تحقیقات جدید سرگشتگی | BrightEdge

هرگز زمان هیجان انگیزتر از امروز برای جستجو وجود نداشته است.

همانطور که صنعت گسترده‌تر به سمت تجربه‌های جستجوی شخصی‌شده و مبتنی بر هوش مصنوعی حرکت می‌کند، بازار جستجوی ۲۰۰ میلیارد دلاری سرمایه‌گذاری‌های جدید، ورودی‌های جدید و ایجاد انواع مختلفی از مدل‌های موتور جستجو را جذب می‌کند.

با افزایش سرسام آور این مسیر بازار، زمان برای کسانی که در خط مقدم هوش مصنوعی و جستجو هستند، به سرعت در حال حرکت است.

در BrightEdge، تعهد ما این است که بازاریابان و جامعه را جلوتر از چشم انداز در حال تحول و دنیای هوش مصنوعی پس از تولید پیش ببریم. دقیقاً به همین دلیل است که ما BrightEdge Generative Parser™ (BGP) را ساختیم و از پاییز گذشته مرتباً بینش های جدیدی را در مورد تکامل SGE منتشر کرده ایم.

بسیار خوب است که می بینیم که SGE اکنون به تدریج در نتایج جستجوی منظم قرار گرفته است.

با این حال، آیا می دانستید که BGP چندین موتور جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی را نیز ردیابی و نظارت می کند؟

به همین دلیل است که امروز تحقیقات جدید و هیجان انگیزی را در مورد هوش مصنوعی Perplexity منتشر کرده ایم.

ارجاعات Perplexity تقریباً 40٪ ماه به ماه افزایش می یابد و 60٪ از استنادهای آن با 10 نتیجه ارگانیک برتر Google همپوشانی دارند.

Perplexity جایگاه خود را در مورد چگونگی رویکرد بازاریابان به بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجوی هوش مصنوعی در نظر می گیرد. خبر خوب برای سازمان هایی که قبلاً به سئو گرایش پیدا کرده اند این است که بسیاری از بهترین شیوه ها و دستورالعمل های فنی در مورد محتوای خوب و معتبر به طور جهانی اعمال می شوند، زیرا 60 درصد استنادها با هم همپوشانی دارند.

با این حال، بهینه‌سازی برای چندین موتور جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی نیز شامل تفاوت‌های ظریف زیادی است. این امر به ویژه هنگامی که نقل قول ها به شکل جدیدی از رتبه بندی تبدیل می شوند، صادق است.

همانطور که با SGE انجام دادیم، ما یک راهنمای انجمن رایگان برای Perplexity ساخته‌ایم که تمام تفاوت‌های بین SGE و Perplexity، جایی که همپوشانی‌ها وجود دارد و نحوه آماده‌سازی و بهینه‌سازی برای برنده شدن با این شرکت جدید که به سرعت در حال رشد است را توضیح می‌دهد.

می‌توانید همه چیز را در اینجا بیاموزید: راهنمای نهایی برای سرگشتگی

همانطور که به آینده می نگریم، هدف من این است که اطمینان حاصل کنم که برند شما در جایی که شایسته پیروزی است برنده می شود و به یکی از “منابع ذکر شده” تبدیل می شود.

من از دیدن چگونگی توسعه این صنعت پویا بسیار هیجان‌زده هستم و می‌خواهم از مشتریان و تیم BrightEdge برای کمک به پیشبرد بازار با این بینش‌ها و نوآوری‌ها تشکر کنم.

با هم، در یک محیط هوش مصنوعی پس از تولید، تکامل می‌یابیم و برنده می‌شویم.

به زودی اطلاعات بیشتری در اختیار داریم!

Source link