تولید تقاضا در مقابل نسل پیشرو: راهنمای نهایی شما

تولید تقاضا در مقابل تولید سرنخ: تفاوت بین تولید تقاضا و تولید سرنخ در این است که تولید تقاضا با هدف ایجاد آگاهی و علاقه به برند شما است. در مقابل، تولید سرنخ بر تبدیل مشتریان بالقوه آگاه از برند شما تمرکز دارد.

تقاضا و تولید سرنخ هر دو استراتژی بازاریابی حیاتی برای رشد کسب و کار شما هستند. آنها را به عنوان دو قطعه مهم از یک پازل که باید حل کنید در نظر بگیرید – برای موفقیت به هر دو بخش نیاز دارید.

این پست وبلاگ تفاوت بین تولید تقاضا و تولید سرنخ را مورد بحث قرار می دهد. برای درک هر استراتژی، تفاوت آنها و نحوه ترکیب آنها به موضوعات زیر می پردازیم:

تا زمانی که اینجا هستید، به انجمن ما متشکل از 200000 بازاریاب بپیوندید که با عضویت در خبرنامه هفتگی ما از آخرین استراتژی های بازاریابی دیجیتال به روز می شوند!

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

تولید تقاضا در مقابل نسل پیشرو: راهنمای نهایی شما

تفاوت بین تولید تقاضا و تولید سرنخ

تفاوت اصلی بین تولید تقاضا و تولید سرنخ در این است که تولید تقاضا باعث ایجاد آگاهی و علاقه به برند شما می شود، در حالی که تولید سرنخ مخاطبان آگاه از برند شما را به مشتریان تبدیل می کند.

فعالیت های تولید تقاضا در بالای قیف بازاریابی اتفاق می افتد، توجه مخاطبان شما را به خود جلب می کند و علاقه آنها را به برند و پیشنهادات شما جلب می کند.

از سوی دیگر، فعالیت‌های تولید سرنخ در انتهای قیف قرار دارند و هدف آنها جمع‌آوری اطلاعات مشتریان بالقوه است تا بتوانید آنها را پرورش دهید و آنها را به خرید نزدیک‌تر کنید.

استراتژی‌های تقاضا و تولید سرنخ با هم می‌توانند باعث رشد کسب‌وکار شما شوند. این جدول تفاوت بین تقاضا و تولید سرنخ را خلاصه می کند:

تولید تقاضا چیست؟

استراتژی تولید تقاضا مجموعه ای از تاکتیک های بازاریابی است که هدف آن جلب توجه و علاقه به برند و پیشنهادات شماست. در اصل، تقاضا برای محصولات و خدمات شما از طریق:

از تاکتیک های بازاریابی محتوا مانند وبلاگ نویسی و بازاریابی رسانه های اجتماعی برای دستیابی به مخاطبان جدید استفاده کنید. شما همچنین اعتبار و اعتبار برند خود را با ارائه محتوای مفید برای مشتریان بالقوه خود افزایش می دهید.

4 عنصر کلیدی استراتژی تولید تقاضا

استراتژی شما باید دارای عناصر زیر برای ایجاد تقاضا برای محصولات شما باشد:

  1. اهداف روشن و هوشمند
  2. بازار هدف
  3. تاکتیک های آگاهی از برند
  4. پشته فناوری بازاریابی (martech).

بیایید در مورد هر کدام بحث کنیم:

1. اهداف روشن و هوشمند

در حالی که هدف کلی شما تقویت دیده شدن برندتان است، باید اهداف SMART را تعیین کنید تا بتوانید موفقیت خود را بسنجید. اهداف واضح شما همچنین به شما کمک می کند تا راه هایی را برای بهبود کمپین های خود شناسایی کنید.

به عنوان مثال، فرض کنید در تجارت امنیت خانه هستید. شما می خواهید با بهبود رتبه خود در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) و هدایت ترافیک به وب سایت خود، دیده شدن نام تجاری خود را افزایش دهید.

شما می توانید با صرف زمان بیشتر در استراتژی های تولید تقاضا، هدف SMART را برای افزایش ترافیک وب سایت خود تا 10 درصد تا پایان سه ماهه تعیین کنید.

2. بازار هدف

گروهی از مصرف کنندگان را که از محصول شما استفاده می کنند و از آن سود می برند، تعریف کنید. مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و سعی دارید کدام نقاط دردناک را حل کنید؟ چگونه محصول یا خدمات شما نیازهای آنها را برطرف می کند؟

شناسایی و درک مخاطبان هدف استراتژی های شما را راهنمایی می کند تا بدانید کدام کانال ها و پیام های بازاریابی به طور موثر منجر به کشف برند شما می شوند.

3. تاکتیک های آگاهی از برند

برای اطمینان از اینکه مخاطبان شما را به یاد می آورند، از تاکتیک های آگاهی از برند مانند:

4. پشته فن آوری بازاریابی (martech).

یکی از اجزای مهم استراتژی تولید تقاضای شما، تجزیه و تحلیل است که می تواند پیشرفت شما را ردیابی کند و کمپین های شما را بهبود بخشد. پشته martech مجموعه ای از ابزارهای بازاریابی است که به شما در مدیریت کمپین ها و تجزیه و تحلیل و بهبود استراتژی های خود کمک می کند.

یکی از بهترین ابزارهایی که می‌توانید به پشته martech خود اضافه کنید، MarketingCloudFX است، پلتفرم رشد اختصاصی ما که می‌تواند عملکرد وب‌سایت شما را نظارت کند، SEO شما را تجزیه و تحلیل کند و داده‌های سایر ابزارهای شما را یکپارچه کند. با قرار دادن داده های خود در داشبورد قابل فهم، می توانید استراتژی های خود را برای به دست آوردن نتایج بهبود بخشید.


تولید سرنخ چیست؟

تولید سرنخ فرآیند افزایش علاقه مشتریان احتمالی شما به برند و محصولات شما و پرورش آنها تا زمانی که به مشتریان پولی تبدیل شوند، است.

کمپین های تولید سرنخ معمولاً مشتریان بالقوه را جذب می کنند تا اطلاعات خود را در اختیار کسب و کارهایی مانند شما قرار دهند. تیم فروش شما برای پرورش سرنخ‌ها تا زمانی که معامله را ببندند، منصوب می‌شوند.

شما می توانید از طریق فرم های موجود در وب سایت خود سرنخ ایجاد کنید. اگر مخاطبان هدف شما از رسانه های اجتماعی آگاه هستند، می توانید کمپین های تولید سرنخ را در سایت های رسانه های اجتماعی مانند لینکدین یا فیس بوک اجرا کنید.

4 عنصر کلیدی استراتژی تولید سرنخ

یک استراتژی تولید سرنخ دارای چندین مؤلفه است، اما در اینجا به چهار عنصر کلیدی نیاز دارید:

  1. روش گرفتن سرب
  2. سیستم امتیازدهی سرنخ
  3. استراتژی پرورش رهبری
  4. پشته Martech

بیایید جزئیات هر عنصر را بررسی کنیم:

1. روش گرفتن سرب

جذب سرنخ فرآیند جمع‌آوری اطلاعات مشتریان بالقوه – مانند نام، سازمان و جزئیات تماس آنها – برای تبدیل شدن به یک رهبر است، بنابراین تیم فروش شما می‌تواند آنها را به مرحله بعدی خط لوله فروش منتقل کند.

روش جذب سرنخ شما شامل شناسایی اهداف شما برای جمع آوری اطلاعات است. آیا می خواهید آنها برای خبرنامه یا وبینار شما ثبت نام کنند؟ یا می‌خواهید مشتریان بالقوه‌تان فرمی را با جزئیات دیگر پر کنند، مثلاً چه زمانی به محصول یا خدمات شما نیاز دارند؟

علاوه بر این، گرفتن سرنخ همچنین به روش‌های مختلفی که برای جمع‌آوری اطلاعات مشتریان احتمالی خود پیاده‌سازی می‌کنید، نگاه می‌کند:

  • فرم های سرب: فرم های سرنخ رایج ترین راه برای به دست آوردن اطلاعات مشتریان بالقوه شما هستند. پلتفرم مدیر ارتباط با مشتری (CRM) ما، Nutshell، دارای ویژگی ایجاد فرم است. با استفاده از این ویژگی، می توانید فرم ها را در صفحات خود جاسازی کنید، اطلاعات مشتری را جمع آوری کنید و به صورت خودکار آنها را به عنوان مخاطب در CRM خود ذخیره کنید.
  • پنجره های باز شو: پنجره‌های بازشو روش‌های محبوب جذب سرنخ برای دعوت از بازدیدکنندگان سایت برای عضویت در خبرنامه شما هستند. هنگامی که به طور مناسب اجرا می شود، پاپ آپ های غیر مزاحم روش های عالی برای جمع آوری اطلاعات مشتریان احتمالی هستند.
  • صفحات فرود: صفحات فرود عالی برای راهنمایی بازدیدکنندگان شما برای انجام عمل مورد نظر شما، یعنی تبدیل آنها به سرنخ بهینه شده اند!

2. سیستم امتیازدهی سرب

چگونه می دانید کدام یک منجر به اولویت بندی می شود؟ امتیازدهی سرنخ مقادیر عددی را به سرنخ هایی که تولید می کنید اختصاص می دهد. هرچه امتیاز آنها بالاتر باشد، ارزش آنها برای کسب و کار شما بیشتر است و در لیست اولویت های شما بالاتر است.

3. راهبرد پرورش

همه سرنخ های شما آماده خرید نیستند. به همین دلیل است که داشتن یک استراتژی پرورش سرنخ بسیار مهم است، که از تکنیک های ارتباطی بعدی مراقبت می کند که سرنخ های شما را به خرید نزدیک تر می کند.

4. پشته Martech

در نهایت، برای ردیابی، اندازه گیری و تجزیه و تحلیل نتایج خود به یک پشته martech نیاز دارید. با یک پشته martech، می‌توانید منابع سرنخ و الگوهای نقطه‌ای خود را شناسایی کنید تا بدانید چه نتایجی برای تیم شما ایجاد می‌کند.

می‌توانید یک داشبورد سفارشی با ویژگی LeadManagerFX MarketingCloudFX ایجاد کنید تا بازده سرمایه‌گذاری (ROI) استراتژی تولید سرنخ خود را اندازه‌گیری کنید.

چگونه تولید تقاضا و استراتژی های تولید سرنخ باعث رشد پایین می شود

اکنون که تفاوت بین تولید تقاضا و تولید سرنخ را می دانید، ممکن است از خود بپرسید: کسب و کار من به کدام یک نیاز دارد؟

کسب‌وکارها برای داشتن خط لوله سالم و تعداد سرنخ‌ها برای پرورش مشتریان به تقاضا و تولید سرنخ نیاز دارند. به استراتژی های تقاضا و تولید سرنخ به عنوان محرک های رشد منحصر به فرد و ضروری فکر کنید.

به عنوان مثال، فرض کنید شما یک دندانپزشک هستید و کلینیک دندانپزشکی خود را اداره می کنید. شما دوست دارید تعداد بیشتری از مخاطبان هدف شما در محل شما درباره شما و خدمات دندانپزشکی شما بدانند.

استراتژی‌های تولید تقاضا مانند سئوی محلی می‌توانند افراد بیشتری را در مجاورت شما جذب کنند تا در مورد کلینیک دندانپزشکی و پیشنهادات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. بازاریابی محتوا همچنین می‌تواند دید شما را هنگامی که فردی سلامت دندان را جستجو می‌کند، بهبود بخشد.

به عنوان مثال، اگر بسته ویژه ای برای امتحانات معمولی و نظافت دارید، می توانید استراتژی های تولید سرنخ را اجرا کنید تا مخاطبان آگاه از برند خود را از پیشنهاد خود مطلع کنید. هنگامی که کاربر از صفحه فرود شما بازدید می کند، می توانید در ازای دریافت کوپن، اطلاعات تماس او را بخواهید.

کمپین های بازاریابی دیجیتال ما بر معیارهایی که بهبود می یابند تأثیر می گذارد نتیجه شما

مشاهده نتایج بیشتر

WebFX نتایج زیر را برای مشتریان به ارمغان آورده است:

3 میلیارد دلار

در درآمد مشتری

7.8 میلیون

سرنخ برای مشتریان ما

5.2 میلیون

تماس های تلفنی مشتری

آماده اجرای کمپین های تقاضا و تولید رهبری برای رشد کسب و کار خود هستید؟

برای اجرای تقاضا و راهبردهای تولید رهبری به یک روستا نیاز است. به همین دلیل در صورت نیاز به کمک، می توانید به WebFX مراجعه کنید.

ما یک آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل با بیش از 25 تجربه در 154 صنعت هستیم. ما به مشتریان خود کمک کرده ایم تا بیش از 7.8 میلیون سرنخ واجد شرایط و بیش از 3 میلیارد دلار درآمد ایجاد کنند. تیم ما برای کسب نتایج مشابه برای کسب و کار شما تلاش می کند.

جدا از تخصص بازاریابان دیجیتال، می‌توانید از پلتفرم رشد اختصاصی ما MarketingCloudFX نیز استفاده کنید. با MarketingCloudFX، می‌توانید به راحتی معیارهای مهم را ردیابی کنید و مشخص کنید که کدام کمپین‌ها منجر به نتایج می‌شوند، به شما این امکان را می‌دهد که کمپین‌های خود را بهبود بخشیده و فرآیندهای خود را ساده کنید.

شما همچنین حداقل 10 صندلی در خلاصه CRM کاربرپسند ما دارید. ایجاد فرم های سرب و انجام امتیازدهی سرب با Nutshell آسان می شود. همچنین می تواند وظایف خاصی را خودکار کند، بنابراین فرآیند شما را ساده می کند.

با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید یا با ما تماس بگیرید 888-601-5359 برای صحبت با یک استراتژیست در مورد خدمات بازاریابی دیجیتال ما!