آیا واقعاً به برنامه ای نیاز دارید؟

 عکس نمایه نویسنده

آیا قصد راه اندازی مشاغل برنامه یا توسعه برنامه ای برای تجارت خود را دارید؟

بدون برنامه ریزی صحیح ، در نهایت وقت ، پول و سایر منابع را در توسعه برنامه تلفن همراه خود سرمایه گذاری خواهید کرد.

برای اطمینان از اینکه هیچ مرحله مهم توسعه برنامه تلفن همراه خود را از دست نمی دهید ، به یک لیست وظایف استراتژی و برنامه ریزی پایان به پایان نیاز دارید.

همیشه داشتن یک لیست وظایف هنگام راه اندازی یک کسب و کار برنامه به شما کمک می کند تا در تمام مراحل سازماندهی داشته باشید – درست از یک ایده برنامه تا زمان تهیه محصول نهایی.

در این مقاله ، من یک چک لیست جامع برای راه اندازی کسب و کار برنامه و ایجاد اطمینان از ایجاد آن ایجاد کرده ام یک موفقیت چشمگیر است.

اهداف خود را مشخص کنید

حدود 5 میلیارد کاربر تلفن همراه در سراسر جهان وجود دارد.

با وجود این تعداد در پس زمینه و افزایش تعداد کاربرانی که در دستگاه های تلفن همراه خود تصمیم گیری می کنند ، منطقی است که شما یک کسب و کار برنامه را شروع کنید یا یک برنامه تلفن همراه برای خود داشته باشید کسب و کار. اما آیا این یک تماس خوب یا سرمایه گذاری ضعیف خواهد بود؟

در اولین گام نحوه راه اندازی کسب و کار برنامه ، این سوالات را از خود بپرسید تا اهداف کوتاه مدت را برای برنامه تلفن همراه خود تعیین کنید. سفر.

1. آیا کسب و کار شما به برنامه نیاز دارد؟

قبل از شروع مشاغل برنامه ، مثالی برای شما می زند.

استارباکس یکی از اولین مواردی بود که به کاربران امکان سفارش از طریق برنامه تلفن همراه خود را می داد.

شاهد تغییر 11 درصدی کاربران با انتقال به یک برنامه تلفن همراه و تشویق به تعامل مشتری از طریق برنامه پاداش اختصاصی برنامه. در واقع ، برنامه آنها نیز تقریباً 39٪ از کل فروش زنجیره ای را تشکیل می داد.

در طرف دیگر ، 23٪ از برنامه ها استفاده می شود فقط یک بار. بعد از 3 ماه از نصب آن ، 80٪ کاربران از برنامه تلفن همراه استفاده نمی کنند.

شما می خواهید برنامه مانند استارباکس باشد و در گروه دوم قرار نگیرد. هنگام راه اندازی مشاغل برنامه یا توسعه یک برنامه شغلی ، س likeالاتی از این دست را بپرسید تا بدانید آیا شرکت شما واقعاً به یک برنامه موبایل نیاز دارد.

  • آیا کسب و کار شما برنامه وفاداری مشتری را ارائه می دهد؟
  • آیا برنامه شما می تواند مشکلی را حل کند که یک وب سایت پاسخگو به تلفن همراه قادر به آن نیست؟

2. قصد دارید از طریق برنامه تلفن همراه خود به چه چیزهایی برسید؟

بیایید به برنامه Zappos.com نگاهی بیندازیم. این برنامه در هفته اول راه اندازی خود در دستگاه های iPad 10 هزار بارگیری دریافت کرده است.

“هدف برنامه Zappos Mobile این بود که یک تجربه خرید ساده را در جالبترین دستگاه موجود ارائه دهید. street in eons، “ – Ian Klassen (مدیر برنامه برنامه تلفن همراه Zappos).

این به کاربران خود امکان می دهد با استفاده از برنامه تلفن همراه خود ، سفارشات خود را ردیابی کنند. همچنین این کار پیگیری جستجوهای محصولات شما را در اختیار شما قرار می دهد و به شما اطلاع می دهد که محصولات مورد نظر شما دوباره در انبار موجود است.

آنچه Zappos.com از طریق برنامه خود به دست آورد؟

  • تجربه خرید آنلاین بهبود یافته.
  • تعامل بهتر مصرف کننده.
  • افزایش ماندگاری کاربر.

چرا می خواهید یک برنامه تلفن همراه برای تجارت خود داشته باشید؟ یا چرا می خواهید یک کسب و کار برنامه راه اندازی کنید؟ آیا می خواهید پایگاه کاربری خود را گسترش دهید یا می خواهید تجربه کاربر کاربران فعلی خود را بهبود ببخشید؟

3. چند برنامه مشابه از کار افتاده است؟

این مرحله مهمی در راه اندازی مشاغل برنامه است. اگر با برنامه مشابه همان برنامه ای که قصد دارید آن را توسعه دهید مواجه شدید ، به دنبال راه دیگری نباشید!

برای درک اینکه چرا شکست خورده است و می توانید برای جلوگیری از سرنوشت یکسان متفاوت انجام دهید ، عمیق تر حفاری کنید.

آیا شکست آن شما را با مشکل روبرو می کند؟ بازاری برای راه اندازی برنامه شما یا آیا علامت شماست که کسب و کار برنامه را شروع نکنید؟

4 نقطه فروش منحصر به فرد برنامه شما (USP) چیست؟

USP برنامه شما چیزی است که آن را به کاربران شما می فروشد!

اگر کارایی برنامه مشابه برنامه دیگری باشد که در آن وجود دارد ، شروع کار تجاری هیچ فایده ای ندارد. با این کار به سختی می توانید کاربران را برای برنامه خود جذب کنید.

درباره نقطه فروش منحصر به فرد برنامه خود (USP) ، چیزی مانند SiriusXM – “180+ کانال ، موسیقی بدون تجارت” تصمیم بگیرید. اکنون ، من قطعاً این برنامه را به جای صدها برنامه پخش جریانی موسیقی دیگر بارگیری می کنم.

یافتن پاسخ این 4 سوال به شما کمک می کند ستون هایی را برای راه اندازی مشاغل برنامه تنظیم کنید. پس از آماده شدن با تمام پاسخ های اولین قدم در نحوه راه اندازی کسب و کار برنامه ، وقت آن است که تحقیقات بازار را برای ایده برنامه خود انجام دهید.

تحقیقات بازار

در این مرحله از راه اندازی یک کسب و کار برنامه ، تمرکز شما باید یافتن رقبای خود و تعریف مصرف کنندگان هدف شما باشد! هنگام انجام تحقیقات بازار برای برنامه تلفن همراه خود ، این س questionsالات را بپرسید.

1. رقبای مستقیم شما چه کسانی هستند؟

شناسایی رقبای مستقیم شما هنگام راه اندازی مشاغل برنامه بسیار مهم می شود.

بگذارید بگوییم شما یک فروشگاه های محلی خرده فروشی اگر برنامه های آمازون یا والمارت را رقیب مستقیم برنامه موبایل خود می دانید ، این کار را اشتباه انجام می دهید.

به همین ترتیب ، اگر شما یک شرکت تاکسی در نیویورک هستید ، رقابت با یک شرکت جهانی مانند Uber نباید اولین انتخاب شما باشد.

در اینجا چیزی برای شروع کار با تجزیه و تحلیل برنامه رقابتی خود هنگام شروع یک برنامه وجود دارد.

<>” = “مستقیم” < رقبا؟ آیا آنها برنامه موبایلی دارند؟ USP آنها چیست؟ برنامه شما می تواند ویژگی های اضافی دیگری را ارائه دهد که رقبا از آن استفاده نمی کنند؟

2. کاربران شما چه کسانی هستند و به چه چیزهایی نیاز دارند؟

به طور خلاصه ، هنگام راه اندازی مشاغل برنامه ، شخصیت خریدار را ایجاد کنید.

مصرف کنندگان ایالات متحده 5 ساعت در روز را در دستگاه های تلفن همراه می گذرانند اما دانستن کاربران هدف و نیازهای آنها برای ساختن شما ضروری است کسب و کار برنامه موفق است.

هنگام راه اندازی مشاغل برنامه می توانید کاربران خود را به 3-4 دسته مختلف تقسیم کرده و افراد مختلف خریدار را با توجه به گروه سنی ، نقاط درد و موارد دیگر ایجاد کنید. < p class = "paragraf"> به عنوان مثال ، گروه های کاربری Walmart شامل خانواده هایی است که بدنبال راحتی یک مرحله ای هستند در حالی که کاربران آمازون قیمت های پایینی دارند اما مایلند آن را فدای راحتی کنند.

یافتن پاسخ در هنگام راه اندازی مشاغل برنامه به س questionsالات بپردازید.

کاربران شما چه کسانی هستند؟ عادت خرید آنها چیست؟ با کدام نقاط درد مواجه هستند؟ آنها هنگام مرور خدمات و محصولات شما با چه چالشهایی روبرو هستند؟

3. آیا برنامه شما این الزامات را برآورده می کند؟

در این مرحله از چگونگی راه اندازی کسب و کار برنامه ، وقت آن است که از خود بپرسید – آیا برنامه شما به نیازهای کاربر مشخص شده در مرحله بالا رسیدگی می کند؟ < / p>

اکثر برنامه های تلفن همراه به دو دلیل اصلی شکست می خورند:

  • کاربران شما برنامه شما را نمی فهمند.
  • آنها نمی دانند مقداری را از آن بدست آورید.

به محض پاسخ به این س questionsالات ، شناسایی USP ها و سایر ویژگی های برنامه برای شما آسان تر خواهد بود. در اینجا مثالی برای شما آورده شده است.

قبل از Uber و سایر برنامه های اشتراک تاکسی ، سفر با غریبه ها یک مفهوم رایج نبود. برنامه Uber از ارزش روزافزون “اقتصاد مشترک” بهره می برد و بیش از 41.8 میلیون کاربر در ایالات متحده دارد.

آیا برنامه شما نقاط اصلی درد کاربران شما را برطرف می کند؟ < / p>

4. چگونه می خواهید از طریق کاربر از طریق آن بورد استفاده کنید؟

چطور می خواهید بورد از طریق کاربر را انجام دهید؟

موفقیت راه اندازی یک برنامه تجارت بستگی به تعداد کاربرانی دارد که از برنامه تلفن همراه شما استفاده می کنند. یک نظرسنجی نشان داد که تجربه پردازش کاربر همچنین بر حفظ مشتری از برنامه شما تأثیر می گذارد.

مشتریانی که تجربه مثبت روی پردازنده برنامه را دارند ، در 21 روز اول بسیار کم تر می شوند مشتری بودن.

شما نمی خواهید این اتفاق برای برنامه تلفن همراه شما بیفتد. در تحقیقات بازار برای برنامه تلفن همراه خود ، در مورد استراتژیهای موفقیت پردازنده کاربر مطالعه کنید.

  • چگونه قصد دارید بورد کاربر را انجام دهید؟
  • آیا برنامه شما از طریق کانال های رسانه های اجتماعی اجازه ورود به سیستم را می دهد؟

این س questionsالات به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا برنامه شما برای بازار آماده است. همچنین به شما کمک می کند تا یک استراتژی جذب مشتری و ایجاد یک استراتژی کسب درآمد برای برنامه تلفن همراه خود ایجاد کنید.

اکنون که با تحقیقات بازار خود برای راه اندازی کسب و کار برنامه آماده هستید ، بیایید تعریف کنیم بودجه توسعه برنامه تلفن همراه.

بودجه خود را تعریف کنید

نکته بعدی در مورد نحوه راه اندازی مشاغل برنامه تعریف بودجه شماست. این س questionsالات به شما کمک می کند تا هزینه توسعه برنامه خود را تعیین کنید.

1. می خواهید برنامه خود را در کدام پلتفرم راه اندازی کنید؟

هنگام راه اندازی مشاغل برنامه می خواهید برنامه خود را در کدام پلتفرم راه اندازی کنید – Android ، iOS ، Cross-Platform ، یا یک سیستم عامل ترکیبی؟

بخاطر داشته باشید که پلتفرمی که انتخاب می کنید بر بودجه توسعه برنامه شما تأثیر می گذارد.

به عنوان مثال ، اگر یک برنامه بومی برای خود می خواهید کسب و کار ، شما باید چندین برنامه برای هدف قرار دادن کاربران خود در سیستم عامل های مختلف ایجاد کنید. شروع یک تجارت برنامه.

2. چقدر می توانید برای برنامه تلفن همراه خود هزینه کنید؟

توسعه یک برنامه پیچیده مانند Uber ممکن است حداکثر 20 هفته یا بیشتر طول بکشد.

همانقدر که برنامه های تلفن همراه می توانند به سود تجارت شما بیایند ، برای تهیه یک برنامه موفق به زمان ، هزینه و سایر منابع نیاز دارید.

هنگام راه اندازی مشاغل برنامه ، از تحقیقات بازار خود برای تجزیه و تحلیل میزان درآمد موردنظر از برنامه خود استفاده کنید و از آن برای تعیین بودجه توسعه برنامه خود استفاده کنید.

اگر هستید مطمئن نیستید که آیا برنامه شما ایده خوبی برای تجارت شما است ، می توانید با سرمایه گذاری در زمینه تولید حداقل محصول قابل تحمل (MVP) قبل از راه اندازی مشاغل برنامه شروع کنید. در پایین خط ، همیشه می توانید بسته به نوع واکنش کاربران به برنامه شما ، ویژگی های بیشتری اضافه کنید.

اکنون که با ایده برنامه خود برای شروع یک کسب و کار برنامه ، تحقیقات بازار و بودجه توسعه آماده هستید ، مورد بعدی در چک لیست توسعه برنامه ، راه اندازی تیم توسعه و تعریف آن است یک جدول زمانی برای توسعه برنامه تلفن همراه خود.

1. آیا شما یک تیم توسعه برای برنامه تلفن همراه خود ایجاد کرده اید؟

روش های مختلفی وجود دارد که می توانید هنگام راه اندازی مشاغل برنامه ، توسعه برنامه تلفن همراه خود را انجام دهید.

اما اگر شما صاحب یک شرکت نوپا ، SMB یا سازمانی هستید که صرفاً در توسعه برنامه فعالیت نمی کند ، بهتر است به جای راه اندازی تیم توسعه از ابتدا ، پروژه توسعه خود را به متخصصان بسپارید.

موثرترین راه برای دستیابی به این مسئله استخدام توسعه دهندگان برنامه های تلفن همراه از راه دور با استفاده از مدل افزایش کارکنان است!

از طریق این مدل ، می توانید اطمینان حاصل کنید که از بالا – هنگام ایجاد مشاغل برنامه یا ایجاد برنامه شغلی ، از طریق متخصصان بسیار ماهر ، برنامه برنامه های کاربردی تلفن همراه را در جدول زمانی مشخص خود تعیین کنید.

از کدام فناوری ها و چارچوب ها می خواهید در برنامه خود استفاده کنید؟ تجربه توسعه دهندگان در تیم شما چیست؟

2. آیا برای برنامه تلفن همراه خود یک جدول زمانی تعیین کرده اید؟

جنبه های راه اندازی کسب و کار برنامه که هنوز باقی مانده اند عبارتند از: طراحی ، توسعه ، آزمایش و استقرار UI / UX. اما قبل از رسیدن به آن مرحله ، همیشه ایده خوبی است که برای برنامه تلفن همراه خود یک جدول زمانی تعیین کنید.

اینجا به این شکل است که جدول زمانی توسعه یک برنامه متوسط ​​به نظر می رسد:

  • UI / UX مرحله طراحی و مرحله قبل از توسعه: 5 – 7 هفته
  • مراحل توسعه: 6 – 8 هفته
  • تست: 2 هفته (شاید بیشتر )

آیا برای طراحی UI / UX برنامه خود جدول زمانی تنظیم کرده اید؟ آیا مهلتی را برای توسعه front-end ، توسعه back-end و آزمایش برنامه تعیین کرده اید؟

طراحی UI / UX

طراحی UI / UX بنیانگذار است هنگام راه اندازی مشاغل برنامه یا ایجاد یک برنامه تجاری ، سنگ بزنید. شما نمی خواهید در این مرحله از چگونگی راه اندازی کسب و کار برنامه ، هیچ مرحله مهم را از دست بدهید. در اینجا چند سال وجود دارد که شما در مرحله طراحی UI / UX به طور قطع در لیست توسعه برنامه خود نیاز خواهید داشت.

1. آیا برای برنامه خود شیوه نامه ایجاد کرده اید؟

شیوه نامه نحوه راه اندازی مشاغل برنامه اساساً مجموعه قوانینی است که در کل طراحی رابط کاربر برنامه تلفن همراه شما رعایت می شود.

این شامل قوانینی برای انواع قلم ها ، اندازه قلم ، عناصر تایپوگرافی ، رنگ های اصلی و ثانویه مورد استفاده و موارد دیگر است! راهنمای سبک UI برنامه شما UX و نحوه مشاهده نام تجاری توسط کاربر را مشخص می کند.

کاربران شما برند شما را با چه رنگی مرتبط می کنند؟ چه فونت هایی با UI برنامه شما مناسب هستند؟

2. آیا برنامه شما UI / UX متفاوت برای رایانه های لوحی نسبت به دستگاه های کوچکتر دارد؟

می خواهید برنامه خود را با چه دستگاه هایی راه اندازی کنید؟ لیستی از همه این دستگاه ها تهیه کنید و از تیم خود بخواهید هنگام شروع فعالیت برنامه ، UI / UX را برای همه دستگاه ها طراحی کند.

به عنوان مثال ، یک رابط برنامه طراحی شده برای رایانه لوحی بهم ریخته به نظر می رسد در یک تلفن هوشمند iPad و iPhone نیز همین است.

3. آیا UI شما UX عالی برای کاربران برنامه شما ارائه می دهد؟

پس از آماده شدن رابط کاربری برنامه خود ، خود را جای کاربران خود قرار داده و از آن استفاده کنید. آیا آن را دوست دارید؟

در اینجا چند مورد وجود دارد که می تواند به شما در ایجاد تجربه کاربری بصری هنگام راه اندازی مشاغل برنامه کمک کند.

نگه داشتن حداقل محتوا – فقط آنچه کاربران شما می خواهند بدانند. طراحی ساده به فروش می رسد. عناصر UI را به حداقل برسانید. یک طراحی ساده با سهولت استفاده همان چیزی است که شما باید به دنبال آن باشید.

صفحه اصلی برنامه شما چگونه است؟ ویژگی های اصلی که می خواهید در برنامه خود برجسته کنید کدامند؟

توسعه و آزمایش

توسعه و آزمایش دو جنبه مهم در هنگام راه اندازی یک کسب و کار برنامه هستند که آینده آن را تعیین می کند. تمام آنچه تاکنون در برنامه خود سرمایه گذاری کرده اید در این مرحله به مرحله اجرا در می آید.

این چند س Askال را بپرسید تا اطمینان حاصل کنید که در طول توسعه و آزمایش برنامه خود ، چند نکته اساسی را از دست ندهید!

1 آیا چرخه زندگی توسعه نرم افزار (SDLC) را برای برنامه تلفن همراه خود انتخاب کرده اید؟

5 نوع مختلف چرخه زندگی توسعه نرم افزار وجود دارد. کدام یک مناسب برنامه موبایل شما است؟ آیا این مدل تکراری است یا مدل آبشار یا هر مدل پروژه دیگری؟

مراحل اساسی توسعه در همه مدل های SDLC یکسان باقی مانده است اما نحوه و ترتیب اجرای این مراحل متفاوت است.

مدل چابک یکی از محبوب ترین ها است زیرا کارآمدترین و کم مصرف ترین مدل برای توسعه برنامه موبایل شماست.

2. آیا به ساخت API های بدون سرور فکر کرده اید؟

هنگام جستجوی چگونگی راه اندازی مشاغل برنامه ، به دو روش می توان از معماری باطن برنامه تلفن همراه خود استفاده کرد. این می تواند – میزبانی ابری سنتی باشد یا می تواند API های بدون سرور باشد.

API های بدون سرور به این معنی نیست که سرورها دیگر درگیر نیستند. در عوض ، این بدان معناست که سرورها با توجه به تقاضای مقیاس بندی برنامه خود ، به طور خودکار ایجاد می شوند. تیم توسعه برنامه شما وظیفه سرورهای برنامه نگهداری سنتی را ندارند.

آیا قصد دارید برنامه خود را در آینده مقیاس بندی کنید؟ آیا این چیزی است که می تواند به راحتی میزبانی ابری سنتی باشد یا به API های بدون سرور نیاز دارد؟

3 برای انجام چه تست واقعی کاربردی برنامه ریزی کرده اید؟

این مرحله مهمی در نحوه راه اندازی کسب و کار برنامه یا توسعه یک برنامه تجاری است. در پایان روز ، برنامه ای که در حال ساخت آن هستید برای کاربران شما است.

شما مفهوم آن را می فهمید و خیلی نزدیک به آن هستید که یک تجربه بی طرفانه داشته باشید. اینجاست که تست قابلیت استفاده از برنامه شما واقعاً مهم می شود.

به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید چه عواملی برای کاربران شما مفید است. درست از رابط کاربری و تجربه کاربری گرفته تا آزمایش سایر ویژگی های پیشرفته ، تست قابلیت استفاده بهترین برنامه موبایل شما را به ارمغان می آورد!

راه اندازی مشاغل برنامه

امیدوارم این وبلاگ به س questionال اولیه شما در مورد چگونگی راه اندازی مشاغل برنامه یا اینکه آیا مشاغل شما به یک برنامه موبایل نیاز دارد پاسخ داده باشد.

آماده ، تنظیم شوید ، بروید!

این وبلاگ در اصل در اینجا ظاهر شد.