هشدار BOE در مورد خطر اعتماد بانکداری به رایانش ابری

Libby Cherry و Lizzy Burden (بلومبرگ) – بانک انگلیس خواستار اختیارات بیشتری برای پلیس جهت جابجایی صنعت مالی به رایانش ابری است و می گوید این سیستم ها را مخفیانه مخفی می کند و داده های حساس را با تعداد زیادی غول فناوری مانند Amazon.com Inc. و Microsoft Corp متمرکز می کند.

بانک مرکزی گفت که برای اطمینان از اینکه می تواند زیرساخت IT صنعت را حتی وقتی توسط اشخاص ثالث اداره می شود ، به “اقدامات سیاست اضافی” نیاز دارد. “صادقانه بگویم ، ما باید مقداری از آن ، رازداری که با آن همراه است ، عقب برویم. با اهداف ما سازگار نیست. ”فرماندار اندرو بیلی روز سه شنبه به خبرنگاران گفت.

شرکت هایی از جمله دویچه بانک AG حساس ترین سیستم های فناوری اطلاعات خود را به فضای ابری منتقل می کنند و به آنها امکان می دهد در حالی که به امنیت و قدرت محاسبات شرکت های فناوری اعتماد می کنند ، کمتر در مراکز داده خود هزینه کنند. بزرگترین ارائه دهندگان خدمات آمازون وب ، Microsoft Azure و Google Cloud Alphabet Inc. هستند.

سام وودز ، مدیر اجرایی سازمان تنظیم مقررات احتیاط ، به خبرنگاران گفت: “آنچه اکنون ما منتقل کرده ایم چیزهایی است که بسیار اساسی در اداره بانک ها و سیستم های اصلی است که می تواند به سلامت و سلامت برسد.”

BOE گفت که با خزانه داری انگلستان و سازمان رفتار مالی در زمینه مقابله با این خطرات همکاری می کند. نهادهای نظارتی در سراسر جهان در حال ارزیابی این مسئله هستند که چگونه می توان خطرات سیستمی را در حوزه مالی و فناوری مورد بررسی قرار داد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور