مشاهدات درباره Google SGE در مارس 2024

این یک ماه گذشته هیجان انگیز در هوش مصنوعی و جستجوی Generative بود! ما یافته های انحصاری در مورد Perplexity را منتشر کردیم. Generative Parser™ ما چیزی بیش از ترسیم تقاطعات بین SGE و Perplexity انجام می دهد. همچنین حوزه های تمرکز کلیدی را برای بازاریابان دیجیتال با هدف افزایش ترافیک ارجاع و توسعه استراتژی های قوی برای بهینه سازی موتور جستجوی مولد برجسته می کند.

این فقط Perplexity نبود که Generative Parser™ را در ماه مارس مشغول نگه داشت. فعالیت های زیادی برای Google SGE نیز وجود داشته است. ما در حال حاضر علائمی را مشاهده می کنیم که نشان می دهد آن آماده بیرون آمدن از محدوده آزمایشی Google Labs است که یک پیشرفت هیجان انگیز است. در ماه گذشته اطلاعاتی در مورد مسیر استراتژیک گوگل در حالی که آنها برای انتشار گسترده و مورد انتظار SGE آماده می شوند، ارائه کرده است. در طول ماه مارس، پنج پیشرفت قابل توجه بیشتر حاکی از پیشرفت مداوم گوگل به سمت عرضه عمومی SGE است.

1. یک ماژول مبتنی بر هدف جدید پدید آمد

در ماه مارس، BrightEdge Generative Parser™ از یک ویژگی جدید SGE پرده برداری کرد – ماژولی که به کاربران اجازه می دهد تا یک برنامه سفر را از طریق یک جستجوی منحصر به فرد ایجاد کنند. این قابلیت شروع به ظهور در اواخر ماه کرد، که نشان دهنده جهش دیگری در هوش جستجو است. اکنون، کاربران می‌توانند دستورالعمل‌های سفر بسیار خاص را در SGE وارد کنند، و آن را تحویل می‌دهد. به عنوان مثال، اگر در حال برنامه ریزی یک اکتشاف سه روزه در مرکز شهر شیکاگو هستید و نیاز به برنامه روزانه فعالیت دارید، SGE اکنون می تواند این درخواست را درک کرده و یک برنامه سفر بصری و منطقی ایجاد کند که با مکان و علایق شما همسو باشد. این پیشرفت پیچیدگی روزافزون SGE را در ارائه نتایج جستجوی متناسب و مرتبط با متن نشان می دهد.

این توسعه استراتژیک در SGE بسیار مهم است، به ویژه به دلیل اینکه نتایج مبتنی بر قصد به عنوان سنگ بنای Perplexity قرار دارند. ادغام چنین عملکردهای دقیق و هدف محور در SGE نه تنها مزیت رقابتی آن را افزایش می دهد، بلکه با انتظارات کاربر در حال تکامل برای فناوری های جستجو که نیازهای خاص را با دقت درک می کنند و برآورده می کنند، همسو می شود.

2. نمایش مختصرتر برای نتایج SGE

یکی از تغییرات ظریف اما قابل توجه مشاهده شده کاهش املاک و مستغلات روی صفحه نمایش SGE به طور متوسط ​​12٪ بود. فرض بر این است که این ساده‌سازی ابتکار گوگل برای تخصیص فضای بیشتری به نتایج جستجوی ارگانیک سنتی است. این اقدام برای ایجاد تعادل مجدد نوآورانه با موجود می‌تواند اشاره‌ای به بازخورد کاربر یا بخشی از یک طرح بزرگتر با هدف اصلاح تجربه جستجوی کلی باشد. همچنین ممکن است نشانگر آمادگی Google برای ادغام هماهنگ‌تر SGE با خروجی‌های جستجوی سنتی در حوزه عمومی باشد، و تضمین کند که نتایج پولی و ارگانیک بدون به خطر انداختن ناحیه صفحه نمایش ارزشمند، قابلیت مشاهده خود را حفظ می‌کنند.

3. شخصی سازی با ویژگی های خاص

تلاش گوگل برای شخصی‌سازی با احیای مجدد دکمه “Listen” مشاهده شد – ابزاری که کاربران را قادر می‌سازد تا به صورت شنیداری با محتوا درگیر شوند. BrightEdge Generative Parser Technology™ ما مطمئن شده است که این ویژگی به صورت انتخابی نمایش داده می‌شود، و برای کاربران انتخابی، کاملاً برجسته است و در 60 درصد از نتایج جستجوی آنها در 14 مارس ظاهر می‌شود. ادغام مجدد هدفمند آن به هدف Google برای ایجاد یک ویژگی بیشتر اشاره می‌کند. سفر جستجوی فردی، تطبیق SGE با ترجیحات و الگوهای منحصر به فرد کاربرانش. این توسعه نشان می دهد که درک پیچیده از ویژگی های مخاطب، فراتر از تعاملات جستجوی صرف، برای بهینه سازی SGE اهمیت فزاینده ای پیدا خواهد کرد. علاوه بر این، بر ضرورت بالقوه برای سازگاری و بهینه‌سازی محتوا در قالب‌های مختلف تأکید می‌کند و آن را در محدوده SGE قرار می‌دهد.

4. تست با کاهش دید بیننده محصول

کاوش گوگل برای بهینه سازی ارائه SGE ادامه دارد، به ویژه در روش های نمایش محصولات مشهود است. BrightEdge Generative Parser™ کاهش چشمگیری در بازدیدها در 15 مارس و دوباره در 19 ثبت کرده است. این کاهش ها به موازات انقباض در اندازه کلی پیکسل نمایشگرهای SGE بود و در میان انقباض گسترده تر در تعداد نتایج SGE نشان داده شده رخ داد. در حالی که گوگل به صراحت این تنظیمات را توضیح نداده است، اما به این معنی است که در کنار کوچک کردن نتایج SGE، کاهش موقتی در تغییرات بیننده محصول می‌تواند نشان‌دهنده یک استراتژی برای تطبیق تبلیغات در این فضاهای SGE باشد.

از لحاظ تاریخی، بینندگان محصول (نشان داده شده در نوار زرد بالا) سبک غالب برای نمایش محصولات در جستجوی مولد تجربیات (SGE) بوده اند. راهنمای جامع Google SGE ما نگاهی عمیق به جلوه آنها ارائه می دهد و استراتژی هایی را برای متخصصان SEO ارائه می دهد تا از ترافیک ارجاع از طریق آنها استفاده کنند. این بینندگان پرجنب‌وجوش به عنوان منبعی غنی از جزئیات محصول، شامل تصاویر، قیمت‌ها و گزیده‌های بررسی هستند. قابل ذکر است، به دلیل متن دقیق و محتوای بصری، آنها بخش قابل توجهی از املاک و مستغلات صفحه را در اختیار دارند.

آزمایش‌های Google که شامل حذف موقت این بینندگان محصولات از نتایج جستجو می‌شود، ممکن است نشان‌دهنده گشودگی برای آزمایش با قالب‌های جایگزین باشد، مانند ادغام نتایج پولی که ویژگی‌های مشابهی دارند، مانند چرخ فلک‌های خرید. این تغییر بالقوه می‌تواند نشان‌دهنده یک هم‌سویی مجدد استراتژیک در SGE Google باشد، احتمالاً با هدف افزایش جریان‌های درآمد یا ساده‌سازی تجربه کاربر با ترکیبی از محتوای ارگانیک و پولی.

5. کاهش مختصری در دید SGE

پس از اعلامیه‌های به‌روزرسانی اصلی در هفته اول ماه مارس، ما در BrightEdge جزو اولین کسانی بودیم که تغییری عجیب را تشخیص دادیم: تقریباً 40٪ از کلمات کلیدی به طور غیرمنتظره‌ای از نتایج جستجوی مولد (SGE) متوقف شدند. این مکث مشخص نشان‌دهنده تنظیم مجدد بالقوه استراتژی‌های نمایه‌سازی Google بود، احتمالاً برای ادغام یکپارچه‌تر SGE با الگوریتم‌های جستجوی اولیه‌اش. در هفته‌های بعدی، بازگرداندن تدریجی نتایج SGE را مشاهده کردیم که فرآیند سخت‌گیرانه آزمایش و اصلاح Google را نشان می‌دهد. این به‌روزرسانی‌ها، با تمرکز بر مبارزه با هرزنامه و افزایش کیفیت محتوای ظاهر شده در نتایج جستجو، به تعهد Google برای اطمینان از اینکه نتایج جستجوی SGE و معمولی به یک اندازه قابل اعتماد و ارزشمند هستند برای کاربران اشاره می‌کند. این وقفه در نمایش نتایج SGE ممکن است به خوبی نشانگر تلاش های Google برای همگام سازی SGE با آخرین پیشرفت های به روز رسانی هسته باشد.

چه زمانی SGE به انتشار عمومی می‌رود؟

در یک جهش قابل توجه به سمت انتشار گسترده تر، نتایج حاصل از هوش مصنوعی از SGE برای کاربران خارج از محدوده آزمایشگاه های Google ظاهر می شود. این اولین بار در 22 مارس آغاز شد. با این حال، این نماها قبل از ناپدید شدن فقط به کاربران خاصی نشان داده می شد. در حالی که گمانه زنی های گسترده ای در مورد تاریخ عرضه رسمی وجود دارد، گوگل هنوز جزئیات دقیقی را ارائه نکرده است. با این وجود، داده‌های BrightEdge Generative Parser در طول ماه مارس – که بر کاهش موقت نتایج تولید شده توسط هوش مصنوعی، تنظیمات در ارائه محصول، معرفی ماژول‌های جدید با هدف کاربر، و یک تجربه جستجوی کارآمد تأکید می‌کند – نشان می‌دهد که Google به طور روشمند SGE را برای یکپارچه آماده می‌کند. ادغام با نتایج جستجوی سنتی

آینده جستجو، به ویژه با ظهور Generative Engine Optimization، امیدوارکننده به نظر می رسد. ما مشتاقانه منتظر نوآوری هایی هستیم که این امر در این زمینه به ارمغان خواهد آورد. برای اینکه در جریان این پیشرفت‌ها قرار بگیرید، توصیه می‌کنیم به طور منظم با راهنمای نهایی ما برای SGE و راهنمای تازه معرفی‌شده ما برای سرگشتگی مشورت کنید تا اطمینان حاصل شود که به آخرین بینش‌ها و تجزیه و تحلیل‌های کامل دسترسی دارید.

Source link