یک هکاتون دانشجویی منبع باز Lonero

عکس پروفایل نویسنده

اگر دانشجو هستید ، توصیه می کنم جدیدترین هاکاتون دانشجویی لونرو را بررسی کنید. دوره ارسال در تاریخ 27 فوریه به پایان می رسد و در روز یازدهم آغاز می شود. این هکاتون برای پروژه های منبع باز است که توسط Lonero طراحی شده یا در بالای SDK با اینترنت غیرمتمرکز ساخته شده است.

این می تواند شامل پروژه های مبتنی بر سخت افزار باز Lonero نیز باشد. به خاطر داشته باشید ، این یک هاکاتون منبع باز است و هدف آن گسترش آگاهی از رایانه های توزیع شده ، Lonero و تحقیقات است.

در یک یادداشت ، می خواهیم تأکید کنیم که مهارت های جدید زیادی وجود دارد که شرکت در یک هکاتون ممکن است به شما پاداش دهد. این شامل توسعه دهندگان انفرادی و همچنین جستجوی زمان برای کار در بالای SDK یا به نمایش گذاشتن یک پروژه است.

چشمگیرترین و قابل استفاده ترین پروژه ها ، repo های خود را به لیست برنامه های رسمی اضافه می کنند و به آنها فریاد می زنند.

https://www.youtube.com/watch؟v=ax-wqHntKXg

در مورد به روزرسانی های آینده ، خارج از ارز رمزنگاری شده و SDK ، ما در تلاش هستیم که از تحقیقات زیادی در زمینه محاسبات توزیع شده حمایت کنیم. این درست است ، خواه از طریق پیش چاپ ، هکاتون یا رویدادهای گفتاری باشد.

برچسب ها

با هکر نون همراه باشید

حساب رایگان خود را ایجاد کنید تا قفل تجربه خواندن سفارشی خود را باز کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور