Google درمورد اینکه سایتها باید پیوندهای وابسته را پنهان کنند

جان مولر از گوگل به سوالی درباره پیوندهای وابسته و اینکه آیا پنهان کردن آنها از موتورهای جستجو مفید است یا خیر ، پاسخ می دهد.

این مورد در آخرین قسمت از سری Ask Googlebot در YouTube بحث شده است. به طور خاص ، مولر به س followingال زیر پرداخته است:

“آیا خوب است که پیوندهای فروشگاه / شرکت های وابسته را مخفی کنیم؟”

این یک سوال جالب برای حل این مسئله است ، با توجه به اینکه مخفی کردن محتوا در خزنده های موتور جستجو ، صرف نظر از محتوای آن ، برخلاف دستورالعمل های Google است.

با این وجود مولر در حد توان خود به آن پاسخ می دهد. مولر قبل از پرداختن به س briefال به طور خلاصه توضیح می دهد که لینک های وابسته چیست.

پیوندهای وابسته پیوند به مشاغل دیگر هستند. مالک سایت که پیوندها را قرار می دهد ، وقتی کاربران به آن مشاغل مراجعه می کنند و محصولات یا خدمات را می خرند ، پرداخت می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تا آنجا که به گوگل مربوط می شود ، لینک های وابسته کاملاً خوب هستند. استفاده از آنها به عنوان راهی برای کسب درآمد از یک وب سایت قابل قبول است.

با این اوصاف ، برای اینکه در دستورالعمل های Google باقی بمانید ، دو جنبه مهم را باید به خاطر بسپارید.

مولر در ادامه توضیح می دهد که این جنبه ها چیست و در ضمن اینکه آیا پنهان کردن لینک های وابسته فایده ای دارد یا خیر.

جان مولر گوگل درباره استفاده صحیح از پیوندهای وابسته

گوگل پیوندهای وابسته را به شرط تحقق دو شرط ، شکل قابل قبولی برای کسب درآمد می داند.

اول ، وب سایت باید محتوای منحصر به فرد و ارزش خود را به تنهایی ارائه دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بازنشر توضیحات عمومی یا بی کیفیت محصول آسان است ، اما کاربران می توانند آن را در هرجای وب به دست آورند.

کاربران انتظار دارند در وب سایت چیز مفیدی نیز پیدا کنند ، به خصوص اگر آنها با قصد خرید جستجو می کنند.

شرط دوم این است که پیوندهای وابسته باید اعلام شود. دارندگان سایت موظفند پیوندهای وابسته را هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو اعلام کنند.

برای کاربران ، لازم است با مقررات محلی در مورد آنچه شما باید انجام دهید بررسی کنید. مکان های مختلف قوانین مختلفی در مورد افشای پیوندهای وابسته دارند.

برای موتورهای جستجو ، صاحبان سایت باید از ویژگی پیوند rel = “nofollow” یا rel = “sponsored” استفاده کنند تا بیان کنند که این یک پیوند وابسته است.

نیازی به پنهان کردن یا مبهم کردن پیوندهای وابسته برای موتورهای جستجو نیست، مولر می گوید.

دیگر نیازی به استفاده از هر نوع جاوا اسکریپت خودکار ، کنترل روی کلیک یا مخفی کاری نیست.

فقط به صورت وابسته به شرکتهای وابسته پیوند داده و آنها را اعلام کنید تا Google بتواند به طور مناسب با پیوندها رفتار کند.

اگر از JavaScript برای افزودن پیوندهای وابسته استفاده می کنید ، به یاد داشته باشید که از ویژگی های مناسب در آنجا نیز استفاده کنید.

مولر تصدیق می کند که پیوندهای وابسته اغلب در متن بررسی محصولات استفاده می شوند. اگر در مورد سایت شما اینگونه باشد ، مولر پیشنهاد می کند بررسی کنید که آیا داده های ساختاری وجود دارد که برای پیاده سازی در صفحات شما مناسب باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مولر به این قسمت اشاره ای نکرد ، اما در اینجا لازم به ذکر است که گوگل یک آپدیت الگوریتم را با هدف بررسی محصولات در آوریل ارائه داد.

به طور خلاصه ، گوگل در مورد کیفیت بررسی محصولات سخت گیری بیشتری می کند. دارندگان سایتهایی که نظرات مربوط به محصولات را منتشر می کنند برای اینکه در جنبه الگوریتم های گوگل باقی بمانند ، باید با جزئیات این به روز رسانی آشنا شوند.

https://www.youtube.com/watch؟v=INnLFVbAGfs

منبع: یوتیوب

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور