5 روش آسان برای ایجاد خبرنامه هایی که تبدیل می شوند

عکس پروفایل ظهر سید بلخی هکر

@سیدبلخیسید بلخی

سید بلخی بنیانگذار WPBeginner ، بزرگترین سایت رایگان منابع وردپرس است.

تجارت بازاریابی طی سالهای گذشته بسیار پیشرفت کرده است. بر خلاف دهه های گذشته ، بازاریابان اکنون فقط برای تبلیغ کار خود به تبلیغات وابسته نیستند. شکل مدرن بازاریابی شامل چندین روش تبلیغی دیگر است مانند بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، بازاریابی تأثیرگذار ، بازاریابی از طریق ایمیل و غیره.

از همه این موارد ، محبوب ترین و موثرترین مورد بازاریابی از طریق ایمیل است. با بازگشت سرمایه بالقوه 4400٪ ، بازاریابی از طریق ایمیل بهترین راه برای جذب و حفظ مشتری است. اما ، برای به دست آوردن بهترین نتیجه از تلاش های بازاریابی ایمیل خود ، باید خبرنامه های موثری ایجاد کنید که به شما کمک کند خوانندگان خود را تبدیل کنید.

بنابراین س isال این است – چگونه می توانید خبرنامه هایی بنویسید که مخاطبان شما را درگیر خود کند و آنها را راضی کند که بدون انصراف از تصمیم اقدام کنند؟

خوب ، بیایید کشف کنیم.

1. عناوین چشمگیر را بنویسید

برخلاف سایر اشکال بازاریابی ، بازاریابی از طریق ایمیل به شما این فرصت را می دهد تا دقیقاً وارد صندوق ورودی مشترک خود شوید. بنابراین اگر می توانید آنها را متقاعد کنید که آن را باز کنند ، می توانید تا چند ثانیه دیگر توجه بی نظیر آنها را داشته باشید. و اگر کپی شما به اندازه کافی قدرتمند باشد ، ممکن است در نهایت تبدیل شود.

بنابراین چه کاری انجام می دهید تا آنها بر روی ایمیل شما کلیک کنند؟ پاسخ این است – نوشتن یک …