5 روش موثر برای استفاده از بازاریابی جغرافیایی برای تقویت تبدیل ها

عکس پروفایل Brian Handly Hacker Noon

@موبایل آشکاربرایان دستی

برایان هندلی مدیرعامل Reveal Mobile ، خالق برنده جایزه نرم افزار بازاریابی ژئوفیسینگ VISIT Local است.

ظهور فناوری دیجیتال ظاهراً از بازاریابی ژئو برای شرکتهای در مقیاس های مختلف استفاده کرده است تا از مزایای آن استفاده کنند. این روش بازاریابی از سیستم های اطلاعات جغرافیایی (GIS) و داده ها برای تسهیل فعالیت های بازاریابی برای شرکت ها و سایت های آنها استفاده می کند. در نتیجه ، اندازه بازار جهانی برای بازاریابی تجاری از 10.7 میلیارد دلار در سال 2020 به رشد خواهد کرد 32.5 میلیارد دلار تا سال 2025.

ژئومارکتینگ چیست؟

موارد استفاده از بازاریابی ژئو داده های مکان و نقشه برداری دیجیتال برای دسترسی به مشتری با پیام رسانی مناسب در مکان های خاص. علاوه بر این ، از استفاده از داده های جغرافیایی و اطلاعات مبتنی بر مکان برای جمع آوری استراتژی ها و کمپین های بازاریابی استفاده می کند.

بازاریابی جغرافیایی برای اطمینان از تبلیغ دقیق محصولات به مخاطبان مناسب ، از اطلاعات جمعیتی استفاده می کند. به عنوان مثال ، مک دونالد در حالی که طعم دهنده های محلی را در خاور میانه و کشورهایی مانند هند مورد هدف قرار می دهد ، با وعده های آبجو به خدمات کاربران آلمانی خود می پردازد.

به بنرهای وب سایت های آمریکایی و هندی آنها نگاه کنید. این تصاویر اصلاحات را در فهرست خود نشان می دهد که براساس سلیقه کاربران از دو کشور تنظیم شده است.

مزایای بازاریابی ژئو چیست؟

ژئومارکتینگ به عنوان یکی محسوب می شود …