انتشار اصول برای بهبود EEAT • Yoast

ایجاد اعتماد و ایجاد اقتدار برای اکثر ناشران آنلاین بسیار مهم است. از آنجایی که گوگل تلاش می کند مطمئن ترین و با کیفیت ترین محتوا را به کاربران ارائه دهد – به ویژه در عصر هوش مصنوعی مولد، آنها بر مفهومی به نام EEAT تاکید کرده اند: تجربه، تخصص، اقتدار و اعتماد. EEAT به عنوان یک چارچوب حیاتی برای ارزیابی اعتبار و قابلیت اطمینان وب سایت ها و محتوای آنها عمل می کند. بهبود EEAT می تواند موقعیت شما را به عنوان یک مرجع قابل اعتماد در حوزه کاری خود مستحکم کند. Yoast SEO Premium اکنون ابزاری دارد که به شما کمک می کند روی آن کار کنید.

Yoast SEO Premium به بهبود EEAT کمک می کند

گوگل از همه جهات به سایت شما نگاه می کند تا به تعیین تخصص، اعتبار و قابل اعتماد بودن آن کمک کند. گزینه‌های زیادی برای شما وجود دارد که می‌توانید Google را به مکان‌های مناسب راهنمایی کنید تا بتواند به سرعت آنچه را که برای تأیید همه آن نیاز دارد پیدا کند. به عنوان مثال، صفحات اصول انتشار شما بینش بسیار خوبی برای Google ارائه می دهد. در نسخه امروز Yoast SEO Premium، این صفحات را از طریق داده های ساختاریافته بهبود خواهیم داد.

اصول انتشار رهنمودهایی هستند که بر ایجاد و انتشار محتوا حاکم هستند. آنها شامل دقت، یکپارچگی، ارتباط، شفافیت، تعامل، حریم خصوصی، دسترسی، بهبود مستمر، و انطباق قانونی هستند. پیروی از این اصول محتوای باکیفیت و قابل اعتماد را تضمین می کند که در بین کاربران طنین انداز می شود.

پایبندی به اصول انتشار، اعتبار و تخصص را ایجاد می کند، رضایت کاربر را بهبود می بخشد و با افزایش EEAT بر SEO تأثیر مثبت می گذارد.

داده های ساختاری برای آن وجود دارد: publishingPrinciples

Yoast SEO Premium گزینه های جدیدی برای کمک به Google در یافتن آن صفحات بسیار مهم دارد. ما همچنین مطمئن می شویم که آن را اضافه می کنیم publishingPrinciples طرحواره ای برای آن است، بنابراین فوراً برای موتورهای جستجو قابل تشخیص است.

به تنظیمات اولیه سایت در Yoast SEO بروید و به بخش سیاست های سایت بروید. در اینجا، می توانید گزینه های مختلفی را برای اصول انتشار پیدا کنید، مانند:

  • اصول کلی نشر
  • اطلاعات تامین مالی
  • سیاست اصلاحات
  • سیاست اخلاقی
  • سیاست تنوع
  • و بیشتر…

صفحات مناسب را از فیلدها انتخاب کنید و آماده هستید. اگر خط مشی ندارید، ممکن است زمان خوبی برای شروع نوشتن آن باشد!

اسکرین شات تنظیمات سیاست های سایت در yoast seo
اضافه کردن اصول انتشار با Yoast SEO Premium

اکنون به Yoast SEO 20.11 به روز رسانی کنید

در Yoast SEO 20.11، اعلان جدیدی اضافه کرده‌ایم که به شما یادآوری می‌کند که انواع محتوای اخیراً اضافه شده را بهینه کنید. شما نه تنها یک اعلان را در داشبورد خود خواهید دید، بلکه ما همچنین یک برچسب به انواع محتوا اضافه کرده‌ایم تا به راحتی آنها را به عنوان جدید تشخیص دهیم.

در Yoast SEO Premium، گزینه جدیدی برای اضافه کردن اصول انتشار شما به سایت شما اضافه کرده ایم. آنها را از میان گزینه ها انتخاب کنید، و ما طرح مناسب را اضافه می کنیم. این باعث می‌شود که گوگل راحت‌تر اصول اساسی شما را پیدا کرده و تشخیص دهد، که به EEAT شما کمک می‌کند!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور