکل بهبودیافته. ما همچنین یک ویژگی ارسال انبوه را اضافه کردیم، و اکنون می‌توانید حداکثر پنج صفحه را که خط مشی مشابه را نقض می‌کنند در یک گزارش ارسال کنید.

فرم گزارش کاربر کیفیت جستجو به شما امکان می دهد دسته بندی مشکلی را که گزارش می کنید انتخاب کنید.

در صورت شک به سیاست های هرزنامه مراجعه کنید

ما می خواهیم برای بهبود الگوریتم های خود بازخورد عملی دریافت کنیم. بنابراین، ما جزئیات را به فرم بازخورد خود اضافه می کنیم: اکنون می توانید یک دسته و یک زیر مجموعه از موضوعی را که گزارش می کنید انتخاب کنید. در حالی که در هر ارسال فقط می‌توانید یک دسته مشکل اصلی را انتخاب کنید، در مرحله بعد می‌توانید چندین نوع مشکل را در آن دسته ارسال کنید.

برای کمک به شما در انتخاب دسته مناسب، فرم ما به یک صفحه راهنما با توضیحی در مورد مسائل مختلف کیفیت پیوند می‌دهد که در خط‌مشی‌های هرزنامه ما نیز به آن اشاره شده است. اگر فکر می‌کنید صفحه‌ای که گزارش می‌دهید به‌طور هم‌زمان دارای مشکلات زیادی از دسته‌های مختلف است، می‌توانید فرم را برای گزارش همان صفحه و انتخاب دسته‌های مختلف دوباره ارسال کنید. با این حال، سیستم ما گزارش‌های مشابهی را که توسط همان کاربر ارسال می‌شود برای جلوگیری از هرزنامه نادیده می‌گیرد.

این گزارش حاوی پیوندهایی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات سیاست های هرزنامه است.

مطمئن نیستید چه دسته ای را انتخاب کنید؟ مشکلی نیست: می توانید “مطمئن نیستم” را انتخاب کنید. این فرم همچنین شامل یک بخش نظر اختیاری است که در آن می توانید اطلاعات دقیق تری در مورد موضوعی که گزارش می کنید ارائه دهید.

ایمیل تایید ساده شده برای سوابق شما

برخی از ارزشمندترین اطلاعات ما از شما می آید و از گزارش هایی که به ما ارسال می کنید قدردانی می کنیم. پس از ارسال، یک ایمیل تأیید دریافت خواهید کرد. این ایمیل حاوی پیوندهای کمکی به منابع خارجی است که خط مشی کیفیت ما و انجمن ما را برای پشتیبانی شخصی پوشش می دهد.

در Google، ما تلاش می کنیم تا با بالاترین کیفیت و مرتبط ترین نتایج جستجو را ارائه دهیم، بنابراین بازخورد شما را بسیار جدی می گیریم. امیدواریم فرم جدید ما تجربه گزارش مشکلات کیفیت جستجو را تا حد امکان ساده کند. به یاد داشته باشید، اگر نگرانی‌هایی در مورد سایر رفتارهای وب در جستجو دارید، می‌توانید آنها را در کانال‌های بازخورد جداگانه به تیم‌های مربوطه گزارش دهید تا بتوانند مشکل شما را به موقع حل کنند.

ارسال شده توسط لیزا دیاتکو و مگومی هیتومی، تیم کیفیت جستجو

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور